Thank you for blessing me

485 76 28
                                    

Fotoğrafın arkasında 22/02/2022 yazıyordu . Arkasının ve önünün fotoğrafını çekip eski yerine koydum.

22 şubat, bu günden nefet ediyorum, Jisung'u öldürdükleri gün.

Google mapsi açıp 3. evin konumunu girmeye başladım"Bir dakika bu Bay K'in beni yönlendirdiği ve Hyunjin'le karşılaştığım yer." hızlıca yola koyuldum.
1 dakikalık mesafe kalmıştı, sola döndüm ve gördüğüm manzara karşısında şoka uğradım. Bina cayır cayır yanıyordu bir genç kız "Binayı yakmışlar!" diye bağırdı. Oradan geçen biriymiş gibi çıkıp genç kızın yanına gidip"Nasıl yardım edebilirim!" dedim ama asıl amacım J harfini görmekti.
"Hemen itfaiyeyi ara!" dedi.
"Bianın etrafını kontrol edeceğim birileri var mı diye, hem bu esnada ararım."
"Manyak mısın! Başına bir şey gelebilir."
Elimdeki telefonu kulağıma götürerek
"Manyağım"diye sırıtıp göz kırptıktan sonra koşar adımlarla yürümeye başladım genç kız arkamdan manyak adam diyişini duymuştum, evet haklı manyağım. Tam gidecekken bir kadın bağırmaya başladı "4. katta 8. dairede birileri varmış, lütfen yardım edin, girmiş ama geri çıkmamış!"
Durdum ve gözlerimi kapatıp derin bir nefes alıp tekrar döndüm. J harfini bulmaktansa içerideki kişiyi bulmak daha önemliydi.

Binaya girdim ,hızlıca merdivenlerden öksürerek hızlı adımlarla çıkmaya başladım. Her yer cayır cayır yanıyordu. 4. katı alevler çok fazla sarmıştı, dikkatli hızlı adımlarla 8. Daireye girdim. "Birileri var mı!" diye bağırdım. Ses gelmeyince tekrardan öksürerek "Birisi var mı!" diye bağırdım. Koşarak odalara bakmaya başladım, ilk girdiğim odada duvara kocaman kırmızı sprey boyayla J yazılmıştı. Yeni yazıldığı belli oluyordu ve sprey boyanın altında bir fotoğraf vardı ,biraz yanmıştı.

 Yeni yazıldığı belli oluyordu ve sprey boyanın altında bir fotoğraf vardı ,biraz yanmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Jisung..."

Öksürerek binadan çıktım, soluk soluğa kalmıştım ve doğru düzgün nefes alamıyordum. Alevler şu an tüm binayı sarmıştı, yanıma gelen genç kız "İyi misiniz?" dedi "Evet." diyerek yerimden kalkarak ilerlemeye başladım, genç kız bana şaşkınlık dolu gözlerle bakıyordu. İlerlemeye başladığım sırada itfaiyeciler gelmişti. Eski tek edilmiş bu binaya giren kişi büyük ihtimalle bu işle alakalı birisi olmalıydı.

Arabama binip ilerlemeye başladım, aklımda kırmızıyla yazılmış büyük J harfi vardı. F,M,J ölen 2 kişi ve sıra da ki ben. Han'ın adamları büyük ihtimalle şu an peşimdeler, ortak yönlerden biri Felix'in ve Jisung'un ayın 22'sinde ölmüş olmaları. Her ayın 22'sine dikkat etmem gerek. İşler çok karışmaya başladı evler,tarihler, fotoğraflar, belgeler, harfler. Peki Felix'in bu konuyla alakası ne? Peter ve Duho'nun arasında neler var, en önemlisi ne planlıyorlar?

2. gizli kaldığım yer olan ,Bay K'in benim için tuttuğu küçük yere geldim. Topladığım tüm bilgilerini laptopuma aktarıp cebimdeki Jisung'un fotoğrafını çıkardım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Enemy/Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin