❤မောင့်မျက်မှန်ဝိုင်းလေး💔7

1K 116 18
                                    

စာအုပ်လေးလှလို့ကိုင်ကြည့်မှိရာက...

စပ်စုတာမဟုတ်ပေမဲ့ဒီတိုင်းလေး....ဒီတိုင်းလေးရှေ့စာမျက်နှာလေးဘဲကြည့်ခဲ့မလို့ပါဘဲ..

ရှေ့စာမျက်နှာလေးတင်လူကိုရူးသွားစေနှိုင်တဲ့စာရွက်လှလှ​လေးပေါ်ကလက်ရေးလှလှလေးနဲ့ရေးထားတဲ့စကားလုံးလေးတစ်လုံးကလေ.....

မောင်❤တဲ့..တစ်ဂယ်ဘဲတစ်လုံးထဲပါ..မုန်းလိုက်လေခြင်းဒီစကားလုံးကို..မြင်တာနဲ့ဆုံးရှုံးရတော့မလိုခံစားချက်တေ..ထိန်းမရနှိုင်တဲ့ဝမ်းနည်းမှုတေ...

မုန်းလိုက်ထာ...ကိုယ့်ထက်ငယ်တဲ့ခလေးတစ်ယောက်ကိုခုလိုတွေးမှိလိမ့်မယ်လို့ဘဝမာတစ်ခါမှမတွေးခဲ့ဖူးတာအမှန်...

ရူးလိုက်ထာကင်ထယ်ယောင်းရယ်ဆို..ဟုတ်ပါတယ်ကျွန်တော်ခလေးငယ်နဲ့ပတ်သက်ရင်စကားလုံးလေးတစ်လုံးနဲ့တင်ရူးရပါတယ်...

စာအုပ်ကိုဆက်မလှန်ရဲခဲ့ပါ...

ဒီကောင်လေးကိုခလေးငယ်ဘယ်လောက်ချစ်ခဲ့သလဲဘသူသိမလဲ...ကျွန်တော်သာအသိဆုံးမလို့မဖတ်ရဲပါ..

ကောင်လေးရဲ့အပြုအမူ​ေတအကြည့်တေကတစ်ဆင့်သူလည်းခလေးငယ်နဲ့ထပ်တူဖြစ်နေမဲ့ခံစားချက်ကိုကျွန်တော်ရိပ်မှိပါရဲ့..

ခလေးငယ်ကသာအချစ်တေလွန်ပီးဒီကောင်လေးအကြည့်တေကိုမဖတ်တတ်ခဲ့တာနေမှာ...

သိနေလည်း..ချစ်နေကြလည်း..အတ်တကြီးပါရစေကျွန်တော်ခလေးငယ်ကိုသိပ်ချစ်ပါသည်ကျွန်တော့ဘဝရဲ့တစ်ခုတည်းသောအတ်တလေးမို့ပိုင်ဆိုင်ခွင့်ပေးပါ...

နောက်ဆုံးစာမျက်နှာလေးကိုကျွန်တော်ကျော်ကြည့်မှိတယ်....

နှုတ်ဆက်တယ်တဲ့*..

စာစီလေးကချစ်ခဲ့တဲ့အစအဆုံးကိုဖွဲ့နွဲ့ထားသလို...

ေတာ်ပါသေးရဲ့..တစ်ဂယ်ကိုတော်ပါသေးတယ်..ရင်တေပူနေပေမဲ့လည်း..တော်ပါသေးတယ်...(ဒီနားလေးကိုနားမလည်ရင်ep6ကjiminနောက်ဆုံးရေးခဲ့တဲ့စာလေးကိုပြန်ဖတ်ပေးနော်)

မျက်လုံးအိမ်တေထဲမဖိတ်ခေါ်ပါဘဲရောက်လာတဲ့မျက်ရည်စတေကိုမကြိုက်လိုက်ထာ...

❤မောင့်မျက်မှန်ဝိုင်းလေး💔Where stories live. Discover now