Собор всіх вірних

1 0 0
                                    


Собор всіх вірних було побудовано при митрополиті Святославі в 1915 році. Під час війни на території була подія названа скотний двір ці свині з якими ми воювали гвалтували наших дівчат при її чоловіках. Чоловіків заставляли лайати убивали всіх і закопали тіла посеред храму. Саме з крові цих мучеників і їх плоті й кісток проросло прекрасне дерево прекрасна вишня. Бідолаги які живуть на дні на п'ятій і четвертій лінії де находяться бараки й ліси приходять сюди молитися що б їм пощастило вибратися. Вони безмежно тупі молитися мало потрібно ще і щось робити.

Район червона лінія ділиться на п'яту і четверту лінію де живуть жебраки, третя лінія де живуть ті які можуть собі дозволити повію без хламідій й житло без пацюків на другій ті які трахають виключно актрис і співачок так звана еліта яка не може протриматися на олімпі й трьох років. В центрі храм всіх вірних подібний на церкву святої Маргарити. І в цій єрархії всі один одному прислуговують і нічого не міняється. Правда є ті хто вибрався с бараків, але це щасливчики так звані поціловані. Проте ніхто не думає скільки крові в них на руках скільки вони вчилися. Вони підступні й підлі особливо Степан Петров який стоїть з лівої сторони від мене прийшов помилуватися теж вишнею. Про нього краще нічого наговорити в слух, адже його бізнесом являються старики яких він заставляє жебракувати по всьому Києву. В районі вони потрібні що б бути очами, вухами й ротом який мовив до ворогів і союзників, але тут він був доволі не обачний.

Молодець хороша дівчинка

Він тільки-но погладив стару пані по голові як якусь тварину і правда говорять що Петров ставитися до своїх працівників як до собак. Але пані дістала ніж і заколола прямо в серце, а потім і себе. І правда собаці собача смерть, але навіть тварина не заслуговує такого життя і ставлення тому старий пес заслужив таку смерть, але жінку було шкода, хоча вона була стара і кого її втрачати вона всіх поховала одна осталася. Її не було заради кого жити, а заради себе вона вже років десять не жила. Вже років десять вона мертва в середині. О ресторанчик китайської кухні від корінних киян. Потрібно сходити з сонцем сюди.    

ХронікаWhere stories live. Discover now