on yedi

429 45 108
                                    

Kalacağımız odaları belirlemiştik.Aynı kattaydı ve yan yanaydılar.Minho hyung Jisungla,Chan hyung Seungminle, Changbin hyung Felixle ve bende tabiiki Jeonginle(😋🤪😘🔥) kalacaktım. Diğerleride üst katta kalıyordu.

"Bu kat dimi?"

"Evet burası."

"1020 Minho sizin burası,1021 Hyunjinlerin,1022 bizim,1023de sizin."

Chan hyung odaları saydığında herkes odalarına giriyordu. O sırada bir ses yükseldi.

"LAN BUNE"

Seungminlerin odasına girdiğimizde hepimiz gülmeye başladık.Sadece bir tane iki kişilik yatak vardı.YANİ BİRLİKTE YATACAKLARDI.Jeonginde gülme krizindeydi.En sonunda Chan hyung bizi dışarı attı ve bizde kendi odamıza girdik.

Girdiğimizle kısa çaplı ikinci bir şok yaşamıştık.Bizim yataklarımız da öyleydi.Birbirimize bakıp gülmeye başladık.Ama benim açımdan hiçbir sorun yoktu.

Dolabımıza eşyalarımızı yerleştirdikten sonra sözleştiğimiz gibi otelin kafesine gittik.Herkes gelmişti.

"oo gençler hoşgeldiniz"

"ne kadar yakışıyorlar be!"

"amk jeongini hala bir şey demedi dimi"

Onlar kendi aralarında konuşurken bizde oturmuştuk masaya.

"yo hayır çıkıyor onlar"

Herkes Changbin'e döndü.

"Nerden çıktı aq bize bir şey demedi"

"Oğlum görmüyor musunuz Hyunjin sırıtıp duruyor."

Bu sefer herkes bana dönmüştü ve yüzümü incelemeye başlamıştı.Utanıp ellerimle yüzümü kapattım ve güldüm.

"Herkes manit olmuş ya"

"Yo hayır biz değiliz"

Changbinin dediğiyle Felix ona dönüp ne diyorsun gibi baktı.

Biraz takıldıktan sonra akşam olmuştu.

"Hadi dc oynayalım"

"Ergen miyiz biz amına koyayım"

"Evet"

"Oynamam ben siz oynayın"

"Ya Minho hadi bir şey olmaz"

"Başım çatlıyor Jisung"

"Dağılalım o zaman'

Hepimiz odalara çıkmıştık.Beomgyu'lar bizimle gelmemişti.O yüzden merak edip yazdım.

"beomgyu-hyunjin"

Hyunjin
niye gelmediniz bizimle

Beomgyu
dur hyunjin

Hyunjin
noluyo

Beomgyu
sonra yazarım


"hyunjin-soobin"

Hyunjin
noluyo amina

Soobin
bilmiyorum

bağırış sesleri geliyo

Hyunjin
noluyo amina

bacımsın|HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin