13. Bölüm

43 2 0
                                    

Ben Devrimi köşeye sıkıştırıp gol atayım derken kendi kaleme gol attığımı farkedemedim . Söylediği cümleyle şimdi köşeye sıkışan bendim. "Tabii taşınırım şartımı kabul edersen . "
"Neymiş o şart? "
"Eğer sen bana taşınırsan istediğin odayı almakta özgürsün ama ben taşınırsam senin odana yerleşirim . "
Yani bunun altındaki mesaj her gece birlikte uyumamızdı ve bu beni büyük bir ikileme sürüklüyordu. Evet kalbimi dinlersem bu fikre balıklama atlardım elimde olsa her saniye onunla sıkılmadan  uyuyabilirim ama aklım bu fikirden koşarak kaçmam gerektiğini haykırıyordu. "Bu haksızlık beni köşeye sıkıştırmaya çalışıyorsun. "
"Çalışmıyorum tam olarak yaptığım bu karar senin . "
Suratındaki o çarpık eğlenen gülümsemesinin ne kadar çekici olduğunun farkında mıydı acaba biran önce bunu kesmesi gerekiyordu. Ciddi anlamda unuttuğum sakladığım ahlaksız  dürtüleri canlandırıyor irademi hızla parçalıyordu. Çaresizce "Tamam" dedim Denizi yanlız bırakamazdım ki zaten ben ona taşınıp başka bir odaya yerleşsem bile sonuç değişmeyecekti çünkü aynı evde kaldığımız her seferinde sabah bir şekilde onunla uyanıyordum. Bunu asla itiraf etmeyecek olsam da bu gerçekten hoşuma gidiyordu. Bunun için içimden kendimi azarladım. "Yani yanına yerleşiyorum. "
"O gülümsemeni kesecek misin yoksa yumruk atmamı mı tercih edersin. "
"Yumruk attığın yeri öperek tedavi edeceksen bir kaç yumruğa katlanabilirim sanırım. "
"Bugün neyin var Devrim kafana darbe mi aldın yoksa libidon başına mı vurdu sanırım Deryayı araman gerekiyor. "
Deryanın adını telaffuz ettiğimde dahi midemin bulandığını hissettim ve yüzüme bunu yansıtmamak için kendimle sıkı bir mücadele verdim.
"Benim için Derya diye biri yok veya başka bir kadın sen olmasını mı tercih ederdin ? "
"Hep böyle misin ? "
"Nasıl? "
"Hayatında ki kadına ilgin bittiğinde onu hatırlanmayacaklar sandığına mı atarsın ?"
"O benim hayatımda değildi Öyküm bazı kadınlar sadece gerekli zamanlarda yanında durup giderler sevgili gibi değil bakkala uğrayıp ekmek alıp çıkmak gibi evin gibi değildirler nereye gidersen git günün sonunda evine dönersin bakkala değil. O konumunu çok iyi biliyordu ve bundan rahatsız olduğunu söyleyemeyeceğim . Her kadını kendinle kıyaslama. "
"Kendimle kıyasladığımı nerden çıkardın sadece merak ettim. "
"Peki öyle diyorsan öyledir . Akşama yeni odama yerleşirim güzellik . Bu arada sakın kendine bakkal muamelesi yapmaya kalkışma sen evden de ötesin her an özlenen başka hiçbirşeyin o sıcaklığı veremeyeceği yuva gibi.. "
Dilim tutulmuş konuşma kabiliyetimi kaybetmiş gibi sadece yüzüne baktım bu cümlenin üzerine ne söylesem basit kalacak gibi hissettiğimden susmayı tercih ettim. Alnıma bir öpücük bırakıp kapıdan çıktı. Denizin ne ara odadan çıktığını bile farketmemişim oda da yalnızdım ve ergen kızlar gibi midem kelebeklerle doluşmuştu. Ama aklıma gelen şeyle yataktan fırladım Begümün doğum gününe neredeyse 10 gun kalmıştı ve ben hiçbirşey almamıştım orkestrayı dahi ayarlamamıştım. Lanet lanet lanet olsun hersey o kadar üst üste geldi ki tamamen aklımdan çıkmış. Evde koşarak Denizi aradım "Deniizzz nerdesiin ! "
"Banyodayım ne oldu. "
Sormadan banyoya daldım "Hemen çıkmak zorundayız acele et. "
"Ne olduğunu açıklayacak mısın Öyküm? "
"Begümün doğum günü yaklaşıyor orada olup şarkı söyleyeceğime ve orkestrayı ayarlayacağıma söz verdim ve hala hiçbir bok yapmadım hediye bile almadım. "
"Bir sakin olur musun Begüm kim ?"
"Durunun kızı işte Devrimin yeğeni. "
"Ha tamam hatırladım sakin ol on dakikaya çıkarım hallederiz bugün hepsini sen rahat ol."
Banyodan çıkıp odama yürüdüm hızlıca giyeceklerime karar verip giyindim. Lanet morluklar hala canımı yakıyordu ama önemsemedim şuan daha önemli işlerim var. Hızlıca saç makyaj işini de hallettim neyseki fazla makyajdan hoşlanmıyordum o yüzden işim çabuk bitti. O arada Deniz de banyodan çıkmıştı tepesine dikilplip yarım saatte hazırlanmasını sağladım yoksa hazırlanması en az 2 saat sürerdi. Sonunda evden çıkabilmiştik önce mekana gitmeye karar verdim çünkü hediye işine muhtemelen saatlerimi kurban edecektim. Uzun zamandır ilk defa zorlanmadan park yeri buldum sanırım yaşananlardan sonra tanrı bana acımaya karar vermişti.  Mekana girdiğimde beni büyük bir sürpriz bekliyordu barda gördüğüm adam evet evet oydu Barbo geri dönmüştü Allahım bugün daha güzel olabilir miydi acaba.
"Barbo !"
"Kraliçe bomba gibi görünüyorsun. "
"Geri dönmüşsün ! Şuan Afrika yerel dansı yapmamak için inan kendimi zor tutuyorum. "
"Rica ederim öyle birşey yapma sana inanıyorum. "
"Sen bunun şerefine hepimize birer duble rakı ayarla ben bir Dorukla konuşup geleceğim. "
"Bana bira . " diye cırladı Deniz .
"Yok bu kız ergenlikten çıkamadı anam kızım takıldın kaldın 18 yaşında hala hamallık yapmaya bayılıyorsun."
"Damak zevkimede karışmayıver canım aaaaaa kaynana gibisin Öyküm. "
"Zıkkım iç Deniz . "
Cevabını beklemeden Doruğun yanına gittim. "Kolay gelsin beyler nasıl gidiyor bakalım. "
"Öyküm hoşgeldin nasılsın demeyeceğim muhteşem görünüyorsun. "
"Eh evet öyle söylerler canım. "  dedim yapmacık bir tavırla. Kısaca gülüştükten sonra konuya girdim. "Şekerlerim sevgi pıtırcıklarım sizden mini minnacıķ bir iyilik istiyorum. " dedim masum görünmeye çalışarak. "Baklayı çıkar bakalım küçük kraliçe. "
"Barbo size de mi bulaştırdı bu lafı. "
"Valla bence sana en uygun takma isim bu olurdu Barbaros abi iyi bulmuş. "
"Neyse siz bana evet deyinde ister kraliçe deyin ister kral . Devrimin acayip şirin bir yeğeni var ve yaklaşık on gün sonra doğum günü var büyük bir parti veriyorlar ve benim şarkı   söylemem içinde büyük ısrar ettiler. Kabul etmek zorunda kaldım orkestrayı da ayarlarım dedim ama yeni aklıma geliyor ne olur o güne işimiz var demeyin . " biran bitmeyeceğini zannettiğim konuşmamı nefes nefese tamamlamıştım. Geri kalan yavru köpek bakışlarımı atmaktı ve bu konuda ciddi anlamda iyiydim. "Hmmm bir düşüneyim bu kadar az zaman kala haber verilen bir iş. . Ne yapsak ki bir programımızı kontrol etmeliyiz Öykümcüm. "
"Doruk biliyor musun bugün Cemin salona kum torbasında çalışmaya gidecektim ama buradan sonra hediye almaya gideceğim için iptal etmek zorundayım ve şuan ciddi anlamda seni kum torbası olarak kullanmaya çekinmem . "
"Tabikide şaka yapıyorum kraliçem biz seni yanlız bırakır mıyız hiç sen yeri zamanı haber ver yeter ."
"Güzel seçim Doruk bak seni biraz teşvik edince nasılda beynini kullanabiliyorsun."
"Yaaa sorma sende olmasan beynim pas tutacak. "
"Ondan ne şüphe canım. "
Eh tehditle de olsa bu sorunuda hallettim . Zaman kaybetmeden Denizi alıp Karşıyaka çarşıya gittik ilk hedefim kuyumcuydu o gün herkes Begümün derdine düşeceğinden Duruya da küçük bir hediye almak istiyordum ve bunun için en iyi adres eskiden beri tanıdığım Orhan abiydi.
"Iyi günler Orhan abi nasılsın.  "
"Hoşgeldin Öyküm şükür iyiyim güzelim sen nasılsın. "
"Idare ediyoruz abi valla ne olsun bildiğin gibi kosturmaca."
"Abicim birşeyler duyduk ama aslı astarı var mı kaçırıldın diyorlar hayırdır. "
"Sorma abi oldu birşeyler atlattık şükür çok sürmedi çıktık tek parça. "
"Büyük geçmiş olsun güzelim var mı yapabileceğimiz birşeyler."
"Yok abi çok teşekkür ederim. "
"Eh ne için gelmiştin kızım. "
"Abicim ben senden özel bir kolye istiyorum zincir üzerine bir kraliçe ortaya prenses sona da kral tacı olacak öyle çok taşlı görmemiş işi olmasın sade ama şık birşeyler sana güveniyorum bu konuda. "
"Merak etme abicim ne zamana lazım bu sana. "
"Abi en geç bir haftaya elimde olursa çok makbule geçecek. "
"Olmuş bil abicim bir haftaya elinde."
"Çok teşekkür ederim abicim biz gidelim yavaştan daha biraz işimiz var görüşmek üzere. "
"Bir kahve söyleseydim kızım ne bu acele. "
"Almam gereken bir hediye daha var abicim beni biliyorsun anca çıkarım işin içinden saol."
"Eh sen bilirsin güzelim dikkat et kendine. "
Ilk adımı halletmenin verdiği keyifle ikinci adrese doğru yola çıktık.
"İşe ne zaman başlayacaksın ."
"Yarın sabah bakalım nasıl olacak çok heyecanlıyım Öyküm. "
" Ne heyecanı kızım senin elinden kurtulacak iş mi var . "
" Ne bileyim Devrime karşı mahçup olmak istemiyorum. "
" Olmayacağından eminim rahat ol."
Bu arada istediğim mobilyacıya da gelmiştik. Girer girmez bir görevli bizi kapıda karşıladı.
" Hoşgeldiniz. "
"Merhaba istek üzerine özel mobilya yaptırabiliyor muyuz ? "
"Tabii efendim aklınızda ne vardı."
"Küçük bir kız çocuğuna özel bir ahşap ev istiyorum dev boy içinde uzun zaman oynayabilsin istiyorum gerçek ev havası olmalı mutfağı banyosu detaylı ayrıntılı birşey istiyorum."
"Öyküm bu harika bir fikir."
"Umarım istediğim gibi olur Deniz risk alıyorum aslında ama göreceğiz. "
" Tabii efendim ben sizi tasarımcımızla görüştüreyim bu tarz siparişleri onlarla değerlendiriyorsunuz. Buyrun lütfen "
Bir kaç koridordan geçtikten sonra bir odanın önüne geldik kapıyı çalıp içeri girdik.
"Semih bey Öyküm hanımın özel bir siparişi var size yönlendiriyorum ."
