Gidiyorsun artık,biliyorum. Hissediyorum..
Bugün ondokuzmart, senin deyişinle ondokuzuncu ölüm. Geçen sene bugün.. Oysaki şimdi tam bir yıl sonra yoksun. Zaten yoktun uzun zamandır biliyorum ama içimdeydin, yoksun içimde sanki artık...
Gidiyorsun.
Uğurlamışım farkında olmadan seni içimde. Korkuyorum... Yüzünü bile hatırlayamıyorum artık. Sanki görsem hiçbirşey hissetmezmişim gibi artık. Sen yoksun artık.
Sanki biri elini kalbime geçirmişte söküp almış ordan seni.. Yoksun. Hissedemiyorum.Herşeyinle yoksun,hiç bu kadar olmamıştın oysaki.
Hatırlıyorum hala beraber geçirdiğimiz günleri. Nasılda atıyordu kalbim yanında. Bak! Hala atıyor, ama senin için değil. Ne bu bilmiyorum. Alıştım mı yoksa unuttum mu bilmiyorum. Yoksun zaten biliyorum ama içimde yaşatıyordum ben seni. Ölüyorsun.. Biliyorum,hissediyorum. Sende hissediyor musun? Hissediyorsun.
Gitme, istemiyorum.. O kadar insan sarıldı senden sonra bana ama hiçbirinde hissetmedim sende hissettiğimi.. Rüyalarımda görürdüm sarılırdın yine bana. Görmüyorum artık. Gidiyorsun benden,hissediyorum. Gitme. Koy başını yine dizlerime. Bırak dokunayım yüzüne. İstemiyorum. Bitiyorsun sanki içimde, bitme.. Dirilsin ölü düşler içinde, dirilsin.
Sen bu hikayenin en güzel yerindesin...Bugün ondokuzmart.
Kafamı koparsalar unutamam bu tarihi de onuda derdim. Siliniyordur belki hiç silemem dediklerim.Senin dünyanda bana yer yok.
Kabullendim bunu ben..
Dışarda bıraktın hep çünkü. Şimdi tam bir yıl sonra bile aynı cümle dudaklarımda " böyle olmak zorunda." ne acı cümle. Kaç kez bunu söyleyip sustum, ağladım kaç kez böyle diye diye. Böyle olmak zorunda dedim hep inanmasamda böyle olmak zorunda olduğuna.
Saramadık biz yaralarımızı.Ondokuzmart bugün. Gidiyorsun,gidiyorum. Ağlaya ağlaya, yana yakıla unuttuğum şeyleri bir daha hatırlıyorum. Bir daha kabulleniyorum olmayışını. En kötüsü de hiç sarılmayışımı.. Sarılırsam özlerim diyordum. Bilmiyordum bir gün özlemeyi bu kadar isteyeceğimi. Sarılmadım hiç ben,en sevdiğime.
Ondokuzmart.
Bugün savrulduğum yerden sana ulaşamıyorum artık.
Direnemiyorum yoksun çünkü yanımda. Bir tercih yaptık.
Ve bu bizim uçurumumuz olacak..
Gidiyorum..