Pohled Amy
Když jsem se ráno vzbudila zjistila jsem, že jsem usnula s Remem na gauči ve společenské místnosti. Podívala jsem se na něj. Už byl vzhůru. " D-dobré ráno Remusi,, " Dobré Amy,, pousmál se. Pomalu jsem se zvedala, že se posadím. " Zůstaň tady,, stáhl mě k němu.
Potichu jsem vypískla. " Copak?,, " Nečekala jsem, že tohle uděláš,, jen se zasmál. Přišel mi o něco bělejší, než včera. Třeba to je jen kvůli tomu, že jsem ještě rozespalá. Nechala jsem to být a znovu se pokusila posadit. Nepustil mě. Asi po pěti minutách jsem to zkusila znova.
Povedlo se. Posadila jsem se pak i postavila. " Půjdu se umýt a převléknout. Hned jsem zpátky,, řekla jsem mu. Přikývl. Přešla jsem ke schodům do dívčích ložnic a vyšla po nich k nám do pokoje. Lili v něm nebyla. Takže je asi někde s holkama.
Pohled Remuse
Když jsem se vzbudil, Amy ještě spala. Nechal jsem ji tak. Po chvíli se probrala. Chtěla se posadit. Stáhl jsem ji k sobě. Chci ji mít u sebe. Po pár minutách se posadila a pak i postavila. Řekla, že se jde umýt a převléct do čistého. Jen jsem přikývl.
Zvedl jsem se, vzal deku a šel k nám do pokoje. Will tu už nebyl, Peter taky ne, Sirius ještě dospával a James seděl na posteli a vypadal zamyšleně. Nechtěl jsem ho rušit. Vzal jsem si čisté oblečení a šel se převléknout do koupelny. Po chvíli jsem z ní už převlečený vyšel.
Šel jsem k mé posteli. Z pod ní jsem vytáhl kufr a do něj uklidil špinavé prádlo. Zavřel jsem ho a uklidil pod postel. Sedl jsem si na postel. Pak jsem si vzpomněl. Je úplněk. Proto jsem byl bílí. Amy o něm radši neřeknu. Nechci, aby tam se mnou byla. Bojím se, že ji ublížím.
Půjdu na snídani. Vyšel jsem z pokoje, sešel schody, prošel společenkou a vyšel na chodbu. Rozešel jsem se do Velké síně. Jen co jsem do ní vešel, zamířil jsem k našemu stolu. Sedl jsem si k němu a pustil se do snídaně. Když jsem dojedl, zvedl jsem se a šel se projít po hradě.
Po cestě jsem potkával studenty mladších ročníků, zaláskované páry, nebo jenom kamarádské party, které se jen tak bavili, nebo se něčemu smáli. Trošku mi to připomnělo naši partu.
Šel jsem dál po chodbě, občas jsem zahnul, občas jsem šel rovně. Když jsem zrovna jednou zahnul za roh, do jedné chodby hlouběji v hradu, spatřil jsem Malfoye, Averyho a ještě jednoho kluka ze Zmijozelu, jak stojí kolem Amy. Která plakala. Naštval jsem se.
Okamžitě jsem se k nim rozešel. " Nechte ji být,, zavrčel jsem na ně. Otočili se na mě. " Co když nenecháme?,, " Tak to radši nechtěj vědět,, zavrčel jsem. Trošku za mě zavrčel ten vlkodlak, kterého mám v sobě. V tuhle chvíli mi to tak moc nevadilo. Bylo vidět, že je to trošku vyděsilo.
Hned je to přešlo. Malfoy ustoupil blíž k Amy a Avery s tím druhým popošli blíž ke mě. Podíval jsem se na Malfoye. Chytil ji za zápěstí a přitáhl k sobě. To ani nezkoušej. Ty dva přede mnou jsem odstrčil na stranu a šel k Malfoyovi.
