Minho'dan Günümüz
Laptopumu ve şapkamı alıp ara sokakta gördüğüm kafeye girdim. Yıllardır topladığım bilgilerin olduğu klasöre ve klasörün 2 kopyasına Hyunjin'den çektiğim fotoğrafı aktardım. Her şeyi tekrardan gözden geçirmeye başladım. Neden 3 farklı yer acaba diyerekten düşünüyordum. Aldığım notları tek tek okurken bir işe yaramayacağını düşünerek hızlıca laptopu kapattım.
10 saniye sonra dayanamayıp laptopu tekrar açıp kaldığım yerden devam edecekken: "Duho, Kwang ve Peter'ın bir bağlantısı olabilir mi?" dedim fısıldayarak. Seçenekleri göz önünde bulundurarak her şeyi en baştan okumam gerektiğini düşündüm. Açtığımda direkt Hyunjin'den çektiğim fotoğraf ekrana yansıdı. Elimle 3 işaretlenmiş yerin üzerine dokundum. "Yoksa!" laptopumu alarak hemen kafeden çıktım.
Google Maps kullanarak yola devam ettim. 1. buluştukları yer 2 katlı, müstakil, lüks bir evdi. Evin etrafını incelerken duvara kazılmış F harfini gördüm. Ve tam da tahmin ettiğim gibi! "Nasıl içeriye gideceğim." dedim fısıldayarak. İlerlemeye devam ederken sürgülü pencerenin açık olduğunu fark ettim. Camdan içeriyi kontrol ettikten sonra yavaş bir şekilde pencereyi kaldırarak hızlıca içeriye girdim. Adım sesleri geliyordu. Gördüğüm önü kapalı masanın altına saklandım. Masanın kenarında küçük bir boşluk vardı, onları görebiliyordum. İçimden peki dışarıda kameralar var mıydı? dedim. Kafam Hyunjin'le konuştuğumdan beri çok karışmıştı. Ona kendimi Lee Know olarak değil de Rhino olarak tanıttığım için anlamadığım bir şekilde suçluluk duyuyordum. İşime odaklanmalıydım kameraları nasıl unuturum!
1. kişi:"İşler nasıl ilerliyor" diye sordu.
2. kişi ise: "Bu konu hakkında bir şey bilmiyorum , ama sizi üst katta ki odada bekliyorlar dedi ve elindeki belgeyi karşı odaya koydu. " bu sırada 2. kişi : "Öncelikle lavaboya gideceğim" dedi ve ilerlemeye başladı.Adamı gözlerimle takip ederken karşı odayı alan kamerayı gördüm. 1. kişi , 2. kişi gittikten sonra üst kata çıktı. Elimi hızlı tutmam lazımdı ama nasıl? Hızlıca arkamı döndüm ve tableti gördüm. Ekrana dokundum ve şifre istiyordu, üstünde " 2 denemeden sonra kendini kitleyecektir" diye uyarı vardı. Aklıma ilk gelen Hyunjin'in doğum tarihiydi, sonuçta Duho'yla bağlantısı var. 22032000 yazdım ardından hata verdi. Gözüme bir anda duvarda gördüğüm F geldi "Bunu nasıl unuturum tabii ki Felix'in doğum tarihi." diyerek 15092000 yazdım ardından tablet açıldı. Elektirik devrelerinin kontrolüne tıklayıp dışarıdaki kameralardan görüntülerimi silip, tüm kameraları kapattım.
Hızlıca karşı odaya geçmemle sifon sesini duymam bir oldu, hızlı bir şekilde dosyadaki 2 kağıtın fotoğrafını çekip karşıya koştum. Lavabodan musluk sesinin ardından "güvenlik!" diye bağıran birisinin sesini duydum. Hızlıca pencereden atlayıp 2 ev öteye koştum, arabama soluk soluğa binip hemen yola çıktım. Uzun bir mesafe sonrasında arabayı sağa çekip fotoğrafları incelemeye başladım. Fotoğrafları incelerken neden 3 ev diye uzunca düşünmüştüm fakat sonradan aklıma peki bu 3 ölenleri, yani Felix ,Jisung ve öldü bildikleri beni temsil ediyorsa? Evin duvarında kazılı F harfini görünce bundan emin oldum. Bu ev Felix'i temsil ediyordu.
Seul'de olan Bay K'in benim için tuttuğu gizli küçük eve geldim ve çektiğim fotoğrafları inceleyip okumaya başladım.
"Lee Felix Doğum tarihi:15/09/2000
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Enemy/Minsung
FanfictionBirbirini öldürmek için tutulan iki genç aynı zamanda geçmişte birbirini ölü bildikleri sevgililerdir. Yan ship Hyunlix ⚠️suç, cinayet, şiddet, işkence, ölüm