17. Bölüm

36 2 0
                                    

--Devrim--
Okyanus mavilikleriyle bana gülümseyerek kucağında Begümle bana doğru yürüyordu. Onu kendi çocuklarımızla böyle hayal etmeden edemedim . Bende ona doğru yürüyordum ki üstümüze yağmaya başlayan kurşun yağmuru heryeri cehenneme çevirmişti Öyküme baktım Begüme kendini siper etmiş yatıyordu. Yanına gitmem lazımdı böyle kahramanlık yaparak kendini tehlikeye atması beni çıldırtıyordu yanına gitmeye çalışırken açık renk elbisesine yayılan o uğursuz rengi farketmemle dünya başıma yıkıldı sandım. Yanlarına vardığımda kurşunlar kesilmişti Begümün tırnağı dahi kırılmamış sadece seslerden korkmuştu fakat Öyküm sırtından vurulmuştu ve muhtemelen kurşun şuan içindeydi. Onu kıpırdatmadan bilincinin açık olup olmadığına bakmak için eğildim gözleri kapalıydı elimi yarasına bastırıp bağırdım. " Öyküm ambulans çağırın! " Gözlerimi Öykümden ayırmadığım için şuan yanımıza gelenlerin kim olduğunu bilmiyordum sadece seslerin birinin Cem e ait olduğunu ayırt edebildim. Kısa süre sonra ambulans geldiğinde ilk müdahale yapılıp ambulansa alındık arkada bir kaç ambulans daha vardı. Başka yaralıların da olduğunu tahmin ediyordum ama şuan beynim kırmızı alarm durumundaydı ve Öykümden başka birşey düşünemiyordum. Hastahaneye vardığımızda kendimi kaybetmişçesine etrafta koşup herkese bağırıyordum tamamen kontrolden çıkmıştım. Öykümün canı yanıyordu kan kaybediyordu ve elimden gelen hiçbirşey yoktu bu beni çileden çıkarmaya yeterli bir sebepti. Ameliyata alınırken elinden tutarak onunla ilerledim "Sakın beni bırakma yalvarıyorum gitme Öyküm. " kapılar kapandı ve ben ameliyathanenin önünde dizlerimin üstünde öylece kalakaldım. Biraz sonra etraf kalabalıklaşmaya başlamıştı Cem ve Deniz de yaralanmıştı bir kurşun Cem in omzunu sıyırıp geçmişti Denizinde baldırını sıyırmıştı. Bende Durularda birşey yoktu. Aile dostlarımızdan birinin oğlu ağır yaralıydı Öykümün durumu hala belirsizdi ve bu beni yiyip bitiriyordu. Duvarın dibinde çökmüş öylece dururken Denizin çığlığı ortama hakim olan sükuneti yırtıp geçti. " Öyküm! Çık dışarı nolur beni yalnız bırakma nolur! " Cem perişan halde olsa da hala Denizi yatıştırmaya çalışıyordu . Bense kilitlenmiş gibiydim tepki veremiyordum hislerim ölmüştü sanki, sanki bir et parçasıydım şuan kalbimi hissetmiyordum hiçbirşey hissetmiyordum. Sonunda Denize sakinleştirici yapıp odaya aldılar benimse sürekli yanıma birileri gelip teselli vermeye çalışıyordu bense hiçbirine kafamı kaldırıp bakamıyordum bile. Yine bir ses duymaya başladım " Üzülme sadece dua et umarım yanımıza döner. " bu boş cümlelere artık tahammülüm kalmamıştı ayağa kalktım " YETER !  VERDİĞİNİZ SİKTİĞİMİN TESELLİLERİNİZİ KENDİNİZE SAKLAYIN ŞU KAPIDAN ÖYKÜM ÇIKANA KADAR KİMSE YANIMA YAKLAŞMASIN !" Yakınımdaki duvara  bir yumruk atıp ileri geri yürümeye başladım . Ardından ameliyathanin kapısı hızla açılıp içeriden bir hemşire çıktı " Acil 0RH pozitif kana ihtiyacımız var uyan var mı ? " hemen atıldım yapabileceğim birşey vardı kanımız uyuyordu ve ben her damlasını sonuna kadar vermeye hazırdım. " Benim uyuyor hemen alın. "
"  Benimle gelin beyfendi. " hemen kanım alındı iğne çıkar çıkmaz hemşirenin uyarısını takmadan sedyeden kalkıp ameliyathanenin önüne koştum. Kan teslim edilirken çıkan hemşireye durumu sormalıydım neyseki son anda yetiştim. " Hemşire hanım durumu nasıl kötü birşey mi var . "
" Operasyon bitmeden bilgi veremem beyfendi. "  deyip içeri girdi gürültülü bir homurtu çıkarıp çöp kutusuna bir tekme savurdum. O sırada yanıma Duru yanaştı " Abicim hava alalım mı biraz kendine gelirsin . "
" Duru sen salak mısın buradan ayrılır mıyım sence senin aklın alıyor mu bunu içeride Öyküm var biliyosun demi Begümün hayatını kurtaran Öyküm hani . "
" Umursamadığımı mı sanıyorsun abi birtek sen mi üzülüyorsun sanıyorsun ya Begümü kurtarmasa da burda aynı şekilde üzülüyor merak ediyor olacaktım Öykümü bende seviyorum ama bir sakin ol kimsenin suçu yok bunu bir anla. "
" Gerçekten üzülüyorsan ona göre davran. "
Geçen dakikalar bana asırlar gibi geliyordu ve ne kadar zaman geçti bilmiyorum ameliyathanenin kapısı tekrar açıldı bu sefer çıkan dokturdu. " Öyküm iyi mi ne oldu ?"
