Sabah erkenden uyanıp güzel bir kahvaltı yaptım Sacimi at kuyruğu yapıp formami giyindim selinin bize gelmesini bekledim . Bugün havalı olma dersi verecek bana 10 dakika sonra selin kapıyı çaldı hızlıca kapıya yönelip açtım . Selin ilk olarak sıkıca sarildim . "Iyiki geldin hemen odaya çıkalım " dedim aceleyle kolundan tutup üst kata çıkardım . "Evet Asya hazır mısın ?" . Selinin bukadar heyecanlı olmasi beni korkuttu ama berkeyi istiyordum. "Evet hadi başlayalım " selin yüzüme baktı. "Su saçlardan başlayalım " saçım daki tokayi çıkarıp saçlarımı one aldı . Böyle olmayacak diyip çantasından saç duzlestiricisini çıkardı. Yanında duzlestirici taşıdığını bilmiyordum. Saçımi duzlestirdikten sonra bana bakıp " saçların çok güzel oldu ama bu forma olmadı " dedi ve dolabima yöneldi . Saçım konusunda hiç konusmasamda "okulda forma giyilir benim bildiğim" diyerek uyardım. "Biliyorum " dedi yüzüme bakmadan dolaptan en dar siyah skinny pantalonumu çıkarıp yatağa. attı üstüne beyaz desenli salas bir tshirt çıkarıp bordo kapsonlumla kombin yaptı ardından ayakkabiliga yönelip bordo supergalarimi elime tutusturdu . " giyinmek için 10 dakikan var " dedi ve odadan çıktı. Yapacak başka birşeyim yoktu havalı olan oydu . Dar skinny pantalonu aylardır giyinmiyordum . Biraz zorladiktan sonra giyindim . Ayakkabılarımi ayağıma geçirip okul cantami omzuma attım tam kapıdan çıkarken selinin "dur! ! " demesiyle yavaşladim . En önemli şeyi unuttuk diyerek çantasından makyaj Çantasını çıkardı .bukadarda fazlaydı havalı olacağım diye disipline gitmek istemiyordum. Ama selinin ısrarlarına daha fazla dayanamadim . Isı bittiğinde aynada kendime baktım gözlerime inanamiyordum bu ben olamadım. Odadan çıkarken selin çıkardığı sonuçtan gayet memnundu ben dar pantolondan dolayı biraz rahatsız beni gören annemin şaşkınlığı ile birlikte okula gitmek için otobüse bindik en arkada berke oturuyordu kulağında kulaklık vardı . Onu görür görmez selini kolundan tutup arkaya doğru çektim "selin o burada en arkada " dedim telaşla Berke nin yani boştu selin "hadi git " dedi beni eliyle ittirerek Berke nin yanına oturdum cekinerekde olsa . Merhaba demesini beklesemde yol boyu hiç bir şey söylemedi . Otobüsten indikten sonra selinle okula yürüdük sınıfa gelince berke Çantasını yanıma koydu selin ise Bartu (selinin sevgilisi okulun en popüler erkeği ) nun yanına oturdu . Berke bana baktı daha sonra sıraya oturdu ve telefonuna odaklandı . Sınıftaki erkekler gelmeye başlayınca iclrinden en patavatsizi " Asya çıkışta bize gidelim egleniriz " dediginde Berke kulağında kulaklık olmasına rağmen duymuş olsa gerek sinirle sınıftan çıktı " annenle daha çok eglenirsiniz " dedi selin .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZA DEK
RomanceHerkesin mutlaka lisede aşık olduğu hoslandigi birileri vardı ve işte buda benim hikayem. Ben kim miyim ? Benim adım Asya Gündoğdu .Ve kapaktaki ise , o aşık olduğum adam. oyuncular : Berke Süsler --> Berke