Efter att blivit påsatt ordentligt av mina handledare så avslutade vi dagens arbete. När pappa kom för att hämta mig och bilen så låtsades vi som om allt var som vanligt och att de inte någon timme tidigare hade knullat skiten ur både min fitta, röv och mun i mina föräldrars bil.
Min far blev väldigt imponerad när Per och Jesper beskrev allt vi gjort med bilen och att jag i stort sett gjort allt själv med lite assistans av dem.
-vi besiktade självklart hennes arbete innan vi godkände det, men det var fläckfritt. Berömde Per.Min far var väldigt upprymd och hela vägen hem pratade han om vilket bra jobb jag gjort och vad stolt han var över mig.
När vi ätit och jag hade duschat av mig så ringde jag Mimmi för att berätta om dagens bravader. Hon blev knappt förvånad, men väldigt nyfiken.
-hahah, så bägge fick ta dig i röven??? Hade jag inte redan trott dig så skulle jag bett om bildbevis, Or did not hapen. Skrattade hon med sin ljusastämma.Mimmis handledare hade varit sjuk, så hon hade fått åkt med Karin istället. Hon var ganska bestämd, men trevlig och saklig.
-så inget knullade. Fnittrade jag.
-hehe, nej, men hon är fett snygg!Vi fortsatte att skratta och fnittra och prata om våra äventyr fram tills klockan blev så mycket att jag blev rädd för att mina föräldrar skulle knacka på och säga att det var läggdags för länge sen.
När jag la mig så tänkte jag på allt jag varit med om under dagen, hur otroligt sexigt det hade känts. Jag somnade nog med ett leende på läpparna och vaknade faktiskt tidigare än vanligt.
Mina föräldrar frågade varför jag dels var uppe tidigt och sen var så himla glad när jag bredde mina mackor och förberedde mig inför dagen. Jag mumlade något svar om att det var kul när det gick bra på praktiken.
Jag skyndade mig till bussen och var framme vid verkstaden nästan en timme tidigare än vanligt.Grabbarna syntes inte till och jag gick genom lokalen till omklädningsrummet. Dagen till ära så hade jag en mörkblå bh med matchande string. Tyget var lite genomskinligt och färgen väldigt stark.
När jag stod och plockade ut min overall så kände jag mig iakttagen och mycket riktigt, Per stod i dörren och borrade blicken i min fylliga kropp.
-Goddmorgon! Du är här tidigt.-Godmorgon själv, jag kände mig utvilad och tyckte det var lika bra att Komma in tidigt. Mycket att göra idag?
Per klev fram till mig och våra blickar möttes. Han vek inte av från mina ögon för en sekund när han drog ner bhbanden över mina axlar. Det började redan pirra i mig och jag kände hur mina bröstvårtor nästan sprängdes när de befriades från sitt fängelse. Mina stora bröst välde fram och Per var inte sen att fånga upp dem med sina grova händer.
-det finns en del att göra, först en besiktning. Sa han och kysste mig.
Kände smaken av morgonkaffe på hans läppar och våra tungor virvlade fram och tillbaka i våra munnar.
-besiktning? Fick jag fram mellan kyssarna.
-Ja, av dina unga knullhål.Jag stönade rakt ut när han sa så och jag kände hur fuktig jag blev. Per började kyssa mina bröst. Hans tunga rörde sig i cirklar runt mina bröstvårtor, han sög och slickade som en besatt. Medans han roade sig med mina mjuka kullar så lirkade jag ut hans bultande kön och började runka honom. Kände hur kuken var glansig av försatts och hur den fullkomligt skrek efter mig.
-Jasså vi börjar tidigt idag? Det var Jesper som stod i dörren.
-kände doften av din parfym genom hela lokalen flinade han medans han befriade sig från sin overall.Jag njöt av att se honom naken, han var så snygg! Hand kuk var halvslak, men jag visste att den skulle vakna till liv snart. Jesper tog plats bakom mig och smekte mig över min mage och ner mot mina trosor. Hans fingrar smekte över min navelpiercing, letade sig över mitt blå, tunna tyg och började massera mig mellan benen. Han planterade långa mjuka kyssar över min nacke och jag rös av välbehag.
De föste ut mig några meter från bänken och ställde sig så jag kunde runka dem bägge. Snart hade jag fingrar i min våta mus, händer som smekte mina breda skinkor. Munnar som utbytte heta kyssar med min egen mun, munnar som kysste mina bröst, min mage, min rumpa. Jag försökte runka deras hårda kukar så gott det gick, men de klagade inte på att ställningen ibland gjorde att det blev lite tafatt.
Jag sjönk ner på knä och började suga av dem. Min mun fylldes med deras salta försatser och de stönade ohämmat av min behandling. De knådade mina pattar när de komåt, deras händer smekte genom mitt hår eller smekte mig över mina kinder. På något sett så kändes det ändå sensuellt, trots att det nog bara såg rått och sexigt ut.
-Såg.... Fick jag fram.
De såg frågande på mig när jag slutade suga. Jag förklarade lite snabbt om Mimmi och att jag skulle vilja skicka en bild till henne för att retas. Efter lite förklarande gick de med på en närbild där man inte såg några detaljer förutom mig och deras kukar.De ställde sig bägge framför mig och stack fram kukarna mot mitt ansikte. Jesper hade grävt fram min telefon och ansvarade för fotograferingen. Han tog några bilder och jag bestämde mig för en där jag hade munnen öppen och tungan ute bara någon centimeter från de bägge pålarna.
Jag skickade bilden till Mimmi. Ingen text, ingen förklaring.
-så, nu är det vår tur. Sa Per.
- ställ dig upp.
Jag lydde och det nästan värkte i mig av kåthet när de bägge männen sjönk ner, den ena framför och den andra bakom. Mina trosor drogs av och jag var nu helt naken. Per som satt framför mig började snabbt bearbeta min mus. Han slickade min klitta ivrigt och mina ben vek sig nästan. Det luktade nog villig fitta i hela lokalen, så våt var jag.Jag kände Jespers händer på mina skinkor, hur de smekte över min runda rumpa, varsamt bände isär mina rumphalvor och blottade mitt lilla hål för honom. Han placerade mjuka kyssar från min midja och neråt, följde min stjärtskåra tills han kom till min förbjudna öppning.
Per hade nu fört upp ett par fingrar i mig och pullade ivrigt min savande mus medans han lapade min klitta som om det var det sista han hade kvar att göra i livet. Kände Jespers tunga på mitt rövhål och ganska snart var även han igång och slickade mig för glatta livet.
Jag stönade som ett brunstig djur av deras behandling. Jag kände mig som en gudinna dyrkad av mina tjänare, som om min kropp var helig och allt de gjorde var för att ge mig njutning. Jespers tunga byttes till ett långfinger och nu blev jag pullad från varje håll av ivriga fingrar, jag kände mig uppfylld, men skulle fyllas bättre med kuk tänkte jag.
Jag höll mig i deras huvuden för att inte tappa balansen, orgasmen strömmade genom mig. Min fitta och mitt rövhål kramade om fingrarna och mina ben vek sig, starka armar fångade mig, höll mig stadigt. Kyssar regnade över min kropp när jag flämtande försökte återfå balansen.
Det hördes en hög duns och våra tre huvuden vändes mot dörren. Där stod Alf, ett fånigt, förvånat uttryck i sitt ansikte och hans hockeytrunk tappad på golvet i dörrhålet....
KAMU SEDANG MEMBACA
Lindas Praktik
RomansaJag heter Linda, det här hände när jag var sjutton år och hade praktik på en bilverkstad. Berättelsen innehåller sexscener från kapitel 3