"Tabii buyrun lütfen. "
Semih bey tahminimce benim yaşlarımdaydı ve spor takım elbisesiyle hayli hoş görünüyordu. Ayağa kalkıp Deniz ve benim elimi sıktı. "Merhaba Öyküm hanım sizi böyle yakından görmek ne hoş. "
"Teşekkür ederim dinlemeye geldiniz sanırım. "
"Elbette İzmirde sizi izlemeye gelmeyen kalmamıştır muhtemelen. "
"Teşekkür ederim. "
" Rica ederim . Size nasıl yardım edebilirim. "
" 2 yaşına giren bir doğum günü prensesimiz var ve özel bir hediye vermek istiyorum okul öncesi dönemini biterene kadar kullanabileceği boyutlarda orjinal bir eve benzeyen ahşap bir ev istiyorum. "
" Çok yaratıcı bir düşünce daha önce böyle bir sipariş almadık güzel bir çalışma olacağa benziyor. "
"Tabii küçük ayrıntıların atlanmamasını istiyorum zarar görebileceği hiçbir sivri köşe olmamalı kapısı kilitlenmemeli ve ismi bir kraliçeden geldiği için biraz da ona gore olmalı buna uygun birşeyler çıkarabilecek misiniz yani on güne yetişmesi gerekiyor."
"İstediğiniz standartları çıkarabileceğimizden eminim fakat süre biraz kısa. "
"Haklısınız fakat birkaç problemden dolayı ancak fırsat bulabildim yetiştirirseniz gerçekten çok memnun olurum. "
"Eh sizin için sanırım bir ayrıcalık yapabilirim sizin içinde uygunsa yarına çizimleri size e-mail olarak gönderirim onay verirseniz hemen yapımına başlanır. "
"O zaman anlaştık mailinizi bekliyorum."
"Yarın öğlene mail gelmiş olur. Sizden bir ricada bulunabilir miyim peki ?"
"Yapabileceğim birşeyse neden olmasın. "
"Sizi daha sık dinlemeye gelmek istiyorum fakat yer bulmakta baya güçlük çekiyorum elinizden birşey gelir mi bu konuda."
"Kısa süreliğine izindeyim ama kartınızı verirseniz ilgilenen arkadaşa kartınızı iletir önceliğe almasını rica ederim. Sizinle iletişime geçer. "
"Çok teşekkürler Öyküm hanım. "
"Rica ederim Semih bey başka birşey yoksa biz müsade isteyelim."
"Müsade sizin görüşmek üzere. "
"Görüşmek üzere. "
Kartı alıp odadan çıktık umarım çizimlerden memnun kalırım aksi taktirde sudan çıkmış balığa döneceğim kesin. " Öyküm ben mi yanlış anladım az önce o adam sana yazdı mı ?"
"Saçmalama Deniz her kibar davranan adam bana mı asılıyor yobazlaşma."
" Bakışlarını hiç beğenmedim valla."
"Paranoya yapıyorsun Denizcim adam sadece nazik davrandı ki öyle olmak zorunda sonuçta müşteriyim arkadaşı gibi davranacak hali yok bende adama karşı kibar konuştum bende adama asılmış mı oldum yani."
"Hayır arada fark var sen resmi konuştun adam incelmekten kırılacaktı az kalsın. "
"Aman Deniz sende yani hadi birşeyler yiyelim acıktım ben."
" Bende kurt gibiyim acil yiyelim hatta."
"Benim canım penne istiyor ne diyorsun ?"
" Allah diyorum Öyküm koşalım diyorum. "
Yemeklerimizi yiyip eve geldiğimizde yorgunluktan ölmek üzereydim hızlı bir duşun ardından eşofman  giymeye bile üşenerek iç çamaşırlarımla yorganın altına girip anında uykuya teslim oldum.

Vücudumda hissettiğim ani soğuklukla uyandım üstümdeki yorgan çekilmiş Devrim bey bacaklarıma krem sürüyordu.
" Hey sapık mısın Devrim uykumda napiyosun. "
"Ben yapmazsam bu morluklar çürüğe dönecek Öyküm. "
" Kremi versen kendim de yapabilirdim."
" Evet eminim yapardın."
Tam bacağımı çekecektim mi Devrim seri bir hareketle beni yatakla arasına sıkıştırdı vücutlarımız birbirine değmese de şuan resmen üstümdeydi ! Ve benim ciddi anlamda dilim tutulmuş durumdaydı.
" Benden kaçmamanı söylemiştim prenses beni yaralıyorsun."

Multide Öyküm ve Deniz var keyifli okumalar !

Sil BaştanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin