on beş

422 44 204
                                    

"Felix ver şunu!"

Valizimi hazırlarken Felix ve Beomgyu odama gelip ne yaptığıma bakıyorlardı. Yani sözde o yüzden gelmişlerdi. Ama beni rezil etmekten başka bir işe yaramıyorlardı.

"Hahahaha! Beomgyu çekiyorsun dimi?"

Beomgyu gülerek yanıtladığında daha da sinirlenmiştim.

Felix en sevdiğim boxerımı valizime koyarken yakalayıp,başına takmış odanın içinde zıplayarak tur atıyordu.

İkili odadan çıkıp koridara geçtiğinde patlamak üzereydim.

"Gelin lan buraya!"

Soobin ve Seungmin odalarından çıkıp ne oluyor diye koridora gelmişlerdi.

"BU HYUNJİNİN EN SEVDİĞİ BOXERI!"

Beomgyu'nun açıklamasıyla o an koridora çıkan herkes gülme krizine girmişti.

Felix ve Beomgyu sonunda güzeller güzeli Spiderman'li boxerimi bıraktığında hızlıca katlayıp sinirimi belli etmek için valize fırlattım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Felix ve Beomgyu sonunda güzeller güzeli Spiderman'li boxerimi bıraktığında hızlıca katlayıp sinirimi belli etmek için valize fırlattım. Nasıl olsa ben bir ara onlara ödetirdim.

"İşiniz bittimi sizin?"

"Evet o yüzden burdayız zaten"

"Tamam gidin başkalarını rahatsız edin"

İkiside cevap vermeden mutlu mutlu Taehyun'un odasına girmişlerdi. Nasıl bir boka bastıklarının farkında değiller.

Valizimi toplamam sonunda bittiğinde tamamen hazırdım,sadece birkaç cebe atmalık eşyam vardı.

Üst kata diğerlerini kontrol etmeye çıktım. Jisung,Felix ve Seungmin hazırdı.Jeongin'in odasına girecekken biraz düşündüm ama girmeye karar verdim. Kapıyı iki kez tıklayıp açtım. Yatağında oturmuş hazırladığı valizine bakıyordu.

"Ne yapıyorsun?"

"Düşünüyorum."

Nedenini sormak istememiştim çünkü dediğim en ufak şey onu kendimden bıktırabilirdi.

"Aldın mı eşyalarını"

"Evet bitti"

"Hadi çıkıyoruz!"

Felix'in bağırmasıyla gelecek herkes odalarından çıkmıştı.

Jeonginin valizini kapatıp kaldırdığımda napıyorsun der gibi bakıp ayağa kalktı.

"Napıyorsun?"

"Taşıyorum?"

"Ben taşırım"

"Yardım etmek istiyorum."

"Senin yardımına ihtiyacım yok."

Kırmıştı,kırılmıştım.Ama ona da hak veriyorum.Dibinden hiç ayrılmadığım için rahatsız edici olmuş olabilirim.

bacımsın|HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin