|| 06 ||

215 5 0
                                    

[18+] [smut scene] (◡‿◡✿/



✦*͙*❥⃝∗⁎. ʚ 𝘐𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘥𝘰𝘳𝘦 𝘩𝘦𝘳, 𝐃ì𝐨𝐫 𝘩𝘦𝘳 ɞ .⁎∗❥⃝**͙✦


Malam baru kelibat Karl muncul.

Lydia dan Jo tidak meneruskan aksi mereka, sebaliknya memilih untuk beredar pergi.

Dan aku,

Terintai-intai mataku dalam bilik yang mewah luas melihatkan kelibat Karl tidak ada. Terpandangkan baju yang dia pakai tadi, ada diletakkan di atas katil. Kot berwarna hitam juga ada. Sesaat yang jeda baharulah aku terdengar air shower tiba-tiba di pintu penjuru sana.

Air coklat aku letak di meja bersebelahan katil.

Kakiku kemudiannya membawa pergi keluar dari bilik tapi sebelum tu dah lama aku idamkan untuk bermain benda tu.

Piano.

Perlahan-lahan aku atur langkah menuju ke piano. Kerusi yang ada aku duduk. Tangan kanan aku capai di kekunci berwarna putih. Aku tekan mengeluarkan bunyi tinggi. Halus bunyinya. Aku tekan kekunci berwarna hitam. Memang berbeza dari yang putih. Bunyi agak flat. Aku tersenyum sorang. Kelima-lima jari pula aku letak. Boleh ke pakai tekan je ni? Tak rosak? 

Tingkahku semakin mahir pula cuba mencari bunyi lain dari yang lain.

Tangan kiri aku bawa naik. Bunyi belah kiri agak kasar. Menarik.

Macam mana nak main ni?

Seraya kemudiannya ada tangan bersaiz besar jika dibandingkan dengan aku tiba-tiba terletak di kekunci piano. Tatu rama-rama di atas telapak tangan membawa satu hentaman dimana aku kenal siapa dia.

Karl.

Mengepungku dalam diam.

Dia menekan-nekan kekunci hitam putih menghidupkan lagu-lagu rentak ringan. Rentak yang dimainkan tidak terburu-buru malah terbuai-buai. Alunan yang dimainkan memaparkan kemahiran jemarinya yang laju ke sana ke mari. Lembut tangan bertatu membawa pergi ke kiri ke kanan. Jujur, aura tangan berurat dan bertatu membawa jiwa yang membinasakan. Aku terpegun. Perlahan-lahan aku turunkan jemariku. Sedang asyik melayani lagu yang dia bawa. Membiarkan dia beraksi sendirian.

Tak terlalu lama dan tak juga terlalu sekejap. Yang penting, lagu Karl ada pembukaan, pertengahan dan pengakhiran.

Jemarinya terhenti.

Aku tersenyum menoleh dia ke sisi yang aku kira rupawannya sudahpun berada dekat di sebelahku. "Wah, pandainya!" Pandangan aku serta-merta membawa pergi ke depan semula.

Tunggu.

Karl tak berbaju tapi hanya berseluar jeans. Semerbak harum bauan dia menerjah di hidungku. Aku menelan air liur. Petanda dia sudah habis mandi.

"Kau tahu kan ada benda lain lagi yang aku pandai?"

Aku menjerit diam. Terbujur kaku badanku tidak bergerak walau seinci. Debaran di dada kian datang menjelma mendengarkan kata-kata yang membunuh. Karl memang pandai bermain dengan kata-kata. Tambahan pula, auranya menjerat batinku.

Dan aku, juga pandai bermain dengan kata-kata. "Hm, tak tahu." Aku berteka-teki. Sengaja ajak bergurau. Terlebih faham dengan bicara tersiratnya.

"Bagilah tahu saya?"

Sempat aku menangkap senyuman sinis Karl sebelum kepalaku laju menghadap piano semula. Aku lupa dia tidak berbaju. Hati aku sekali lagi meronta-ronta. Dapat aku tangkap lekukan otot perut bertingkat-tingkat mematikan bicaraku. Dada tegapnya disimbahi basahan air mandi sedang perlahan-lahan kering. Rambut kering-kering basah tak tersikat menutup dahi menghentam jiwaku untuk menjerit waktu tu juga.

Dia mendekatkan bibir di sebalik telinga kiriku yang diselangi dengan rambut.

"Kenapa nak kena bagitahu kalau aku boleh tunjuk?"

Aku menelan air liur.

