Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın<3
----------
"seni"Jeongin anlamsız bakışlarla suratıma bakıyordu.
"efendim?"
"seni düşünüyordum"
Sevgilisi olan birine bunu söylemek ne kadar doğruydu bilmiyorum ama onu düşünmeden de duramıyordum.
"nasıl yani"
"son zamanlarda çok garip davranıyorsun,sanki bizden kendini çekmiş gibisin. Bi uzaklaştın. Önceden çok yakındık ama şimdi benden de uzaklaştın,sana çok değer veriyorum ve aramızın açılması beni üzüyor,sanki Chaeryeongdan sonra bizden kendini soyutladın"
"kafam çok karışık hyunjin"
Bunu dedikten sonra yerimde dikleştim.
"Ailem benden her zaman ders çalışmamı,notlarımın iyi olmasını istiyorlar bu konuda üzerimde çok baskı var. Bende artık sevgi görmek istiyorum. Biliyorum siz varsınız ama diğer türlü sevgi,karşıma çıkan bu fırsatı da değerlendirmek istedim. Chaeryeong tatlı kız hem, kabul etmeye karar verirken sevgiye ihtiyacım olduğunu fark ettim artık bende birilerini sevmek,bu hissi tatmak istiyorum."
"peki sen chaeryeong'u seviyor musun?"
Bu sorunun cevabından sonra herşey değişebilirdi.
"Seviyorum aslında. Yani sanırım. Bu beni onu kullanıyormuş gibi hissettiriyor.Aslında bakarsan.. Daha yönelimimden bile emin değilim."
Gerçekten üzülmüştüm. Sevdiğim kişinin bu durumda olması benimde kalbimi çok kırıyordu.
Dayanamayıp ona sıkıca sarıldım. Çünkü benim buna çok ihtiyacım vardı,onun da vardı.
Başta duraksayıp o da bana sarıldı.
"Kendin için ne iyiyse,nasıl mutluysan oyle yap. Yönelimini de iyi düşün Chaeryeongla çıkarken nasıl hissediyorsun yada bir erkekle çıkarken nasıl hissedersin? Bunları karşılaştır ve kararını çok geç olmadan ver ki Chaeryeong'un da kalbi kırılmasın."
"Hyung teşekkür ederim"
"Ne olursa olsun ben her zaman yanındayım,sıkıntılarını bana anlatabilirsin"
Bu işin sonunda eğer mutlu olmasam bile, Jeonginle çıkacak olmasam bile onun mutluluğu için her zaman ona yardım edeceğim.
"Sen geç yatağa,ben kendime yer yatağı yaptım"
"Yok ya yatarım ben yerde. Zaten senin odana gelmişim zarahtsız etmiyim"
"saçmalama geç şuraya"
deyip onu yatağa oturttum ve yere yattım.On dakika sonra Jeongin çoktan uyumuştu bile. Bende telefonumu çıkardım.
"mal hyunjin ve salak jeongin"
*hyunjin Seungmini ekledi*
Hyunjin
yeni üyemize merhaba diyinMinho
bu nerden biliyoSeungmin
ben zeki biri olduğum
için anladımayrıca bu isim ne lan
kromusunuzSeungmin grubun adını
"Kod adı:Hyunin"
olarak değiştirdi