Кімната номер один

1 0 0
                                    


Радіо програма номер рм 43 закінчена на годиннику сім тридцять є ще пів години, щоб привести себе до ладу. На сніданок зазвичай в нас яєчня. Дія глюру закінчилася. Страшна таблетка яка при спеціальній мелодії яку транслює місцева радіостанція в снах вивільняє все гниле, проте не наше, а те що нам нав'язує культ. І тільки те що вважає страшним і гнилим сам культ. Стук у двері лише елемент безпеки й поваги тому двері зразу відкрилися тут немає закритих дверей ніде крім самого Геона.

Кімната номер один пора приймати м'яту божественний дар нашого великого пророка Геона. (Сказала горилла...)

добре святий серафим. (Так сказав горилі я...)

Ми їх називаємо старшими братами, але мені вони більше подібні на горил всі вони подібні один на одного навіть шрами на лівій щоці у всіх однакові. Офіційна назва горил правда була святі серафими або скорочено сс, але ніхто так не їх не називав всі називали їх старшими братами дуже подібними на горилу лису горилу без зачатку розуму.

Через десять хвилин всі збираємось в головному холі церкви. Сказала горила.

Воля до життя зникла серце уповільнило ритм я став слухняним псом тільки я свого господаря не любив. На відмінно від інших вони його боготворили вони йому молилися, але не я. Я чекав лише можливості зірватися, але час ще не наступив. Моя воля до життя зникла я став живим манекеном. Проповідь Геона була як завжди палка пуста й тупа. В кінці промови всі пили сік, але всім він говорив що це ціанід так він перевіряв слухняність й силу дії віри й м'яти на організм. В громаді не було знання яка зараз дата і рік нам завжди це повідомляв Геон.

Геон проголосив що сьогодні п'яте число шостого місяця тисячу дев'ятсот вісімдесят п'ятого року, але є лише маленький нюанс один і той самий рік не може бути чотири роки поспіль, але для мене був, а для когось це був сьомий поспіль. 

ХронікаWhere stories live. Discover now