Vinnaren är sofialovemabel.Så senare i boken så kommer en häxa som heter Esmeralda komma in.Vill ni veta ,er än hennes namn läs komentaren om henne efter kapitlet ider snälla eller vänta tills hon kommer in i boken.
Liam pov
Jag blev helt paff när jag såg hennes hus.Det var stort.Specielt när man jämförde med mitt hus.Jag såg att Tabia redan var vid dörren så jag var tvungen att springa efter henne."Du kan ta något och äta medans jag byter om" Sa Tabia och började gå upp till övervåningen.Jag gick in till vad som verkade vara köket eftersom jag plötsligt var vrålhungrig.Efter ett par minuter så kom Tabia tillbaka ner för trappan.Med en magtröja och ett par mjukisbyxor.Hon var verkligen vacker.Jag kom på mej själv med att stirra så jag började fokusera på min macka.När jag var klar med min så tittade jag upp och såg att hon hade ätit 5 smörgåsar.Efter en stund av stirrande på henne sa hon."Vad varför glor du" " Ehm dom flesta tjejerna jag känner brukar äta så lite mat bara" Svarade jag lite generat.Hon började gå mot mej och ilska blixtrade i hennes ögon." Ser jag ut som dom flesta tjejer verkar jag som dom flesta tjejer eller!"Hon verkade riktig arg men avbröt sig sedan för att titta ut genom fönstret.Hon verkade helt ha glömt bort att hon var arg på mej."Vi borde börja jobba så att vi hinner få lite gjort"Sa hon. TVÅ TIMMAR SENARE
Tabia verkade inte kunna koncentrera sig något mer.I en och en halv timme hade det gått bra men nu hon verkade orolig."Kom vi går på en promenad" Utan att vänta på svar gick hon för att börja ta på sig skor så jag bara hängde med.
Hon började att jogga så fort vi kom ut genom dörren.Jag måste erkänna att hon var otroligt snabb.På idrotten så hade hon lätt flugit över alla hinder och när hon hoppade ner från sista så blev jag faktiskt livrädd att hon hade gjort illa sig så jag sprang och klättrade snabbare än vad jag någonsin gjort förut.
Efter en stund var vi ute i skogen.Jag har börjat med att verkligen älska skogen.Den är så fridfull jag kunde dessutom se att Tabia gillade den.Hon slappnade av på ett sätt jag aldrig sätt förut.I skolan så var hon så spänd och alltid bered på allt.
Plötsligt märket jag att hon hade stannat några meter längre fram i en glänta.När jag kom in i den så tog hon ett par snabba steg fram och tryckte upp mej mot ett träd.Jag visste redan att hon var stark jag hade sätt henne trycka upp Ericka mot väggen i skolan men nu merkte jag att hon hade hållit igen."Vilken flock är du med i och hur många är ni" Sa hon med något som lät som rädsla i rösten.Jag tittade oförstående på henne en stund innan hon suckade och släppte ner mej."Den här natten kommer bli jobbig för dej för du fattar verkligen inte.Eller hur?" Jag nickade bara.Jag hade precis tänkt säga något när värdens smärta for igenom min kropp och fick den att skaka våldsamt medans jag ramlade i hop.Jag blundade och kände en konstig känsla i kroppen innan smärtan försvann.Jag reste mej upp.Jag tittade upp på Tabia.Vänta upp? Jag är väl typ fem centimeter längre än henne.När jag tänkte fråga henne om det så kom bara ett skall.Jag tittade ner och såg tassar och fyra stycken.
Tabia pov
Jag tittade ner på honom jag hade aldrig sätt en varulv som såg ut som honom.Han var grå,svart,vit och rödbrun.Med bärnstens ögon.Han såg förvirrat upp på mej.Och försökte att prata men det kom bara ett skall."Tänk dej att du är en människa igen"Sa jag till honom.Han tittade först förvirrat på mej men nickade sen.Men efter ett par minuter så stod han där som människa igen.Han tittade på mej sen tog han tag i min för tillfället bara arm eftersom jag glömde jackan inne.Jag kände som en stöt gå igenom min kropp.Och jag visste att han var mer en bara varulv.Han var min mate också.
YOU ARE READING
Älskade Krig
ParanormalJag heter Tabia det är ett Egyptiskt namn som betyder begåvad.Med tanke på vad jag kan göra passar det.Jag är som en varulv fast ändå inte.Varulvar har två former mänsklig och varg form.Jag har tre former mänsklig,katt och panter form.Mina mamma het...