Ve o mektup...

64 9 0
                                    

Duru'm...

Can parçam, her şeyim. Aslında burada yazacaklarımı sana bizzat kendim anlatacaktım. Ama olmadı bir tanem. Bu mektubu yazmaya başlamadan önce Yıldız Tozu'nu dinliyordum. O kadar mükemmel bir şarkı ki. Çokça tavsiye ediyorum:)

Konumuza gelecek olursak, evet, senden sakladığım şeyler var ve bunun başında babam geliyor. Ne alaka diyeceksin ama bunu bilmen gerek diye düşündüm. Babam, yani Yavuz, gerçek babam değil.
Sana bunları mektupla söylemek istemezdim. Daha doğrusu olayların böyle gelişmesini istemezdim. Olacak herşeyi biliyordum. Gideceğimi, hangi gün gideceğimi, senin ben gittiğimde babamla tanışacağını ve sana anlatacağı şeyleri. Çünkü ona anlatmasını ben söyledim. Şimdi sen diyorusun ki 'bana bunları neden daha önce anlatmadım?' O kadar haklısın ki bana kızmakta. Ama söyleyemezdim bir tanem. Yapamazdım bunu. Üzüldüğünü görmekten nefret ediyorum ben.

Bak güzelim sana şunu söyleyeyim; bugün konuştuğun adam, yani babam, adı Cenk. Annemin onu bırakıp gitmesinin sebebi, şuan da evli olduğu adamla yaşadığı şeyler. O, yani Yavuz, annemi onla evlenmesi için çok zorlamış. Eğer onla evlenmezse bana zarar vereceğini ve bize huzur vermeyeceğini söylemiş. Bana bunları annem anlattı ve kimseye anlatmamam gerektiği konusunda beni uyardı. Bende içimde bunla yaşayamayacağımı bildiğim için hepsini bu mektupta sana anlatmaya karar verdim. Özür dilerim can parçam. Biliyorum beni uzun bir süre affetmeyeceksin ama dediğim gibi bunu yapmak zorundaydım.

Seni çok seviyorum ve unutma seni hiç bir şeye değişmem. Sen benim başıma gelen en mükemmel insansın.

Not: Lütfen kimsenin seni üzmesine izin verme. Sen herşeyin en güzeline layıksın. Ve lütfen ama lütfen git Duru. Git kurtar kendini. Çok üzüleceksin kalırsan. Beni dinle. Dost tavsiyesi...

Hep Sarp abi ve Samet abiyle kal ve bir gün onlarla tanışırsan benden bahsetmeyi unutma...

Bunu Sen SeçtinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin