Mimmi och jag lämnade verkstaden tillsammans den eftermiddagen. Vi var ömma både här och där efter den hårda behandlingen, men vi kände oss oerhört tillfredsställda. Vi tog bussen hem till mig och satt länge på mitt rum och pratade om dagens händelser. Ja, om veckornas händelser. Praktiken var ju faktiskt snart över, bara en sista Fredag och sen tillbaka till skolan.
Det skulle ju såklart kännas fruktansvärt tråkigt! Allt vi upplevt, all lust, alla hårda knull. Nu var det nog som Mimmi sa att grabbarna nog inte skulle tacka nej till ett återbesök eller två, men frågan är hur det skulle kännas att gå ifrån den här typen av påsättningar till inget alls, eller att få ihop det med någon tafatt tonåring i våra egen ålder...
När Mimmi åkt hem och jag hade duschat av mig så låg jag i min säng och funderade på morgondagen. Jag hade rakat mina ben och min mus, så var len och fin inför vad jag trodde skulle bli vårt sista äventyr imorgon. Jag antar att jag någonstans hoppats att det bara skulle kunna fortsätta såhär, men jag får väll försöka avsluta det med en skräll.
Nästa morgon tog jag extra lång tid på att välja ut underkläder, valde ut ett rosa par trosor med matchande bh, jeans, skjorta, stort och blingit halsband. Plockade fram mina feta kängor från min period som punkare och snörde på mig dem.
När vi satt och åt frukost så frågade pappa om jag tyckte det skulle bli skönt att börja skolan igen på måndag. Jag gav något svar i stil med att praktiken var mycket roligare än plugget. Svepte iväg till bussen och mina föräldrar såg nog på mig att jag verkligen tyckte det var tråkigt att det var sista dagen.
På bussen så messade jag lite med Mimmi. Hennes hunkiga elektriker var fortfarande sjuk, men hon skulle tydligen få sluta tidigt, så hon klagade inte. Hon skämtade om att det var så synd att hon inte fått möjligheten att ta en sån bild som jag gjort med grabbarna, att det skulle vara coolt att se sig själv ha sex. Det pirrade lite i mig när jag svarade att man vet ju aldrig vad som händer.
Plötsligt var jag framme vid min hållplats och gick med bestämda steg mot verkstaden, mest för att kängorna var så tunga att varje nedslag var hårt och högt.
När jag klev in genom portarna så var allt som vanligt, Per och Jesper var i full gång med en gammal Volvo, Alf bytte bromsskivor och klossar på en Saab. De stannade dock upp när jag klev in, hade knäppt upp de tre översta knapparna i skjortan så de tydligt såg klyftan mellan mina bröst. Jag såg hur de tre männen drog in doften av min parfym som måste stå som ett moln runt mig. Jag drog en hand genom mitt långa, blonda hår och blinkade förföriskt mot dem.
Jag vickade lite extra på rumpan när jag gick genom verkstaden mot omklädningsrummet, kände deras blickar på min kropp och kände hur jag redan började bli våt...
-Jag skulle vilja skicka en sak till Mimmi om någon av herrarna kan ge mig ett handtag?
Jag stannade vid dörren till omklädningsrummet och putade med rumpan. Det dröjde inte länge innan alla tre var på plats runt mig.
-Fan vad du är sexig Linda, fick Per fram.
Jesper sträckte sig fram och tog emot min telefon.
-Dra av mig byxorna och filma det är ni snälla, vill reta henne lite.
Vad än mina handledare haft för planer för denna Fredagsmorgon så var de inte sena att låta mig leda. Jesper satte sig på huk bakom min putande rumpa och startade kameran. Per knäppte upp knapparna och drog oändligt långsamt ner mina jeans till knäna. Sakta, sakta blottades min rumpa för kameran. Mina vita breda skinkor, den rosa lilla stringen tyg mellan dem. Alla tre flämtade när min fylliga tonnårsröv välde fram ur byxorna och de såg tydligt den fuktiga fläcken mellan mina ben.
YOU ARE READING
Lindas Praktik
RomanceJag heter Linda, det här hände när jag var sjutton år och hade praktik på en bilverkstad. Berättelsen innehåller sexscener från kapitel 3