" Öncelikle sakin olun kurşun neyseki çok tehlikeli bir bölgede değildi çıkarmayı başardık . Birkaç kaburgada zedelenme ve çatlak var haliyle fakat iyi beslenme ve dinlenmeyle atlatılamayacak şeyler değil.  Ameliyat başarılı geçti fakat Öyküm hanım bünyesine oranla fazla denebilecek kadar kan kaybettiği için bizi biraz korkuttu takviye edilen kanla durumu toparladık. Şuan önlem amaçlı yoğun bakım ünitesine alacağız 24 saat sonra bir aksilik olmazsa normal odaya geçebilir. Hepinize geçmiş olsun. "
"  Iki dakika göremez miyim doktor bey ?"
" 2  dakikayı geçmesin kesinlikle mikrop kapmaması gerekiyor yoğun bakıma alındığında arkadaşlar sizi hazırlasın iyi günler. "
" Çok teşekkür ederim. "
On bes dakika kadar sonra Öykümün yanına girmiştim orada kablolar içinde cansız gibi yatması canımı acıtmıştı. Elini tuttum " Ben geldim meleğim sana ne kadar kızgınım bilemezsin beni bu kadar korkuttuğun için iyi bir cezayı hakettin sen . Koskoca Devrim Gökmenin dizlerini titrettin helal olsun yani. Seni bir daha yanımdan ayırmayacağım sakar kızlar gibi başını belaya sokmadan duramıyorsun. Seni şimdiden çok özledim burası hastahane kokuyor ben senin kokunu istiyorum kalk hadi gidelim Öyküm yatağımıza gidelim sen boynuma sakla yine başını bende senin saçlarını koklayayım . Sen şimdi diğerlerini merak ediyorsun kesin merak etme Denizle Cem ufak şekilde yaralanmışlar bizimkilerde birşey yok sayende Begümde de birşey yok ama ben yaralıyım Öyküm sen yokken paramparçayım yarımım nefes alamıyorum ne olur sabah yine o güzel gözlerini bana aç olur mu seni çok seviyorum sevgilim. " Eline ufacık bir öpücük bıraktım. Yüzümde hissettiğim ıslaklık bana çok yabancıydı ilk defa gözümden yaş geliyordu son ağladığımda anaokulundaydım sanırım. Elimin tersiyle hızlıca yüzümü silip dışarı çıktım herkes merakla bana bakıyordu . " İyi. " diyebildim sadece ve kendimi dışarı attım vücudumu bir çuval gibi banka bırakıp bir sigara yaktım ve kendi kendime ' iyi olacak ' dedim biliyordum Öyküm beni bırakmazdı o güçlüydü o hayatımda gördüğüm en güçlü kadındı. Düşüncelerim yanıma birinin oturmasıyla bölündü gelen Cemdi . " İyi misin demeyeceğim iyi olmadığını biliyorum kimse iyi değil Öyküm uyanana kadar da olmayacak sadece sakin olmaya çalışmalısın . Sonradan pişman olmamak için yani Öyküm aferin almak için kapanmadı Begümün üstüne her koşulda yapardı kendinide kimseyi de suçlama Öyküm öyledir hiçbir zaman önceliği kendisi olmadı hep sevdikleri için yaşadı o yüzden çok yaralandı ya zaten. Durudan özür dile demiyorum kardeşler arasında böyle şeyleri dile getirmeye gerek olmaz sadece biraz rahatlat istersen pek iyi görünmüyor çünkü. Asla işine karışmak istemem beni yanlış anlama sadece kardeşler değerlidir üzülmesini istemeyeceğini biliyorum . Haddimi aştıysam kusura bakma. "
Cem doğru söylüyordu elimi omzuna koyup " Haddini falan aşmadın haklısın ben sadece çok gergindim kendimi tutamadım. Saol Cem sen iyi bir adamsın."
" Rica ederim aslında yeri değil ama şunu da bilmeni isterim Öykümle yakınlığımın seni rahatsız ettiğinin farkındayım fakat bilmelisin ki o benim öz kardeşimden farksız ona hiçbir zaman farklı gözle bakmadım son nefesime kadar küçük kızkardeşim gibi olacağından şüphen olmasın. "
" Sanırım haklısın ama hak verirsin ki bu düzenli ilişki  ve aşk konusunda  yeniyim ve sizleride önceden tanımadığım için şüphe duymam normal. Ama öyle diyorsan bundan sonra daha rahat olabilirim sanırım. "
Yoğun Bakım ünitesinin önüne döndüğümüzde Durunun yanına oturdum . " Özür dilerim sen haklıydün kimsenin suçu yok ben sadece çok gergindim Öyküme birşey olacak diye aklımı kaybettim ve saçmaladım beni affedebilecek misin ? "
" Yok demi suçum abi ben ... ben çok kötüyüm bizim yüzümüzden ona birşey olsaydı yaşayamazdım ben . "
" Ssssshhh Duru sil bakalım gözlerini kimsenin suçu yok Öyküm vicdan sahibi her insanın yapacağı birşey yaptı Begüme ne kadar düşkün olduğunu hepimiz biliyoruz. Ona büyük bir minnet borcumuz var . "
Koridorun başında bir hareketlilik farkettim koşarak gelen tahmin ettiğim kişi olamazdı değil mi?

Multide Öyküm ve Devrim var keyifli okumalar !

Sil BaştanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin