Torsdag Med Gänget

1.3K 4 0
                                    

När jag kom hem efter praktiken så hade jag inte ens tid att duscha av mig innan Mimmi dök upp.

Hon hade säkert 1000 frågor om hur det hade varit, hur det hade känts, hur stora kukarna var. Flera gånger tog hon fram telefonen och tittade på bilden.

-shit alltså, du är ju helt jävla galen Linda! Ska du knulla han, gubben också?

Jag svarade att det lär jag säkert göra imorgon, är ju ändå en riktig hästballe och det vore ett slöseri att inte få den i mig.

Mimmi satt bara och gapade.
-men den har du inte bild på?

- nej, den har bara visats live.

Kvällen fortsatte på samma vis men när klockan började närma sig nio så ursäktade jag mig, var tvungen att ta mig en ordentlig dusch. Mimmi slank iväg i natten, hon såg grubblande ut när hon marscherade hemmåt.

Jag somnade nästan direkt när mitt huvud träffade kudden...

Nästa morgon började som de brukar, så fort som jag öppnade ögonen så började tankarna snurra i mitt huvud, mitt underliv började bulta av kåthet och jag gick som i ett lyckorus till min garderob för att välja kläder. Det som ändå kändes väldigt skönt är vetskapen att jag kommer att få knulla, ingen fråga om saken.

Jag valde gröna underkläder idag, mossgröna med mönster i silvertråd. Rullade på mig ett par knästrumpor också, för att jävlas med grabbarna.

Messade lite med Mimmi på bussen, hon hade fortfarande ny handledare, men var ändå vid gott mod, trots bristen på sex.

-jag har så det räcker till två, skojade jag precis innan jag nådde min hållplats.

Jag möttes av den bekanta doften av olja när jag kom in i verkstaden. Det var faktiskt redan full rulle, idag hade vi fått in ett par fordon som skulle besiktigas för ett försäkringsbolag, så det var lite extra jobb.

Jag bytte om och satte fart, mina trosor var redan lite fuktiga, men jobbet först. Alla var vid det här laget ganska oblyga med varandra, de tafsade, kramade och kysste mig när tillfället gavs. Jag var inte sen att svara med samma mynt, tog alla tillfällen att klämma på rumpor, känna på magmuskler eller kupa paketet om jag kände mig riktigt fräck.

När det närmade sig lunch så hade vi jobbat undan ganska bra och kunde unna oss att äta tillsammans alla fyra. Jesper hade hämtat Kinesiskt från en lokal inrättning som vi alla gillade.

Per var den första som ätit upp, han torkade sina händer och mun med en servett, ställde sig upp och frågade om jag var färdig.

-visst, svarade jag förvånat.

Per drog upp mig på fötterna och ledde mig mot omklädningsrumet.
-ni får ursäkta, jag kan inte hålla mig längre.

Jesper och Alf satt storögda kvar och åt när Per ledde in mig i omklädningsrummet. Han vände sig om och vi möttes i en djup kyss. Han drog snabbt ner min dragkedja.

-du gillar verkligen mina tonårsbröst va? Per nickade och böjde sig fram för att placera en matta av mjuka kyssar över mina bröst. Jag började kränga av mig overallen och stod snart i bada underkläder och knästrumpor.

Per glodde på mig när jag vände mig om och putade med rumpan.
-do you like? Frågade jag och smiskade till min rumpa med ett högt klatchande.

Kände Pers grova händer på mina skinkor, han smekte dem hårdhänt och grundligt.

-jag tar det som ett ja. Jag satte handflatorna på knäna och svankade för honom, Per drog min string åt sidan och blottadd mitt savande kön. Han smekte sina fingrar mellan mina blygdläppar för att känna att jag var våt och det kan jag lova att jag var! Min sexdrift hade nått en helt ny nivå de senaste veckorna och jag var som en scout, alltid redo.

Per bytte sina fingrar mot sitt dunkande spjut istället. I en enda snabb rörelse spetsade han mig. Han fick böja ganska mycket på knäna för att komma in, men han klagade inte.

Per började knulla i ett rasande tempo, märktes att han var sugen. Det ekade ändå ut i verkstaden när min breda röv slog emot honom. Varje stöt drev bara på elden i min fitta, jag stönade och flämtade och kände hur Per närmade sig. Med ett bröl drog han sig ut, jag vände mig snabbt och lyckades fånga hans salta droppar när han exploderade över mitt ansikte, tunga och mina bröst. Det mesta hamnade på mina kinder och min panna, men en del lyckades jag fånga och svälja.

Jag hade knappt hunnit slicka mig om läpparna innan Jesper var där med sin hårda kuk. Jag gapade ivrigt och han var inte sen att leverera. Per var fortfarande halvslak och jag bytte kuk och sög honom också.

-bägge? Fick jag fram medans jag spottade på Jespers påle och runkade in min saliv i hans hud.
-jag vill testa bägge.

Per och Jesper ställde sig lydigt tätt ihop och jag gapade som hos tandläkaren. Sida vid sida pressade de in sina kukar i min mun. Måste varit en syn för gudarna! Mina kinder värkte och saliven ran i en stadig ström över min haka och ner över mina bröst och min mage när killarna knullade min mun så gott det gick.

Tankarna gick till ett dubbelpipit hagelgevär, även om det här levererade manssås och inte bly.

Jag hörde ett knackande på dörrkarmen, det var Alf.

-du har besök Linda.

Bakom honom stod Mimmi, hennes kinder blossade röda och hennes ögon stora som tefat.

-varför dyker bara folk upp hela tiden, frågade Jesper men sträckte ändå fram näven mot Mimmi som hon arigt skakade.
-Mimmi, fick hon fram, jag heter Mimmi.
-Jesper, du har träffat Alf redan och det här är Per. Linda känner du ju såklart sen tidigare sa han och strök handen genom mitt blonda, rufsiga hår.

Jag sa ingenting, jag hade fortfarande två ådriga kukar i munnen och kunde inte få fram minsta pip.

"Så, del 9 skriven, det är ganska många som läst berättelsen och det uppskattar jag väldigt mycket. För att göra det lite intressant nu när vi går in i del tio tänkte jag ställa en fråga: vem ska Mimmi knulla? Den som kommenterar först får välja, annars hittar jag på någonting själv 😉 Tack för att ni fortsätter att läsa om Linda och hennes bravader. /
(går även att skicka ett DM om man är blyg) Lugnastevattnet"

Lindas Praktik Where stories live. Discover now