U něj jsem zastavil, odstrčil jsem ho od Amy a vrazil mu pěstí. Hned mu začala téct krev z nosu. Nenechal si to líbit. Taky mi jednu vrazil. Zavrávoral jsem. Ale nakonec jsem to ustál. Tohle neměl dělat. Vrazil jsem mu ještě jednu. Ta ho složila na zem
Pohled Amy
Remus vypadal opravdu naštvaně. Vrazil Malfoyovi a tím ho složil na zem. Pak se otočil na mě. Zvedl nohu a chtěl jít ke mě. V tom ho ale Malfoy chytil za nohu a shodil na zem. Spadl. Tou nohou, co mu držel, ho kopl. Hned na to se postavil a chtěl mu ještě jednu vrazit.
Rychle jsem k němu přišla a zezadu ho objala. " Reme, už ho nech. Dal jsi mu jich až dost. Nech ho být,, " Dobře,, povolil na konec. Pustila jsem ho, chytla za ruku a vedla do prázdné umývárny. Z kapsy jsem vyndala kapesník a namočila ho.
Opatrně jsem mu ošetřovala rány, které měl na obličeji. " Neměl jsi se s ním prát. Co kdyby vás nachytal někdo z profesorů? Oba dva byste dostali trest a určitě by odečetl body naší i jeho koleji. A navíc ti ublížil. Příště se s nikým neper. Mohl by jsi dopadnout hůř než teď. Začínáš být trošku jako James a Sirius. Taky se perou kvůli každé blbosti. Příště se neper,,
Dala jsem mu menší přednášku a namočeným kapesníkem mu opatrně ošetřovala rány. Když jsem skončila, kapesník jsem opláchla ve vodě, vyždímala a uklidila do kapsy. Opláchla jsem si obličej a kohoutek zavřela. Podívala jsem se na Remuse. Měl lehce sklopený pohled.
Za celou tu dobu, co jsme v umývárkách nich neřekl. Otočila jsem se, prošla kolem něj a chtěla jít do společenky. Když jsem byla za ním, chytil mě za zápěstí a otočil k sobě. Zvedla jsem hlavu a podívala se na něj. Zvedl ruku a lehce mě pohladil po tváři.
Nahnul se ke mě a lehce mě políbil. Nechala jsem ho. Jednou rukou mě objal kolem pasu a přitáhl blíž k sobě. Trošku jsem vykulila oči. Dneska se chová divně. Nikdy se k nikým nepral. Snažil se takovým konfliktům vyhýbat. Dneska, jako by to nebyl on.
Po chvíli se ode mě odtáhl, ale nepouštěl mě. Nic neříkal. To mě trošku děsilo. Po chvíli, co mě takhle držel zvedl ruku a lehce mi položil ruku ke krku. Teď jsem se trošku bála. Cítila jsem, jak mi srdce začalo být o něco rychleji, než předtím.
Nejhorší na tom bylo to, že nic neříkal. Jen tam tak stál s nic neříkajícím pohledem. Cítila jsem, že o trošku zesílil lehký stiskl na mém krku. Vyděsila jsem se. Vytrhla jsem se mu a utekla. Co to s ním dneska je?
Pohled Remuse
Co to se mnou dneska je? Ráno nechci Amy pustit ani na krok ode mě, pak zjistím, že je úplněk, jako dál se porvu s Malfoyem a nakonec vyděsím Amy. Co to se mnou dneska je? Se sklopenou hlavou jsem vyšel z umýváren a šel do věže.
Když jsem vešel do společenky, prošel jsem jí a po schodech vyšel k nám do pokoje. Tam jsem přešel k mé posteli a z nočního stolku vzal poznámkový kalendář a otevřel ho na stránce s dnešním datumem. To ne, ne dneska ne. Proč je dneska všechno špatně? Dneska má být rudý úplněk. To není vůbec dobrý. Zavřel jsem kalendář a uklidil ho. Dal jsem si hlavu do dlaní. Dneska tam musím být sám.
ČTEŠ
Já a Poberti 2
AcakPokračování od " Já a Poberti ". Amy s Willem a Poberty jedou naposledy do Bradavic. Čeká je poslední ročník, který bude pro někoho něčím stejným a pro někoho něco úplně nového. Jedno je ale jasné. Sedmí ročník našich postav bude mnohem pestřejší, n...