မနက်ရောက်တော့...
ခန်းစီးလိုက်ကာတေကနေနေရောင်ကဧည့်ခံထဲကအကိုတော်လေးယောက်ရဲ့မျက်နှာပေါ်ဖျာကျလာတော့...Jinတစ်ယောက်မျက်နှာပေါ်ကျလာတဲ့နေရောင်ကြောင့်လှုပ်လှုပ်ရွရွဖြစ်လာကာ..
*အင်းးးးးးး
မျက်လုံးမဖွင့်သေးဘဲအပျင်းကြောကိုအားရပါးရဆန့်လိုက်ပီးမျက်လုံးကိုနေစူးနေတာကြောင့်မျက်စိစူးလို့မျက်လုံးကိုဖြည်းဖြည်းချင်းဖွင့်လာရာ..အပေါ်စီးကနေအုပ်မိုးကြည့်နေတဲ့ ပါးချိုင့်ကြီးတေနဲ့လူကပြူံးပြုံးကြီးကြည့်နေလေရဲ့...
*အမလေး..ပလုတ်တုပ်..
Jinတစ်ယောက်နိုးနိုးချင်Nanjoonမျက်နှာကြီးမြင်လိုက်ထာ
မို့လန့်ဖြန့်ကာဆိုဖာပေါ်ကပြုတ်ကျလေရဲ့....*ရလား...jin...မင်းကလည်းကွာတစ်ညလုံးမင်းငါ့ပေါင်ပေါ်အိပ်ထာပြုတ်မကျဘဲခုမှကျရတယ်လို့...
*ဟုတ်မလားမင်းကငုံ့ကြည့်နေတော့လန့်သွားတာပေါ့အရူးကောင်ရဲ့.....
*မင်းနော်ညကကြတစ်ညလုံးသများပေါင်ကိုခေါင်းအုံးအိပ်ထားတာ....ခုကြမှဘာအရူးကောင်လည်း....
*အာ....sorry sorry..ဟို..မင်လေးကရော..
*ညကjungkookအပေါ်တင်ပေးတယ်ထင်တာဘဲ...
*aww...ဟိတ်ကောင်တေ..ထ.ထ..
ဆိုဖာပေါ်ခေါင်းချင်းဆိုင်ပီးလက်နှစ်ချောင်းကိုဒူးခေါင်းထဲထည့်ကာကွေးကွေးလေးအိပ်နေတဲ့hobiနဲ့sugaရယ်ပါ...
*အင်း.........ဘယ်နှစ်နာရီထိုးပီလည်း...
*9နာရီ.,.....ပီထတော့....မနက်စာလုပ်ပေးမယ်...အမူးပြေဟင်ရည်လည်းချက်ထားပေးမယ်...ထ......
*အ့တေချစ်နေရတာငါ့သငယ်ချင်းလေး...
hobiကမျက်လုံးမဖွင့်သေးဘဲငုတ်တုတ်ထထိုင်ကာပြောလိုက်ထာဖြစ်သည်..အမူးသမားလေးတေကမနက်အိပ်ယာအထမာအတော်လေးချစ်ဖို့ကောင်းနေပါတော့တယ်....
Jinတစ်ယောက်မျက်စောင်းသေးသေးလေးထိုးကာအားလုံးကိုမျက်နှာသစ်ထားဖို့မှာပီးမီးဖိုခန်းထဲဝင်သွားလေရဲ့.....
အပေါ်ထပ်မှjiminကတော့အိမ်မက်ကမ်ဘာထဲကမထွက်နှိုင်သေး....
jungkookတစ်ယောက်jiminတို့အိမ်ဘက်ကူးလာခဲ့တယ်...
YOU ARE READING
❤မောင့်မျက်မှန်ဝိုင်းလေး💔
Fanfiction*ချစ်မှိတာအမှားမဟုတ်ပေမဲ့ထပ်တူကျဖို့ခက်ခဲတဲ့အခါချစ်ရသူကရူးပီပေါ့ဗျာ......*💔 17.12.2021..........