Структура

1 0 0
                                    


Структура Громади складалася з дерев'яної церкви де кожного ранку нас перевіряли на вірність й вона дійсно була прекрасна невже в Геона нарешті почав з'являтися смак. Так я думав поки де побачив млин на фото що збереглося в покинутій хаті він був величним й прекрасним з датою будівництва угорі по центру красувалася дата тисячу дев'ятсот дев'ятий рік. Все що залишилося від величі й духу історії в цьому місці це лише спогади, Яке ж безвкуся підлатати обнести плиткою що імітує цеглу й обладнана конвеєрами для пакування антикокаїну який за посланням с виші за замислом богів мав замінити кокаїн і вилікувати від залежності. Люди які працювали на млині там же і живуть на другому поверсі млину який більше подібні на барак цих людей не турбує комфорт як і інших в громаді правда группки не спілкують друг з другом й перетинаються тільки в церкві з ранку. Після церкви всі йшли в кінотеатр в який обладнаний в ДК де дивилися фільм про розбещеність світу й грішність його в усьому в плоть до показу дітей як кокеток розбещених й черствих. Вони не діти вони дорослі павші жінки які зваблюють порядних людей не тільки чоловіків, а й жінок. Наш смисл життя це спасти цей світ.

Я працював вихователем для дітей так називали новеньких що дошли до істини й перероджуються знайшовши смисл життя. Всі новенькі отримували вихователя на два роки. Я був вихователем молодої дівчини, на ім'я Марина якій було п'ятнадцять років від народження й п'ять коли вона опинилася на вулиці без гроша абсолютно одна.

ХронікаWhere stories live. Discover now