Pohled Amy
Když jsem přišla do pokoje, Lili si už nejspíš balila na ten výlet do mudlovského světa. " Koukám, že už balíš,, " Jo, nechci to nechávat na poslední chvíli,, " To je dobrý nápad,, převlékla jsem se z uniformy do něčeho pohodlnějšího a taky si šla balit.
Ze skříně jsem vyndala cestovní tašku a položila si ji na postel. " Kde jsi vlastně byla tak dlouho?,, zeptala se mě Lili. " Am, byla jsem s Remusem,, " Aha,, a balila dál. Z nočního stolku jsem si vzala seznam věcí, které tam budeme potřebovat. Přešla jsem ke skříni a vzala z ní potřebné oblečení.
O jedno balení později
Konečně mám zabaleno. Kolik je? Sedm večer? Buť jsem byla s Remem dlouho, nebo jsem dlouho balila. Jedno z toho. Každopádně, teď jdu s Lili na večeři. V síni si sedneme k našemu stolu a vezmeme si večeři.
Skřítkové opravdu skvěle vaří. Jen co jsme dojedly, vyšli jsme se síně a šli se projít. " Jak se tam těšíš?,, zeptala jsem se ji. " No, docela se tam těším. Posledních několik měsíců se James dá snést,, " James? Takže už to není Potter, střapaté pako, blbec Potter a všechno ostatní?,,
" Kromě toho toho střapatého paka,, " Ano, přiznávám. Mohl by se občas učesat,, tomu jsme se zasmály. " Takže ho už máš ráda?,, " Dalo by se to tak říct. Je docela fajn,, " Tak jo,, Když jsme se vrátily do věže, šli jsme do našeho pokoje. Lehla jsem si do postele, vzala knihu a začetla se do děje.
Asi tak po hodině
Přečetla jsem pár kapitol. Zaklapla jsem knížku a vstala z postele. Lili před chvilkou odešla z pokoje. Tak jsem tu zůstala sama. Šla jsem do koupelny a podívala se do zrcadla na svůj odraz. Měla jsem už delší vlasy. Možná bych si je mohla ostříhat. Sice to bude šílený ale chtěla bych to zkusit. Vzala jsem nůžky a pomalu si stříhala vlasy.
Musím se přiznat, i když jsem stála před zrcadlem, bála jsem se, že něco pokazím. Když jsem skončila, výsledek nebyl zas až tak hrozný. Musela jsem se nad tím pousmát. Docela se mi to povedlo.
Uklidila jsem vlasy a šla zpět do pokoje. Lili v něm pořád nebyla. To nevadí. Vzala jsem si knížku a opět se do ní začetla. Zhruba po pěti minutách někdo zaklepal na okno. Kdo to může být? Odložila jsem knihu a šla otevřít. Před oknem na koštěti seděl Remus. Nad tím jsem jen zakroutila hlavou a pustila ho dovnitř.
" Co tady děláš? A kde jsi sehnal to koště?,, " To koště mi půjčil James a co tady dělám? Přiletěl jsem se na tebe-,, zasekl se, když viděl moje vlasy. Asi se mu to nelíbí. Svěsila jsem ramena, otočila jsem se a chtěla jít do koupelny. Ušla jsem sotva pár kroků, než mě chytil za ruku, přitáhl k sobě a políbil mě.
Vykulila jsem oči. Po chvilce se ode mě odtáhl. " Chtěla jsi mi utéct?,, " Myslela jsem, že se ti nelíbí, jak jsem se ostříhala,, " Promiň. Líbí se mi to. Vypadáš víc roztomile,, ihned jsem zčervenala. A on trošku taky.
" Co tady děláš?,, " Přiletěl jsem se na tebe podívat,, " Docela se divím, že tě Will pustil,, " No, on neví, že jsem tady,, řekl nervozně. " Aha, takže jsi tady tajně?,, " Dalo by se to tak říct,, trošku jsem nad tím zavrtěla hlavou.
Zvedl ruku a lehce mi přejel prsty po obvaze na krku. " Nebolí to?,, " Neboj, vůbec to nebolí,, pousmála jsem se na něj. " Tak jo,, dal ruku dolů. " Co jsi dělala?,, " Četla jsem si. Co ty?,, " Povídal si se Siriusem,, " Aha,, poodstoupila jsem od něj a sedla si na mojí postel.
Remus přešel ke mě a sedl si vedle mě. " Nevíš, kam to pojedeme?,, zeptala jsem se ho. Já to totiž zapomněla. " Jo, vím,, " Řekneš mi to prosím?,, " Tak jo, ale něco za něco,, " Dobře, co bych chtěl?,, " To nechám na tobě,, " Tak jo,, pousmála jsem se. Zvedl jsem ruku a pocuchala mu vlasy.
" Tohle jsem úplně nemysl-,, dala jsem mu rychlou pusu na rty. Zčervenal. A já taky. " D-dobře. Pojedeme do Blackpoolu,, " Děkuju,, pousmála jsem se na něj. " Nemáš zač,,
ČTEŠ
Já a Poberti 2
RandomPokračování od " Já a Poberti ". Amy s Willem a Poberty jedou naposledy do Bradavic. Čeká je poslední ročník, který bude pro někoho něčím stejným a pro někoho něco úplně nového. Jedno je ale jasné. Sedmí ročník našich postav bude mnohem pestřejší, n...