Devrimin Gözünden
2 gün uykusuz bir şekilde Öyküm ü aradıktan sonra nihayet nerede olduğunu öğrenmiştim. Arabamı hızla Sasalıya sürdüm. Biraz uğraştırsa da siteyi bulmayı başardım fakat bu sefer de güvenlik engeline takılmıştım . Durumu kısaca açıklayıp Öykümün hayatından şüphe ettiğimi de ekleyince benimle birlikte gelmesi şartıyla beni içeri aldı. Beraber Öyküme ait eve yürüdük 5 dakika durmadan zile basıp aynı anda yumruklayıp Öyküme seslenmenin ardından kapı açıldı eve adımımı atar atmaz keskin alkol ve sigara kokusunu aldım. Öyküm gelenin kim olduğuna dahi bakmadan içki şişeleri sigara kül ve izmaritleriyle kaplanmış koltuğa yöneldi fakat yürümekte hayli zorlanıyordu. Koltuğa yürüdüm o sırada Öyküm koltuğa ulaşmayı zorda olsa başardı. Karşısına geçtiğimde gördüğüm manzara beklediğimden daha kötüydü. Öyküm harabe bir durumdaydı boş gözlerle bana bakıp içmeye devam ediyordu. Yüzü ağlamaktan uykusuzluktan şişmiş hatta artık morarmıştı. Üstü başı kusmuk olduğunu tahmin ettiğim lekelerle ve küllerle doluydu . Gördüğüm günden beri gözlerimi alamadığım güçlü duruşuna hayran kaldığım kadın karşımda bitik gözlerle bana bakıyordu. Tepkisizliği insanı korkutacak cinstendi. Görevliyi gönderip koltuğa döndüm.
-Öyküm ne yaptın sen kendine böyle .
-Hiiiçç sadece kafa dinliyorum ben gitti mi o adam yanında getirmedin demi.
-Hayır yok gitti merak etme gel bir seni toparlayalım güzelim.
-Şşşşşştttt güzelim deme bana bee asılıyo musun sen bana terbiyesiz babana söylücem seni.
-Tamam demiyorum sakin ol sadece seni kendine getirmek istiyorum gel banyoya gidelim.
-Oooo ben kendimde değil miyim yanii aşkolsun Devroş .
-Devroş mu uçmuşsun sen belli beyin sıvının yerini alkol almış.
Kısa süreli arayıştan sonra banyonun yerini buldum Öyküm ü kucaklayıp banyoya taşıdım. Küvete oturttuktan sonra elindeki kadehi aldım.
-Bıraksana ya bardağımı hırsız git mutfaktan al kendine yenisiniii.
-İçki servisi bitti güzelim şimdi buz gibi bir banyo zamanı .
İnce hırkasını tshortünü ve taytını uzun bir uğraşla çıkardım iç çamaşırlarını bıraktım şayet çıkarırsam sabah ayılıp hatırladığında beni öldürmeye kalkabilirdi. Suyu açmamla Öyküm n çığlık atması bir oldu zorda olsa 45 dakikanın sonunda yıkamayı başarmıştım. Bornozunu giydirdikten sonra bakmadan nazikçe çamaşırlarınıda çıkardım. Toparlamaya çalışırken hasta etmek olmazdı. Yatak odasını Öykümü tutarken bulmak zor olsa da başardım. Dolapları açıp kıyafet çamaşır birseyler bulup çıkardım. Çamaşır çekmecesi baya zevkliydi renk model tercihleri baya başarılıydı. Bu düşünceleri kafamdan kovup yatağa sırtüstü yarı sızmış Öyküm n yanına gittim külodunu bakmadan giydirmek kolaydı ama sütyeni bakmadan giydirmemin imkanı yoktu . Bornozu çıkarıp göğüslerine fazla bakmamaya çalışarak giydirdim arkasını iliklemekte zorlandım ama şöyle böyle onuda yaptım. Tshortünü yavaşça kafasından geçirip sonunda eşofmanıda giydirdim. Aynasının önünde bulduğum tarakla yavaş yavaş saçlarını tarayıp kuruttum . Bu kadar şeyi yarı baygın bir insana yaptırması epey zordu. Sonunda yatağa yatırdığımda hala yarım yarım konusarak benden içki istiyordu.
-Hadi Öyküm artık yatman lazım yarın veririm içkini hadi canım.
-Yanıma yatmazsan gider içkimi kendim alırım.
-Neden yatayım ki yanına.
-O gün hani balkonda konuştuk ya bana yakın durduğunda babamın eski kokusu geldi burnuma beni sevdiği zamanlarda aldığım koku. Bazen beraber uyurduk belki öyle hissederim yanımda yatarsan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sil Baştan
Ficción GeneralBir hayat ordan oraya nasıl sürüklenebilir ve nasıl devrim niteliğinde değişebilir. Öyküm iyiden kötüye kötüden iyiye bazen daha da kötüye giden hayatında daha ne sürprizler olacak. Okurken bir duygudan diğerine geçeceğiniz gerçekten kurgulanmış be...