Efter gårdagens äventyr så var det med en helt annan känsla jag gick in på verkstaden. Jag kunde se hur Per tittade hungrigt på mig och hur han följde mig med blicken vart jag än gick. Jag försökte att inte låtsas om det, men innerst inne så brann det fortfarande av kåthet i mig.
Alf kom inte till ju jobbet idag, han hade tagit några dagar ledigt av personliga skäl. Jesper föreslog att jag skulle hjälpa honom på kontoret efter lunch, det fanns bara något jobb kvar som var tvunget att bli färdigt före helgen och Per räknade med att kunna gå tidigt.
Straxt efter tolv satt jag på en pall bredvid Jesper på kontoret. Han visade mig bokföringsprogrammet, fakturamallarna och listorna med förbrukningsmaterial. Jag kunde se Per montera ett nytt avgassystem på en bil men då han var både snabb och effektiv så kom han in och tackade för den här veckan runt halvett.
Han dröjde sig kvar med blicken vid mig och log när han vände sig om och gick. Jag och Jesper fortsatte på kontoret. Han hade en stor mugg kaffe bredvid sig och jag fick en cola.
Vi jobbade vidare ytterligare någon timme, det var ganska varmt i det lilla rummet och Per sa att ville jag så kunde jag skippa overallen. Jag begav mig till omklädningsrummet och bytte om. Drog på mig mina jeansshorts och knäppte på mig min skjorta. Jag såg på mig själv i spegeln och kände mig jävligt nöjd. Hade valt en sexig outfit om jag skulle få en stund med Per, men men.
När jag kom tillbaka till kontoret så hade Jesper börjat jobba med att fakturera kunder och satt djupt försjunken framför skärmen. Han tittade upp när jag kom in och jag såg hur han såg lite överraskad ut. Hans blick gled över mina kurvor och stannade vid mina lår. Mina shorts var väldigt korta och min skjorta stramade åt ordentligt över mina bröst. Han bad mig ta hans stol så han kunde visa systemet.
Jag satte mig framför datorn och Jesper ställde sig bakom mig. När han lutade sig fram för att visa någonting på skärmen eller förklara vissa saker så kom han väldigt nära. Jag kunde känna doften av hans parfym och känna hans blick ner i min urringning eller ner över mina lår.
Ibland så snuddade han lätt vid mig men det gjorde mig ingenting. När jag skulle byta mapp så la Jesper sin hand över min för att styra musen. Hans grova händer var förvånansvärt försiktiga när de guidade muspekaren mellan de olika mapparna. Efter att det var färdigt så dröjde han kvar med sin hand över min och jag kände hur luften var laddad. Han väntade på vad jag skulle göra.
Med gårdagens händelse färskt i minnet så fattade jag mod till mig. Jag vände mig om i stolen och såg Jesper djupt i ögonen. Han böjde sig fram och gav mig en kyss. Först försiktigt, sen hårdare, hungrigare. Jag besvarade den och våra tungor möttes i en vild dans. Hans fria hand kupade mitt ena bröst och vandrade sen vidare till knapparna i min Skjorta.
Det dröjde inte länge så satt jag där i bh med skjortan slängd på golvet. Vi fortsatte kyssas samtidigt som vi försökte få av Jepser overallen. Det var ingen sexig syn, men efter en hel del bök så stod han där i bara Kalsongerna. Jag kunde se ett riktigt praktstånd som ville ut i det fria.
Jesper böjde sig fram och knäppte med van hand upp min bh. Mina mjölkvita bröst befriades och jag såg på honom att han njöt av synen. Jag tog tag i hans boxers med bägge mina händer och drog ner dem till hans knän. Kuken sprätter upp rakt framför mitt ansikte och det kändes nästan oförskämt om jag inte skulle ta den i munnen.
Jag öppnade min mun och slöt den om hans kraftiga påle. Jag var så jävla kåt på att ha den här mannen naken framför mig så jag började suga i ett högt tempo. Jesper stönade men efter ett tag så bad han mig sluta. Han tittade ner på mina runda stora bröst, nickade mot dem och frågade
-får jag?
Jag nickade till svar och fångade upp mina pattar i händerna. Han pressade in sin hårda balle mellan mina mjuka bröst och jag pressade ihop dem så hans kuk försvann mellan dem. Han la händerna på mina axlar som stöd och började pattknulla mig.Jag märkte att han var en man som gillade bröst, han stötte ivrigt sin hårda lem mellan mina ihoppressade tuttar och nog var det porrigt att se den glida fram och tillbaka.
Med ett stön så sköt han sin sats mellan mina bröst och upp på min haka och mina kinder. Jag gned in hans sperma i min mjuka hud och la lite extra tid runt mina vårtgårdar och bröstvårtor för att reta honom.
-oj jävla, flämtade han fram.
-gillar du att bli slickad?
-ja svarade jag och han tecknade att jag skulle ställa mig upp. Jag drog av mig mina shorts och trosor och satte mig på skrivbordet. Jesper som stått och runkat sin nu halvslaka snopp satte sig på knä framför mig och började kyssa mig över min mage och neråt.Säga vad man vill om dessa till synes ganska hårda killarna, men de var väldigt måna om att ge kvinnan njutning. Ganska snart så var det min tur att flämtande och med blossande kinder stöna ut min orgasm då Jepser pullade mig i ett snabbt tempo samtidigt som han sög och slickade min klitta.
Innan jag ens fått hämta andan så hade Jesper rest sig och passerat sitt nu hårda kön mot min mynning. Jag slog benen om honom och han greppade mina lår medans han sakta stötte in. Det dröjde inte länge innan han ökade tempot och snart knullade vi i en rasande takt. Hans händer vandrade upp till mina bröst och klämde girigt på dem. Det dröjde inte länge innan han drog sig ur mig och sprutade över min mage. Satsen var betydligt mindre den här gången och jag hjälpte honom genom att suga rent kuken. Blandningen av sperma och mina egna safter kåtade upp mig ordentligt och jag var nog redo för en omgång till men såg på hans nu slaka kul att det nog fick vänta till ett annat tillfälle.
Jesper kysste mig flera gånger medans vi klädde på oss och ingen av oss brydde sig om vem som sugit eller slickat vad, våra kyssar smakade svett och salt, men vi kunde inte låta bli varandra. Jag lämnade Jesper med det sista bokföringsjobbet på det lilla kontoret som numera var fullt av doften av sex.
-vi ses på måndag! Ropade jag när jag gick mot ytterdörren.
-Det gör vi, svarade Jesper.
-och Linda! Trevlig helg, se till att vila upp dig!Han blinkade åt mig och jag kastade honom en slängkyss innan jag lämnade verkstaden för den här veckan.
(Det där var slutet på första veckan och oj vilken vecka, nu är ni säkert nyfikna på vad som komma skall och jag ska försöka se till att det inte förblir en hemlighet särskilt länge 😉)
YOU ARE READING
Lindas Praktik
RomanceJag heter Linda, det här hände när jag var sjutton år och hade praktik på en bilverkstad. Berättelsen innehåller sexscener från kapitel 3