Dansım sonunda bittiğinde kendimi yere attım ve derin nefesler alıp verdim. 1 ay sonraki bir show için kendimi hazırlıyordum. Bu seferki tek kişilik tabi ki. Kimseyle yakınlaşıp kalbimi hızlandırmaya niyetim yok.
Kang'la olan yakınlaşmamı da hiç düşünemedim. Kabul yakışıklı çocuk. Ama Woo'yu severken ondan etkilenmem çok yanlış değil mi? Nasıl böyle bir şey yapabilirim?
Aslında tatlı, eğlenceli, zeki, yakışıklı birisi. Onunla pratik zamanları vakit geçirince çok iyi anlaşmıştım ve zamanla Woo aklıma bile gelmiyordu.
Ne? Woo aklıma gelmedi mi? Kang, bana onu unutturdu mu yani?
Kang sandığımdan da fazla etkilemiş beni. Ama Woo hala içimde bir yarayken böyle şöyler düşünmem çok acınası. Kendimi toparlamam lazım. Woo'yu tekrar kazanmam lazım.
Bir anda kapı açıldı ve içeri Kang girdi. Hemen ayağa kalktım.
"Senin ne işin var burda?" yanıma doğru yürüdü.
"Bazı şeyleri konuşmamız lazım"
"Ne konuşacağız Kang? Git burdan" birkaç dakika önce beni etkilediğini kabul etmişken şimdi onu karşımda görmek beni gerçekten sersemletti.
"San en son senden hoşlandığımı söyledim. Bu sence önemli bir şey değil mi?" off evet bu vardı bir de. Ben bunu nasıl unuturum? Aklımı bunalttığı için Woo'ya mesaj atmıştım. Sonra da Woo'ya kafamı taktığımdan bunu unutmuştum.
"Pardon bir an unutmuşum" umarım kırmamışımdır onu.
"Tamam sorun yok. İstersen oturalım" deyip kapının yanındaki siyah üçlü koltuğu gösterdi.
"Evet başlıyorum. Çok yakışıklı bir insansın, kibarsın, duygusalsın. O yüzden senden bayağı bir etkilendim. Dans edince de senden hoşlandığımı anladım. Ama bir şey daha anladım" bana iyice yaklaştı.
"Bence sen de benden hoşlanıyorsun?" ne?
"Saçmalama Kang. Uzaklaş biraz. Ben Woo'yu seviyorum. Ne dediğinin farkında mısın?" onu biraz ittim ama Kang ellerimi daha sıkı tutup göğsüne koydu. Ve bana daha da yaklaştı.
"San inkar etme. Zamanla birbirimizi daha çok seveceğiz. Şu an bende hoşlanmaya başladın bile. Lütfen ikimize bir şans ver" kokusu beni çok etkilemişti. O kadar ki ondan uzaklaşmak bile istemiyordum.
Ve Kang bana giderek daha çok yaklaşıyordu. Şu an hareket edemiyorum. Bu yaptığım çok yanlış. Woo kalbimdeyken bu durumda olmak bana yakışmıyor. Ama uzaklaşmak istemiyorum. Hatta utanmasam ben kendimi öne itip öpeceğim.
Kang benim yerime yaptı ve dudaklarımızı buluşturdu. Yavaş bir şekilde beni öpüyordu bense hala hareket etmedim.
Kapının açılma sesini ve bir şeyin yere düşme sesini duydum ama Kang bırakmadığı için kafamı çeviremedim.
Sonunda ondan ayrılıp o tarafa döndüğümde Woo'nun dolu gözlerle bana baktığını gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DONT CALL ME ~Woosan
FanfictionSevgili olup ayrılan 2 genç... San: Sevgilim Lütfen bana geri dön Çok kötü hissediyorum Çok özür dilerim Ne istersen yaparım Evimiz sensiz bomboş Ben tek başıma burda yaşayamam Yalvarırım bebeğim lütfen ~fic angst değildir~