( Här kommer då del 10 av Lindas Praktik, med en viss påverkan av er läsare)
Både Jesper och Per hade fortfarande sina hårda spett i min mun. Varken Mimmi eller Alf kunde slita blickarna från scenen framför dem. De bägge åderpålarna rörde sig lite fram och tillbaka då de bägge männen försökte hitta någon form av rytm.
Mimmi var som hypnotiserad. Hon hade dagen till ära på sig en magtröja som framhävde hennes platta mage, ett par ljusa jeans med ett brett bälte till, sitt långa röda hår i två flätor som nästan räckte henne till midjan.
Hennes gröna ögon svepte över mina handledare kroppar, utforskade deras muskler och tatueringar och såklart det hon kunde se av deras hårda kukar.
Alf stod lika så han och bara stirrade, han stod tätt bakom Mimmi och hans blick verkade mer borra sig in i mina stora bröst än på dubbelpipan jag hade i munnen.
Han råkade snudda vid Mimmi som väcktes ur sin trans av beröringen, hon tittade på Alf som log mot henne och på de bägge männen som nu sakta drog sig ur mitt gap.
Alfs händer smekte henne försiktigt över ryggen och hon drog sig inte undan från beröringen.
Själv så kunde jag äntligen andas fritt igen och kunde även stänga min nu värkande mun, fick ondare i käken än hos tandläkaren!
-Hej Mimmi! Fick jag fram,
- du är här!Jag såg hur Alf drog henne närmare sig med ett fast tag om hennes beniga höft och den andra handen kramade hennes lilla rumpa. Mimmi var nästan ett helt huvud längre än honom.
-Jag ville se vad allt ståhej var om. Fick hon är sig.
Jesper och Per som hade stått oaktiva hjälpte mig nu upp på benen igen. Per som stod bakom mig föste upp mig mot ett av klädskåpen och jag visste direkt vad han ville. Med min stora, vita rumpa putandes så dröjde det inte länge innan han tängde in i mitt våta innre.
Jag gnydde till och flämtade när han böjde sig framåt och tog ett bestämt grepp om mina dinglande pattar. Mina bröstvårtor värkte av kåthet och det blev inte bättre av att hans grova händer började massera dem.
Per stötte hårt in i mig och jag märkte hur kåt han var. Stötarna lät ungefär som när man försöker dunka ut det sista ur en ketchupflaska eller en yoghurttetra. Hårt och bestämt.
Alf hade nu en hand mellan Mimmi lår och han smekte henne försiktigt utanpå byxorna. Den andra handen fortsatte att smeka hennes tonnårsröv.
Jesper som verkade få tråkigt gick fram till Mimmi och gav henne en lång och blöt kyss. Hon blundade och gav sig hän. Hon lät de bägge männen smeka av henne kläderna, känna på hennes smala kropp, befria hennes små bröst och platta mage.
Samtidigt så knullade Per upp min hungriga mus ordentligt och snart nog så kom han med ett stön. Jag kände hur jag fylldes av honom och blev ännu varmare i musen av hans kladd.
När Jesper märkte vad som hänt skyndade han bort för att ta plats bakom mig. Det var tydligen ingen någ i omklädningsrummet idag och jag tror inte det var längre än fem sekunders väntetid på nästa hårda kuk.
Mimmi hade nu bara ett par små trosor på sig och hon vände sin rumpa mot oss och gick ner på knä framför Alf. Hon såg honom i ögonen när hon knäppte upp hans overall och stoppade in en hand.
Vi andra tre njöt av synen. Den rödhåriga tonårsbeuden vars långa flätor släpade i golvet där hon satt. Hennes lilla rumpa var raka motsatsen till min. Där min var bred, tjock och fyllig var hennes liten och tight, som två apelsiner som låg bredvid varandra.
YOU ARE READING
Lindas Praktik
RomanceJag heter Linda, det här hände när jag var sjutton år och hade praktik på en bilverkstad. Berättelsen innehåller sexscener från kapitel 3