חדשות מרעישות: חברת ״ג׳יג׳י טיווי״ אישרה היום (03.02.2010) את פריצתה המוקדמת של הדרמה החדשה ומלאת הציפיות בהפקתה - ״שם המשחק״, המבוססת על הנובלה הגאה רבת המכר של הסופרת ניקי לגוס, והודיעה כי הפרק הראשון של הדרמה יעלה כבר ביום ראשון הקרוב על מסכי הטלוויזיה, בערוצי ״ג׳אנק 6״ ו-״L דרמה״.
״שם המשחק״ תתמקד בסיפור האהבה יוצא הדופן של ג׳ייסון ודילן, אשר נלחמים בחברה החשוכה כנגד כל הסיכויים, ויוצאים מחיי הפשע אל חיי הזוגיות הגאה.את הזוג האהוב יגלמו שני שחקנים מוכשרים שאין איש שלא שמע את שמם בשנים האחרונות, במיוחד בימים אלו בהם השניים מככבים במקומות הראשונים של דירוג השחקנים העולמי.
ניל אקינסון, ששיחק בדרמות המוכרות ״אהבה ממבט ראשון״, ו״שינה מתוקה״ בתפקיד ג׳ייסון, יחד עם לא אחר מיריבו הותיק למסך - לוגן טיילור, מהדרמות ״בליל קיץ״, ו״איך לחיות עם שדים״, לצד זכייתו הטרייה בגבר המושך ביותר לשנת 2009.ממש בקרוב נצפה בשני השחקנים הצעירים האלו משתפים פעולה זה לצד זה על המסך בתוספת כמה סצנות לוהטות, ולראשונה מתמודדים יחדיו על קטגוריית המשחק, ולא אחד נגד השני כמוכר להם ולנו.
הרי איך אפשר לשכוח את מלחמת המעריצים ההדוקה מזה שנתיים, כאשר ״שינה מתוקה״ ו-״בליל קיץ״ התמודדו שתיהן על קטגוריית ״השחקן הראשי הטוב ביותר״ בפרסי ה״אנמיז״ של 2008, ולבסוף גרמו לכך ששתי הדרמות נפסלו ממועמדותן.הפעם נראה שמעריצי השחקנים ועוקביה ההדוקים של יצירותיה של ניקי לגוס לא יכולים להסתיר את התרגשותם לאור הגילוי המרעיש, ועוד טרם התחלתה של הדרמה שני השחקנים המוכרים הוצפו שאלות וצלמים עד כדי מצב בו נדרשו ללא פחות משישה שומרי אבטחה כדי לסייע להם לעזוב את ביתם במטרה להשלים את הצילומים.
נראה ש״שם המשחק״ עומדת להוביל בכל אמצעי התקשורת לתקופה הקרובה, ואיש לא מתלונן.
הבמאים מבטיחים לא לחסוך בסצנות הרומנטיות, ומודיעים לקהל המעריצים הרחב של השניים להצטייד בנייר טישו, מפני שצוות הליהוק עשה עבודה פשוט מדוייקת עם ליהוקם של שני שחקנים כה מוצלחים לגילום דמויות מורכבות כמו ג׳ייסון ודילן, ואף טוענים שהכמייה ביניהם כה חזקה שלעיתים לאורך הצילומים שכחו שמדובר במשחק בלבד, ולנו הצופים נותר רק לחכות בציפייה לדרמה הממכרת ביותר שכנראה תצא בעשור הקרוב.
YOU ARE READING
זה רק משחק / boyXboy
Romantizmכששני שחקנים יריבים נבחרים לגלם את תפקידם של זוג רומנטי ושופע אהבה זה לצד זה, יכולות המשחק המרשימות שלהם נמדדות גם על פי דרכם המקורית לשכנע את הצופים שהם שבויים אחד בקסמיו של השני גם מעבר למסך, כשהאמת המרה היא שהשנאה בניהם מעולם לא היתה חזקה יותר. *...