Del 2

529 25 1
                                    

Jag var inte rädd att någon skulle se mig för dom skulle bara tro att jag var ett stort svart bergslejon som letade efter mat.Jag älskade att springa för det var det enda som fick mej att känna mej levande.Plötsligt kände jag att jag var hungrig.Jag luktade i luften en hjort hadde varit här nyss.Jag földe tyst efter doft spåret in till en liten glänta där jag såg hjorten.Jag smög lite närmare sen hoppade jag på den och satte tänderna i dess strupe.När jag hade ätit klart så såg jag att det började bli mörkt perfekt tänkte jag.Jag började gå mot staden men innan jag gick ur skogen så ändrade jag mej till katt.Det var mörkt men det var fortfarande mycket folk ute.När jag gått en bit såg jag vid en busshålplats en kille jag kände igen från skolan.Hela dan hade jag känt hans blickar bränna i nacken eftersom vid går i samma klass.Han är rättså snygg när jag tänker efter.Bara för att jag kan var jag tvungen att gå och sätta mej framför honom.Och när han inte märkte mej jamade jag högt.Han tittade på mej en lång stund sen tog han fram en vatten flaska och hällde upp lite vatten i handen och räkte sen fram det.Jag fnös åt honom som om jag skulle dricka ur hans hand.Jag gick fram till den uttsträckta handen och satte mej och kollade på den.Efter en stund hällde han ut vattnet ur handen och tog upp mej i knäet med samma hand.Jag hade kunnat bita och riva honom för att han skulle släpa ner mej men jag var nyfiken på honom. Han satte mej i hans knä och började klia mej bakom örat. Hans händer var väldigt varma och sköna. Plötsligt hörde jag ett brummande ljud det yog ett tag innan jag förstog det men det kom från mej. Jag kurrade! Jag hoppade ner från hans knä och började gå hem. Vad var det nu han hette Liam var det. Isblå ögon och blont hår. Han var verkligen snygg. Då var det bestämt imorgon ska jag prata med honom.

Älskade KrigWhere stories live. Discover now