hala felixin kimle olacağına karar veremedim chan diyen de var changbin diyende😩
başlarda kimin nerde kaldığı,nasıl tanıştıkları ve sınıflara açıklık getirmek istedim o yüzden biraz karışık oldu
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın<3
----------
Bu sabah yine sinir bozucu alarmımla uyandım. Gece doğru düzgün uyumadığım için;ki üç saat uyumuştum,sersem gibiydim. Lavaboya girip elimi yüzümü yıkadıktan sonra kıyafetlerimi giyip Jisungları beklemeye başladım.(evet y/n'yim sıkıntı mı var)
Minho hyung ve Chan hyung dışında hepimiz okulun yurdunda kalıyorduk. Minho hyungun ailesinden kalan bir evi vardı,Chan hyung ise Avustralya'daki ailesinin gönderdiği parayla güzel bir ev almışı. Felix,Jisung ve Jeongin aynı katta; ben,Changbin hyung ve Seungminin odaları ise onların bir alt katındaydı. O yüzden de şimdi onları bekliyordum.
Seungmin ve Changbin nihayet gelebilmişlerdi çok geçmeden jisungları gördük.Felixle Jisung bir şeyler konuşuyor,Jeongin de gergin duruyordu. Sanırım yeni sevgilisiyle buluşacağından.
Jeongin.. Ondan tam dört yıldır hoşlanıyordum, yönelimimin farkına vardığım zamandan beri. Jeongin benim ilk aşkımdı. Fakat ben onun ilk aşkı olamamıştım.
Çocuklarla ortaokuldan beri arkadaşız. O zamanlar çok sık konuşmuyorduk ama bir araya geldiğimizde çok güzel vakit geçiriyorduk. Jisungla Felix ise çocukluk arkadaşıydı. Anneleri yakın arkadaş ve aynı anda hamile kalmışlar. Evet bu biraz komik.
Sonunda okula vardığımızda dersin başlamasına yarım saat vardı. Bahçede oturmaya karar vermiştik.
Herşey çok normaldi sohbet ediyorduk. Ta ki bize doğru uçan Felix'i görene kadar. Ne olduğunu anlamadığımız için hepimiz gözlerimizi sonuna kadar açmış havada yumruk yapıp suratı komik ve sinirli bir hal alan Felix'e bakıyorduk. Bir anda ortamıza daldığında ne olduğunu kimse anlamadı sadece herkesin eli suratındaydı. Felix'in ise suratında gururlu bir hal vardı. Sadece Jeongini dövmemişti. Neymiş onun suçu yokmuş.
Herkes Felix'e söverken okul kapısından bize doğru gelen Minho ve Chan hyung göründü. Felix asıl sorumlu Minho hyunga doğru koşarken Changbin hyung videoya almaya başladı. Tabi ondan bu fırsat kaçar mı? Hayır.
Felix tekrar aynı pozisyonu alıp zıpladığında Minho hyung noluyo amk bakışı atıyordu. Felix hyungun üstüne atlayıp onu yere düşürmüş yumrukluyordu. Normalde Felix çok yumuşak birisi ama eğer onu kızdırırsanız.. Chan hyung bir yandan bağırıyor bir yandanda onları ayrılmaya çalışıyordu. Tam bir kaos vardı. Bizde oturmuş onları izliyorduk,arada tepki verip gazlıyorduk.
Sonunda ayrıldıklarında Minho hyung söverek bize geliyordu.Felix ise gayet gururluydu. Chan hyungda Allah'a dua ediyordu beni bunlardan kurtar diye.
Yanımıza geldiklerinde hepimiz gülmeye başlamıştık,beş dakika boyunca sadece güldük. O an gözüme Jeongin çarptı. Çok güzel gülüyordu. İnsanın içini ısıtan bir gülümsemeydi.
Zilin çalmasıyla sınıflarımıza dağıldık. Biz 00 line olarak aynı sınıftaydık. Minho hyungla, Changbin hyung ve Chan hyung ayni,Jeonginde bizim bir alt sınıfımızdaydı.
Cam kenarı en arka sıradaki yerimize yerleştiğimizde Seungmin benim yanımda,arkamızda da Felixle Jisung oturuyordu. Dersimiz fizikti(nefret ederim) hocayı anlamaya çalışıyordum ama olmuyordu bir türlü beynime girmiyordu.
Nihayet zil çaldığında Jeonginin mesajını gördüm. Chaeryeongla buluşacağını yazmıştı. Oflayarak pencereye döndüm ve onları gördüm. Gülerek bir şeyler konuşuyorlardı. Halinden memnun gibiydi.