Dia tidak lagi membuang masa, lantas merangkul erat pinggangku mendirikan aku yang tadinya sedang duduk.  Tingkah sepantas kilatnya membuatkan aku terjerit kecil. Laju tangannya beraksi yang entahkan sedar tak sedar dia memusingkan badanku menghadapnya kini. Erat rangkulannya di pinggang menyebabkan dadaku bertembung dengan dada tegapnya. Kerusi piano dia tendang ke tepi agar aku berdiri seteguh dia.

Serasa hembusan nafas berat Karl menerjah di mukaku. Mulus berangin wangian Karl menghentam badai jiwa yang sedang menjerit.

Lama renungan mata tajamnya mendarat di bibir aku.

Sesaat di bibir, sesaat di mata, sesaat lagi di bibir semula.

Aku semakin terbuai mendengarkan nafasnya yang cuba disusun.

Seraya tangan kasarnya menjalar di leherku perlahan-lahan dibawa ke pipi. Renungan mata tajamnya bertaut bersama. Barangkali Karl sedang mencari momentum yang sesuai.

Perlahan dia memagut bibirku tanpa terburu-buru. Dalam pada aku merasai kelembutan menerjah di bibir, mataku tertutup. Ciuman yang aku kira sangat lembut. Ada satu letupan bunga api di dalam perut aku. Kucupan pertama sudahpun diragut bibir tebal oleh sang pujangga bernama Karl. Batinku menjerit merasai sensual bibirnya.

Secara tidak langsung, tangan aku merayap di lehernya dan kemudian dibawa ke belakang badan tegapnya, bermain-main di situ. Sekejap ke atas, sekejap ke bawah.

Terlalu dibuai yang mengasyikkan bilamana Karl merasai kesedapan cakaran kuku aku, dia menolak lembut belakang badanku sehingga bertembung dengan kekunci piano. Tindakan pantasnya membuatkan aku terjerit kecil. Bunyian kekunci hitam putih kedengaran pelik akibat tekanan badan masing-masing.

Kini, semakin buas, seraya bibirnya meragut kucupan sensasi di leherku. Dia menyelak rambutku ke tepi untuk mencium lagi dan lagi. Di situ, dia sudah jumpa spot yang diinginkan. Sesaat rasa basahan di leher membawa satu petunjuk dimana Karl menjilat, kemudian menghisap leherku.

"Hng Karl..." Mataku terkatup rapat. Desahan aku bergema merasai lidahnya menjalar di leher. Tanganku cuba mendapatkan mukanya tetapi sempat disambar Karl. Sebaliknya dia membawa pula berpautan di lehernya agar tidak mengganggu perbuatan yang dia sedang lakukan. Dan aku, akur.

Karl kembali ke atas untuk mengucup lembut. Pada akhirnya dia meleraikan kucupan membolehkan aku untuk bertenang seketika cuma. Sambil-sambil mata tajamnya melihatku kini. Lama. Sebelum perlahan-lahan bibirnya kemam bibirku semula.

Tidak cukup dengan itu, dia menggigit bibir bawahku menyebabkan aku mendesah. Lantas lidahnya masuk ke dalam.

Mataku terkatup rapat merasai basahan bibir. Bertelagah dengan kuluman sesama sendiri. Bunyian lidah sesama lidah bergema pula di dalam bilik.

"Ahh..." Sesaat dia menghisap lidahku, sesaat dia menggigit-gigit. Kepalanya tertoleh ke kiri ke kanan bagi mendapatkan hisapan lebih.

Pada kemudiannya, dia mencium bibirku sekilas sebelum sebelah tangannya meramas-ramas pula kedua-dua buah ranumku.

Gila. Aku terbuai-buai. Kepalaku terkulai ke belakang kerana terlalu sensual tapi sempat ditangkap Karl, barangkali agar tidak terhantuk di piano.

Dalam pada tangannya meraba pula makin bawah makin bawah berselang seli dengan kucupan di mulut. Perlahan-lahan Karl meramas-ramas di celahan paha menyasarkan pusat berahiku.

Aku membuka mata. Sentuhan dia menyebabkan kakiku terkepit-kepit.

Dan Karl memandangku kini.

"I'll be gentle." Bicara Karl lembut seolah memang dia maksudkan itu.

Aku...tak biasa. Belum pernah aku disentuh mana-mana lelaki, terutama di kemaluan aku.

"Trust me." Dia meyakinkan lagi.

Nada sensualnya menyebabkan pusat privasiku bergetar ingin disentuh.

Aku, secara tak langsungnya, mengangguk.


© missnyyna

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 31, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝐃ì𝐎𝐑 𝐇𝐄𝐑Where stories live. Discover now