Alf bara stod där och glodde med öppen mun, han såg nästan lite komisk ut med sitt stora skägg och blossande kinder, som en liten tomte som blivit överraskad av ett hyss!
-Men, men? Utbrast han.
-Du kan vara lugn Alf, det är inte första eller sista gången det här händer. Svarade Jesper på den knappt formulerade frågan.
-du kan stanna, eller så kan du vänta tills vi blir klara.Det pirrade till i min fitta, en åskådare? Det var någonting jag fantiserat om länge, men till min besvikelse så backade Alf ut ur omklädningsrummet och vi hörde efter ett tag en stol som drogs ut i köket.
Per rykte på axlarna.
-var var vi? Han reste sig upp och kysste mig och jag besvarade ivrigt kyssen. Jesper ställde sig bakom mig och jag kände hans hårda kuk när den strök efter mitt ben.Per smekte mina mjölkvita bröst, Jesper min renrakade mus, kände deras hårda kön pressa mot min kropp, jag blev lite kladdig på benen och rumpan av deras sekret, men det gjorde mig bara mer upphetsad.
Vi rafsade ihop våra overaller i en hög på golvet så jag inte skulle få ont i knäna och jag ställde mig på alla fyra. Per dinglade sitt praktstånd framför min mun och jag gapade villigt, Jesper tog plats bakom mig och trängd in i mitt väntande hål. Han höll ett stadigt tag i mina höfter och började stöta. Per stötte samtidigt sin kuk i min mun och jag tänkte att jag måste se ut som en helstekt gris på en grillfest, spetsad som jag var från ände till ände.
Mina väldiga bröst guppade och slängde frenetiskt under deras behandling. Jag kunde se Alf i ögonvrån, han stod i dörrhålet och smög och jag blev ännu kåtare av en åskadare! Han kunde tydligen inte motstå tanken på att få utforska min tonårskropp med sina blickar...
Efter ett tag daskade Jesper till min rumpa och drog sig ur, männen bytte plats och jag fick en ny kuk att suga på, en kuk som smakade av min egen fitta blandat med kuksaft. Per började knulla mig hårdare, han pressade ner mig lägre med en handflata i svanken, den andra handen smekte över min rumpa, speciellt runt mitt bakrehål.
Jag hade svårt att ta Jesper i munnen när jag pressades närmare marken, såg att han tyckte det var orättvist då han stod och runkade sin stång istället för att få stoppa in den i min väntande mun.
Jag stönade högt när Per pressade in sitt finger i min anal!
-Mer! Ge mig mer! Jag skrek ut min brunst.
-jag vill känna er båda i mig.
Per stannade och tittade på Jesper som nickade som svar.
-visst, sa Jesper, en dubbelmacka till frukost då.Vi bytte snabbt plats, Jesper la sig på overallhögen och jag gränslade hans kuk. Jag passade på att se Alf djupt i ögonen när jag tog plats på mitt riddjur. Jag smekte mina stora bröst, vägde dem i mina händer och slickade mina läppar.
-det är okej Alf, kom närmare om du vill se. Du kanske vill känna också?Alf klev närmare och jag kunde se en enorm bula mellan hans ben, såg ut som om han skulle spricka.
Jag satt helt upprätt med Jespers hårda kuk i min rakade fitta. Per hade öppnat ett av skåpen och tagit fram en tub med någonting. Alf närmade sig försiktigt, hypnotiserad av mina väldiga bröst. Han sträckte försiktigt fram handen och slöt den varsamt om ett av mina bröst. Rullade min styva bröstvårta mellan hans fingrar, smekte min stora vårtgård. Jag sträckte mig i min tur fram och knäppte upp hans byxor.
-oj Alf! Utbrast jag när jag fick se hans jättebamse i det fria.
-vilken gubbkuk! Stämde Per in medans han tog plats bakom mig.
-böj dig framåt Linda.Jag lydde som den duktiga praktikant jag var och fick nu Alfs megaballe framför ansiktet. Jesper började suga på mina pattar som ett hungrigt barn och jag kände hur Per började smörja upp min anal med vad jag gissar är glidmedel.
Jag öppnade munnen och såg på Alf, väntade en sekund, två... På tre sekunder så hade jag hans blålila ollon mot mina läppar, den väldiga kuken fyllde hela käften på mig, helt sjukt!
Nu började Per pressa in sin kuk i mitt väntande rövhål, min bleka tonnårsröv fylldes till bredden av den ådriga pålen och jag kunde inte ens stöna då jag redan hade munnen full.
Fy fan vad skönt! Vad jävla sjukt! Min fitta var fylld av kuk, bara någon centimeter från ännu en kuk till roten i mitt rövhål och desutom den största jävla hästkuken jag någonsin sett påväg ner i halsen på mig. Jag frustade så gott det gick när killarna började röra sig i mig.
Det tog lite tid för dem att hitta rytmen, blev inte bättre av att jag nästan storknade av Alfs kuk i munnen, han hade börjat ta mod till sig och knullade mitt ansikte snabbare och snabbare.
Jag var så totalt uppfylld, jag hade aldrig kunnat föreställa mig att det skulle kunna vara så här. Jag kom för andra gången idag, jag började nästan grina av vällust! Min fitta kramade Jespers sköna kuk, Per ökade takten mellan mina skinkor.
Mina tittar gungade och slog åt alla håll när männen gick all in. Den första som kom var Alf, gubben började grymta och släppte sin säd i min mun. Den varma såsen rann över min haka, droppade ner på Jesper, men jag svalde det mesta.
Med min mun fri så kunde jag andas igen, jag började genast stöna högt. Som något kvinnligt forntidsdjur som ylade ut sin brunst.
-KNULLA MIG! KNULLA MIN RÖV! KOM I MIN FITTA!
Jag skrek som en idiot, som om den brännande lusten i min mus, ja i hela mig aldrig skulle ta slut, som om det här var meningen med livet. Spetsad på två hårda kukar, två män som pumpade min unga kropp för fullt.
Per kom.
-Jävlar! Skrek han ut.
-DIN RÖV ÄR SÅ JÄVLA SKÖN LINDAJag kände hur mitt stjärthål fylldes av hans varma sås, långt upp i ändtarmen sköt han sin laddning. Han drog sig ur och sperman droppade över min svankande rygg och min breda röv.
Nu kunde jag sätta mig upp igen och jag började rida Jesper så in i helvetet. Mina pattar slog mot min mjuka mage och Jesper kved av njutning. Hans fingrar grävde sig in i mitt hull när även han kom.
Till skillnad från mig och Per så kom Jesper med ett lugnt stön och ett flin på sina läppar. Mitt sista hål fylldes nu även det med kåtsaft och jag sjönk flämtande ihop över Jesper.
-Fan grabbar, det där gjorde ni bra.
De stämde alla in och efter den morgonen så flöt dagen ändå som en vanlig arbetsdag, förutom de 200 sms som jag fick av Mimmi som tydligen blev helt till sig av bilden vi skickade.
YOU ARE READING
Lindas Praktik
RomanceJag heter Linda, det här hände när jag var sjutton år och hade praktik på en bilverkstad. Berättelsen innehåller sexscener från kapitel 3