Бордель Залімські відьми або бордель залім був в чотирьох поверховому домі де с дванадцятого століття до двадцятого був інститут благородних дівиць. Хоча це була школа яка виховувала дівиць для пузатих дідів. Після війни воно було закритим і в ньому любила тинится всяка гниль. Як школа стала борделем у всьому вина сім'я Залем. Вони контролюють мережу магазинів з продуктами та людей. Борделі більш прибуткові чим продукти. Борделі Салем це франшиза вони є в кожному районі кожного міста коли магазинів у два рази менше. Як школа стала борделем? Ради приколу вона мала бути в центрі біля Глюр, але бордель біля церкви так потішно.
Головними в роді зараз є сестри Наталія і Юлія Салем названі за спиною Залімськими відьмами. Жорстокі вбивці у дванадцять років Світлана звинуватила сусіднього хлопця в сексуальних домаганнях, а Катерина в зґвалтуванні за що його люди розірвали й лінчували ще до висунення підозри жандармами.
Бордель де я проживав в Салемі на третій лінії межував з правої сторони с церквою пресвятої Ірини яка займається контрабандою. Настоятельниця Церкви сестра Софія була кучерявою рудоволосою жінкою років п'ятдесяти. І головним наглядачем церкви пресвятої Ірини й Борделю Залімські відьми на третій лінії. Тому багато монашок підробляли ночами різними не богоугодними справами. А з лівої сторони жандармерія тому дуже часто можна було побачити жандармів в борделі.
На годиннику було три години дня це була середа коли я побачив її я не вірив в кохання з першого погляду, а в сексі я був ситий як лис який би займався розведенням курей це безглуздо.
Це безглуздо у світі й так дуже багато безглуздих речей, а ти потішний буду називати тебе котом. Сказала дівчина в яку я з першого погляду закохався і найдалі називав моїм сонцем, а вона мене лінивим котом який любить розвалитися і приймати сонячні ванни.
Я знову говорив свої думки вголос і яка ганьба й це чуло ще чоловік п'ять. Більшої ганьби бути не може. Більшої ганьби чим що б хтось міг чути істинні думки в місці де навіть люцифер боїться суватися просто так.