ÜÇÜNCÜ BÖLÜM:KAHRAMANIM

38 5 0
                                    

Berke yamuk bir gülümseme attıktan sonra "peki " dedi . Benden bir şey bekliyormus gibi kısa bir süre yüzüme battıktan sonra kantine gitti. Bende başımı sıranın üzerine koyup onun gülümserken ki halini düşündüm. O an içim ısındı .Tenefus boyunca hep o an gözümün onundeydi . Tüm gün boyunca onu izledim .çıkış zili çaldı berke kapsonunu giydi. Bende hirkami giyindim.berkeyle aynı an cikabilmek için biraz oyalandim . Sıla arkadaslariyla sınıftan çıkarken dönüp berkeye alay eder gibi "iyi akşamlar serseri " dediginde Berke nin ne yapacağını tam kestirmek zordu . O sadece gülümsedi ve " sanada bitch " dedi .Bu Sılanin yüzünün düşmesine yetmisti bile . Çantasını omzuna takip kapıdan çıkarken bende hızla cantami aldım . Okuldan geç çıktığımız için hava karanlık oluyordu . Berkeyle aynı otobüse biteceğimiz ümidi ile onun hemen arkasından yürüyordum. Onu takip ettiğimi anladığı an durdu kaçacak bir yerim yoktu bana biraz yaklaşıp yüzüme baktı . Tanıdık tan sonra " adın ne senin ? " kalakalmistim adımı bilmiyor muydu bir gün de olsa sıra arkadasiydik . " Asya " dedim . " sen Asya beni mi takip ediyorsun ?" dedi kustahca . Sesli bir şekilde güldüm " ahaha tabii ki de Hayır ileride ki otobüs durağından otobüse biniyorum " dedim .ve hızlı adımlarla onun önünden yürümeye başladım Okuldaki ler çoktan gitmişti ortalık normalden daha ıssız ve korkutucuydu . Berke nin arkada olmasi güven veriyordu . Arkami döndüm ama kimse yoktu berke nereye gitmişti? Peki kabul bu korkutucuydu . Otobüs durağıni görebiliyordum ancak biraz ileride serseri topluluğu vardı .Bir an durdum. Cesaretimi topladım ve onlara bakmadan yürümeye başladım. Iclerinden iri biri "Stt canım ne işin var burada mektepli " dedi korkudan dönüp bakmadan yoluma devam ederken çocuk hızlı adımlarla yanıma gelip kolumdan tutup sarstı " bak sen şu surtuge cevap bile vermiyor " dedi korkudan kala kalmıştım etrafta onun arkadaşlarından başka kimse yoktu . Bir anda arkamdan bir ses duydum " Asya " kafamı çevirip baktım .Bu berke ydi . Hemen yanıma gelip adamın ellerini uzerimden çekti . "Siz ne yapiyorsunuz burada ?" Dedi birbirlerini tanıyor gibilerdi . Çocuklar " abi dalgamiza bakiyoduk bi kusur olduysa affola " dedi berke iki parmağıyla gidin işareti yaptı bir anda ortadan kayboldular berke " benim için bunca tehlikeye değer mi " dedi yüzümum kıpkırmızı olduğunu hissedebiliyordum . Tanrıya şükür hava karanlikti .hemen "sen kendini çok onemsiyorsun anlaşılan , sıla ile çok ortak yonleriniz var " dedim . Umursamaz ama aslında umursar bi uslupla . Eğildi ve gözlerimin içine baktı . Gözlerimi hemen ondan kaçırdım ardından "ahh tabii " dedi ve kolumdan tutup kendine çekti . Ne yani ne bu samimiyet bu çocuk bukadar cool olmasına rağmen Playboy muydu. Yuzlerimiz birbirine çok yakındı nefesinin sıcaklığını yüzümde hissedebiliyordum . Artık kendimi ona teslim etmiştim . Ben beni opmesini beklerken "eve geç kalmak istemezsin heralde . Yürü " dedi emir verircesine . Birlikte yürümeye başladık yürü kelimesinden sonra hiç bir şey konuşmadık . Ne kadarda aptalim basit bir kız zannedecek beni . Otobüs geldiğinde "iyi akşamlar" dedim . Ben binerken oda arkamdan otobüse bindi otobüs çok doluydu yol boyunca ayakta durduk. Evimin yakınında ki durakta indim ama onun nereye gidecegini çok merak ediyordum . Icimden sormak gelsene sanane demesinden korktum ve sustum . Eve gelir gelmez selini aradım. Tüm olan biteni anlattım 1 saat 13 dakika boyunca . Yeni sıra arkadaşım diyince uzuldugunu ses tonundan anlamıştım . Ilk okuldan beri hep yanyana oturmustuk selin okulun popüler kesiminden olsa bile benim hep en iyi dostum olmuştu. Konuşma bittikten sonra yatağıma uzanıp berkeyi düşündüm bu yabancının aklımı bukadar meşgul etmesi tuhafti . Kendimi kaslı kollarına bırakmamak için tüm gün zor tutmuştum kendimi . Aklıma ilk olarak internete bakmak geldi yataktan bir hısımla kalkıp leptapi kucağıma alıp internetten Hoslandigin erkeği tavlamanin 15 yolunu buldum ilk kural "HAVALI OL " havalı olmak mi en son isteyecegim şey . Henüz selinin davet ettiği partiler dışında hiç bir aktivitem yokken benden havalı olmamimi istiyorsun . Tüm kuralları okudum bazıları çok saçma gelsede uygulamaya karar verdim .

SONSUZA DEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin