Evden ayrılarak ajansa gitmeye karar verdim . 2 hafta sonraki bir ödül töreni için performans sergileyecektim ve ben daha partnerimi seçemedim. Ekipten birini seçerim diye düşünüyorum. Yeni bir insan seçemem bu kısa sürede.
Ajansa girdiğimde Bay Kim'i gördüm. Hızlıca yanıma geldi.
"San sana partner buldum. Aslında model ama dansını izledim senin kadar iyi. O çocukla görüşmen lazım" şaşırdım ben burda hiç öyle birini görmedim.
"Tamam stüdyoya gelsin görüşelim ben pratiğe başlayacağım"
"Ben yolluyorum onu görüşürüz" deyip yanımdan ayrıldı.
Stüdyoya indiğimde anılar beni rahat bırakmadı. Woo işten çıkışta yanıma gelip benimle birlikte dans ederdi. Benden daha güzel dans ediyordu. Ama hiçbir zaman iş olarak düşünmedi. Sadece istediğinde dans ederdi.
İlk itirafımız, sarılmamız, dansımız, öpüşmemiz burda olmuştu. Ama artık o burda olmayacak. Ben dans ederken onunla ilgilenmediğim için müziği kapatmayacak, yemek getirmeyecek, benimle dans etmeyecek, sarılmayacak. Ben yanlız olacağım.
Gözlerimden yaşlar damlarken telefonum çaldı. Bay kim arıyordu. Kendimi toparlayıp telefona cevap verdim.
"San hangi stüdyodasın?"
"B2'deyim"
"Tamam" deyip kapattı.
Ben de üstümü değiştirip şarkıyı kısık sesle açtım. Birkaç dakika sonra kapı açıldı. Yüzü bana döndüğünde partideki çocuk olduğunu anladım.
"Sen misin o çocuk?" büyük adımlarla yanıma geldi.
"Evet ben Kang. Partner aradığını duydum ve ben de büyük bir etkinliğe çıkmak istediğim için buraya geldim. İyi dans ederim seni yormam"
"Kaç yıldır burdasın? Ben seni hiç görmedim"
"2 yıldır burdayım ama model olarak buraya kayıtlı olduğum için nerdeyse hiç gelmedim. Geçen hafta tesadüfen duydum bu işi" çok yakışıklıydı ve uzundu model olmasına şaşmamalı.
"Woo'yu nerden tanıyorsun?" bunu sormasam olmazdı.
Gülüp "Partide tanıştık. Ama sen niye eski sevgilini bana soruyorsun?" dedi. Hakkımda bir şeyler öğrenmiş belli ki.
"Onu hala sevdiğim için" içimden geçen düşünceyi direkt söyledim. Yüzü düşer gibi oldu ya da ben öyle hissettim.
"Tamam artık başlayalım. Önce sana koreografiyi göstereceğim. Umarım hızlı öğrenirsin. Sonra sen yapacaksın. Beğenirsem bana katılırsın"
Onaylayıp biraz arkaya doğru yürüdü. Beni aynadan izleyecekti. Onun yapacağı dansı 3 kere gösterdim.
"Hadi sıra sende" bu sefer ben arkaya geçip onu izledim.
Yaklaşık 5 dakika sonra dansını bitirmişti. Açıkçası felaket iyi dans etmişti.
"Tamam fena değilsin. Seninle idare edeceğim artık" dediğimde sesli bir şekilde gülmüştü. Ben de ona tebessümle karşılık verdim.
"Galiba bazı yerlerde yakın temasla dans edeceğiz"
"Evet sorun olur mu?" Woo'yla ayrılmadan dansı hazırlamıştım. Onu ikna edip beraber çıkmayı düşünüyordum. Ve biz 2 gün sonra ayrıldık. Bay Kim de dansı çok beğendiği için değiştirmeme izin vermedi.
"Yok olmaz" bir de olsaydı.
"Tamam şimdi birlikte dans edeceğiz" dedim ve müziği açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DONT CALL ME ~Woosan
FanfictionSevgili olup ayrılan 2 genç... San: Sevgilim Lütfen bana geri dön Çok kötü hissediyorum Çok özür dilerim Ne istersen yaparım Evimiz sensiz bomboş Ben tek başıma burda yaşayamam Yalvarırım bebeğim lütfen ~fic angst değildir~