❤မောင့်မျက်မှန်ဝိုင်းလေး💔9

880 92 10
                                    

လောကနိယာမထဲ မှားဖူးတဲ့အမှားဆိုလို့ဒီလူသားအပေါ်ချစ်မှိတာဘဲရှိလိမ့်မယ်ထင်တယ်...

ချစ်မှိတာအမှားတစ်ခုမဟုတ်ပေမဲ့ထပ်တူကျဖို့ခက်ခဲတဲ့အခါချစ်ရသူကရူးပီပေါ့ဗျာ..

ဒဏ်ရာသာမမြင်ကြတာခံရသူအဖို့အတော်နက်တယ်ဗျ.. နာလားKimရေဆိုနာချင်စရာလေးမို့ပါလို့ဖြေရမယ်ထင်တယ်....

အမှတ်မရှိလိုက်လေးခြင်းလို့ဆိုရင်လည်းပြောပါတယ်သူနဲ့ပတ်သက်ရင်ကျွန်တော်ရူးပါတယ်လို့.........

ကိုယ်တိုင်ကပါရဂူကြီးဖြစ်နေလည်းကို့ရောဂါကျမကုနှိုင်တော့ဘူးဗျာဆေးရှိတယ်အမြစ်ပြတ်အောင်ကုမလားkimရေဆိုကျွန်တော့်မာ နာနေတဲ့ကြားက ဒီဒဏ်ရာလေးကိုမမြင်နှိုင်အောင်ကာကွယ်ထားမှိအုံးမယ်ထင်တယ်....

ရူးလိုက်လေခြင်းလို့အပြစ်မြင်မဲ့အစားချစ်
တတ်လိုက်လေခြင်းလို့မှတ်ချက်ပေးရင်ပိုအစဥ်ပြေမှာ...ခင်များတို့ရောသူရောပေါ့.....

@Kimtaehyung....

ကမ်ဘာကျော်စာရေးဆရာParkjiminမင်ဂလာပွဲမှထွက်ပြေးကာJJ Game company CEOနဲ့ခိုးရာလိုက်ပြေးဆိုတဲ့ခေါင်းစဥ်နဲ့Onlineပေါ်တက်လာလိုက်တဲ့သတင်းတေ...

Jiminအဖေနဲ့အမေမှာမျက်နှာဘယ်နားထားရမှန်းမသိjinhyungမာလည်းညီဖြစ်သူကိုဘဲပြေးရှာရတော့မလို့မိဘတေကိုနှစ်သိမ့်ရမလိုတဖက်မိသားစုကိုဘဲဒူးထောက်တောင်းပန်ရတော့မလို့နဲ့တစ်ယောက်ထဲဗျာများလို့ရယ်....

မင်ဂလာပွဲတက်တဲ့သူတေကိုjiminအဖေနဲ့အမေမှာမျက်နှာပူပူနဲ့သာတောင်းပန်ခဲ့ရတယ်...

ဂျောင်ကုအဖေနဲ့အမေမှာလည်းသားဖြစ်သူလုပ်ရပ်ကြောင့်Parkမိသားစုရောkimမိသားစုကိုရောဘယ်နှစ်ကြိမ်တေမှန်းမသိတောင်းပန်နေရတာ...

ကြားထဲကyoongiနဲ့hobiခမျာမာအငြိမ်မနေရTaehyungကိုပြေးနှစ်သိမ့်ရjkတို့အကြောင်းကိုစုံစမ်းရနဲ့ထမင်းမေ့ဟင်းမေ့ကိုဖြစ်လို့....

တစ်ဂယ်ကမ်ဘာပြိုတဲ့နေ့ပါဘဲ..

Nanjoonတို့သားအမိသားအဖသုံးယောက်မှာလည်းခေါင်းမီးကိုတောက်လို့ဘယ်လိုမှမထင်ထားတဲ့အရာမလား...

❤မောင့်မျက်မှန်ဝိုင်းလေး💔Where stories live. Discover now