יום צילומים 4:זה כבר לא היה כזה אתגר לצלם את סצנות המיטה עכשיו אחרי שהם עברו את הדבר האמיתי, מבטם של ניל ולוגן לא הפסיק להצטלב בצורה מביכה לכל אורך אותו יום צילומים, מוסיף אפילו יותר מתח מיני לדמויות שהם מגלמים, אך עם כל חוסר המקצועיות שבדבר, השניים אפילו לא ניסו ליצור מתח כלשהו, הוא פשוט היה שם, חי וקיים, בכל חיוך, בכל מבט, כל ליטוף קל של הגוף העלה בשניהם להבות, בצורה שלמען האמת היתה די אופיינית לסט הצילומים, אך לפתע נראתה כל כך טבעית שאפילו אלינור תהתה לעצמה מה מתחולל בין השניים.
היא היתה בטוחה שלואי יבקש לצלם את הסצנה עוד מספר פעמים, אך נראה שהבמאי דווקא אהב את השינוי הפתאומי, מפני שהוא כל כך ברור לעין שהוא דווקא ציפה שהצופים יבחינו בו, שישאלו את עצמם מה קורה שם... כן, זה יהיה מושלם למוניטין של הסדרה.״הפסקה עשר דקות!״ הוא הכריז לאחר שצילמו סצנת מיטה לוהטת, שעד לפני מספר שבועות היתה טאבו אחד גדול בעיני שני השחקנים, ועתה הם מגלמים אותה כמו גדולים, לא מצייצים אפילו התנגדות כאשר לואי דוחק בהם לגעת יותר, לשמור על קשק עין או אפילו להשתמש יותר בשפתיים שלהם, הם פשוט נענו ברצון לכל אתגר שניצב אל מולם, וזה בהחלט העלה מספר שאלות בקרב חברי הצוות.
״מרגישים טוב היום בנים?״ אלינור הגישה שני בקבוקי מים לשחקנים המוכרים, לא מפספסת את ההיסוס הקל שהיה לניל כאשר הוא ולוגן פנו לאחוז באותו בקבוק, אך לא אמרה על כך דבר כמובן.
״כן, אני מרגיש שלואי מרוצה.״ לוגן הכריז, מסדר את חולצתו שניל זה עתה בלגן לפני שפתח את בקבוק המים ולגם ממנו בנדיבות.
״הוא נראה מרוצה, וגם אתם...״ שחורת השיער ציינה לפני שהגישה מגבת קטנה ללוגן ששפך על עצמו מעט מתכולת הבקבוק, נראה שהיא אפילו באה מוכנה לכך, הרי שחקנים לא יודעים לשתות מבקבוק מים בלי לגרור איזו סצנה מושכת בהילוך איטי של המים נשפכים על צווארם וגופף העליון, כן כן.
״מה את חושבת אלינור?״ ניל מיד שאל, עיניו הכחולות בוחנות את הבעות פניה המשתנות של המפיקה הצעירה לפני שהחליטה מה עליה לענות.״אתם טובים כרגיל... פשוט משחקים קצת... שונה? זה נראה כאילו אתם חברים שנים.״ היא העירה, לא בטוחה אם זה מקומה אך מרגישה מספיק בנח כדי להגיד את שעל ליבה.
״הו... אני מניח שאני מרגיש יותר רגוע בנוכחותו של לוגן.״ ניל הודה, סוגר את בקבוק המים ומשיב למפיקה לפני ששלח מבט סקרן אל שחור השיער, מצפה לשמוע מה יענה.
״אל תדאגי אלינור, אם בחרנו לשחק בדרך כלשהי סימן שמצאנו אותה מתאימה, זה לא הסט הראשון שאנחנו עומדים עליו.״ מילותיו היו די מרגיעות, אך לא מה שניל ציפה לשמוע, מבט מאוכזב משתלט על פניו היפות לפני שהוא התנער מהתחושות השלילית וחזר לדמות, יש לו תפקיד לשחק!הם צלחו עוד כמה סצנות במצויינות יתרה לפני שהשמש שקעה ולואי קרא לסיים את יום הצילומים, מכריז בגאווה שנותר להם יום צילומים אחד אחרון על מנת להשלים את צילומי הסדרה.
חברי הצוות כולם הריעו בשמחה, ואפילו לוגן נראה מרוצה, אך ניל... משום מה נתקף רגשות שליליים לא ברורים.
״נתראה מחר?״ הוא פנה אל שחור השיער שהשיב לו מבט תוהה; ״הכל בסדר?״ לוגן ענה מיד, קורא את הצעיר כמו ספר פתוח וגורם לו להתפעל מהיכולת המרשימה.
״כן, קצת עייף, כבר כמה לילות שאני לא ממש ישן...״ ניל שיקר, אך זה היה שקר מספיק מוצלח, גם אם לוגן לא לגמרי האמין לו.
״ניל אקינסון, תזיז את התחת הקטן שלך לרכב לפני שאני משאירה אותך כאן!״ זו היתה לורי שעמדה בפתח הדלת בחוסר סבלנות בעודה מסובבת את מפתח הרכב על אצבעותיה, ניל רק גלגל את עיניו לפני ששלח את ידו אל זו של לוגן, שעטפה אותו ללא היסוס.
״אני אלך לפני שלורי תגרום לי להעביר עוד לילה חסר שינה.״ הוא הסביר, ולוגן הנהן אליו בהבנה, חצי חיוך משועשע על פניו לפני ששחרר את ידו של הברונטי ואפשר לו להתלוות אל המנהלת שלו.
YOU ARE READING
זה רק משחק / boyXboy
Romanceכששני שחקנים יריבים נבחרים לגלם את תפקידם של זוג רומנטי ושופע אהבה זה לצד זה, יכולות המשחק המרשימות שלהם נמדדות גם על פי דרכם המקורית לשכנע את הצופים שהם שבויים אחד בקסמיו של השני גם מעבר למסך, כשהאמת המרה היא שהשנאה בניהם מעולם לא היתה חזקה יותר. *...