*ပါမောက်ခkim...ဒီနေ့ဆေးရုံကိုလာတယ်ဟဲ့မျက်နှာကတော့ပုံမှန်ပါဘဲ...
သူနာပြုမလေးနှစ်ယောက်တိုးစိတိုးစိအတင်းမမယ်သောအတင်းတုတ်နေလေရဲ့..
*ဟာ..ပါမောက်ခကင်အလုပ်ဆင်းတယ်လားကျွန်တော်ကဒီနေ့လည်းနေ့ဘက်ပါဆင်းရအုံးမယ်ထင်ပီးစိတ်ညစ်နေတာ..အတော်ဘဲဆရာရေ..
*တောင်းပန်ပါတယ်ဗျာကျွန်တော်ကြောင့်ဒုက်ခများရပီ...
*မဟုတ်ထာအချင်းချင်းတေဘဲကိုဘလိုလည်းခုရောအခြေနေ...
*အင်းမဆိုးပါဘူးအဆင်ပြေပါတယ်..
*ဘလိုအဆင်ပြေတယ်..ဟုတ်လို့လားဆရာရာဟိုစာရေးဆရာကိုဆရာကင်ဒီလောက်ချစ်ထာကျွန်တော်တို့တစ်ဆေးရုံလုံးသိနေတာကို...
လာပါပီဒီဒေါက်တာချွဲကအင်မတန်မှစပ်စုတဲ့သူပါအရင်းခံစိတ်ထားကောင်းပေမဲ့စပ်စုသလိုယောက်ကျားတန်မဲ့အတင်းကလည်းပြောသေးအလျင်းသင့်ပါပေတယ်..
*အင်းပြေပါတယ်ဒေါက်တာချွဲရဲ့သူနဲ့ကျွန်တော်ကမင်ဂလာပွဲမတိုင်ခင်ကတည်းကပြဿနာလေးတေရှိပီးမတည့်ကျတာကျွန်တော်ကလည်းဆရာဝန်ဖြစ်နေတော့ဂရုမစိုက်မှိတာတေလည်းပါတာပေါ့နော်မချစ်ကြတော့လို့ထင်ပါတယ်ခုလိုဖြစ်သွားတော့လည်းတစ်မျိုးအေးချမ်းပါတယ်သူလည်းသူချစ်တဲ့သူနဲ့ပျော်နေနှိုင်သလိုကျွန်တော်လည်းစိတ်မရှုပ်ရတော့ဘူးပေါ့ဘသု့အပြစ်မှမဟုတ်ပါဘူးဒီလိုဘဲဘဝမာရတဲ့သင်ခန်းစာတေပေါ့..ဒေါက်တာချွဲတို့လည်းနမူနာယူကြတစ်ဂယ်ချစ်မှလက်ထပ်လို့ရတာ...
*အော်....အင်းအကြောင်းကဒီလိုတေကိုဒါနဲ့ပါမောက်ခကျွန်တော့ကိုခွင့်ပြုအုံးနော့အိမ်ပြန်နားလိုက်အုံးမယ်...
Kimတစ်ယောက်ခေါင်းအသာငြိမ့်ပြလိုက်ပီးနှုတ်ဆက်လိုက်တယ်သေချာပေါက်ဒီလူဆီကနေတစ်ဆင့်ဆေးရုံတစ်ရုံလုံးကိုပျံံ့ကောင်းပျံ့နှိုင်လေရဲ့ဒါမှလည်းကလေးငယ်အပေါ်မကောင်းမြင်မှုတေလျော့မယ်မလား..
ချစ်တဲ့သူကရှုံးနေရင်တောင်ပြုံးပြုံးကြီးအရှုံးပေးနေတတ်တယ်ဆိုတဲ့စကားကိုကိုယ်တိုင်ကြုံမှခံစားမှိတော့တယ်....
YOU ARE READING
❤မောင့်မျက်မှန်ဝိုင်းလေး💔
Fanfiction*ချစ်မှိတာအမှားမဟုတ်ပေမဲ့ထပ်တူကျဖို့ခက်ခဲတဲ့အခါချစ်ရသူကရူးပီပေါ့ဗျာ......*💔 17.12.2021..........