B1 Kapanmayan bir mesele.

122 5 3
                                    

Medya: Derin

Bugün yine lanet alarmın sesiyle uyandım annem ve babam öldükten sonra bu lanet alarma kalmıştım ama en azından beni uyandırıyordu. Sonra yataktan kalktim tuvalete gidip işimi gördüm hazırlanip okula gitmem gerekiyordu.
Üstümü giyindim yırtık siyah bir kot ve üstüne beyaz bir gömlek hazırlanıp evden çıktım kahvaltımı okulda yapardım. Yolda giderken biraz size kendimden bahsedeyim; Adım Derin 18 yaşındayım özel bir üniversiteye gidiyorum en sevdiğim renk siyahtır en yakın arkadaşım Ecedir onla gerçekten çok yakınız tek çocuğum ve ailem 3 yıl önce vefat etti okulda popüler bir öğrenciyim ve kızlar bana bulasamaz eğer bulasirlarsa başlarına çok büyük bela alırlar. Okulda herkes benden korkar evet badgirlim neyse bunlari anlatirken okula geldim birazdan ders baslicak ders matematikti ve hoca benden nefret eder surekli bana bulasir elimden bir kaza gelicek gotu basi ayri oynuyor urusbu karinin zaten.
Okulda da bazı erkeklerle oynastigi dedikodular var neyse öyle böyle okul bitti eve dönmek için çantamı hazırladım ve yola koyuldum eve doğru giderken tenha bir sokaktan geçmem lazımdı bu sokak beni cidden korkutuyordu ama ne olabilir ki derken yanıma bir siyah araba yaklaştı. Camlari siyahti ici gozukmiyordu kapisi acildi ve icinden bir meteor indi abi bu ne yakisiklilikti yani neyse bosverin onumde durdu ve konustu. "Benimle gelmen lazım ufaklık babanla kapatamadigimiz meseleyi senle kapaticaz." dedi ben noldugunu anlamadan ağzıma bez dayadı ve beni bayılttı.

Selam ponçişkolarim bu bolum kisa oldu ama diger bolum uzatmaya calisacam 💋

PSİKOPAT MAFYA (raflarda) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin