❤မောင့်မျက်မှန်ဝိုင်းလေး💔5

1.3K 111 17
                                    

*ဟိုပါမောက်ခKimtaehyungနဲ့တွေ့ချင်လို့ပါ...

*ဘယ်သူလဲမသိ..အိုမို..ပါမောက်ခKimရဲ့ဆိုင်သူလေး..

*အညာဟာဆယ်ယို..ဆရာကအပြင်မာပိုချောလိုက်ထာ...

*Naeကျေးဇူးတင်ပါတယ် ဟိုသု့အခန်းလေးပြောပေးပါလားခင်မျ.

*ကလေး...

Counterကဆရာမလေးတေကိုကိုကို့အခန်းမေးနေချိန်ဆရာမလေးတေကစနေလို့လူကမျက်နှာယအတော်ပူနေပီ..နောက်ကရောက်လာတဲ့ကိုကိုကခုချိန်မာတဂယ်ကယ်တင်ရှင်...

*ကိုကို့..ကျွန်တော်ကကိုကို့အခန်းရှာနေတာ..

*အော်..ဘာလည်းသူတို့စနေပြန်ပီလား..

*ဟီးဆရာကလည်း..ကျမတို့ကဒီတိုင်းမိတ်ဆက်ထာပါ...

*ဟုတ်ပါတယ်ကိုကိုကလည်း..ဒီမာjinhyungကမုန့်ချိုတေလာပို့ခိုင်းလို့...

*လာလာကိုကို့အခန်းကို...

ပါမောက်ခနဲ့ဆိုင်သူလေးတို့ထွက်သွားတော့counterကမမတစ်သိုက်ကတော့တစ်ဆုံးကြီးထိလိုက်ငေးပီးသွားမစိနှိုင်ဖြစ်နေလေရဲ့...

*ကိုကို့အခန်းမှတ်ထားခလေး...နောက်လာရင်မမေးရအောင်...

*အခန်းသိတာနဲ့ဝင်ချင်းတိုင်ဝင်လို့ရတာလားဟင်..

*ခလေးကကိုကို့ရဲ့VIPလေဘသူတားရဲမှာလည်း..ပီးတော့ခ​လေးကိုဆေးရုံကလူတေအားလုံးသိတာကို...

*အကုန်သိတာလား...ဟင်း..

*ဟား...ခလေးကနာမည်ကြီးလေအ့ကြောင့်သိနေကြတာ..ကိုကိုနဲ့စေ့စပ်လိုက်တော့ကိုကို့ကိုပါအားလုံးကသတိထားမှိကုန်တာ...

*ရှက်စရာရီးနော်...

*နောက်ကိုခလေးကိုမစအောင်ကိုကိုမှာထားပါ့မယ်...

*အင်းပါ..ပြန်တော့မယ်နေ့လည်ကျစာအုပ်တိုက်သွားရအုံးမယ်..စာမူတေပြန်စစ်ရမှာမလို့..

*ပြန်တော့မှာလား ကိုကိုကအလွမ်းတောင်မပြေသေးဘူးကွာ..

*ကဲ..ကိုကိုကတော့အပိုတေလုပ်ပီ..ညနေလည်းအိမ်ကိုဝင်တယ်မနက်လာလည်းအိမ်ကိုဝင်တယ်..Dutyရှိတဲ့နေ့တေတောင်တနေ့တစ်ခေါက်မှန်မှန်ရောက်နေတာ..ပြန်တော့မယ်..သူများတကာလည်းအလုပ်နဲ့အကိုင်နဲ့သွားပီ...

❤မောင့်မျက်မှန်ဝိုင်းလေး💔Where stories live. Discover now