"Aşk özlemekten ibaret değil midir? Ona kavuşamamak onun için ölüp ölüp dirilmek değil midir?"
Bölüm Şarkısı ☘🎶❤
https://youtu.be/zvClbadHs0s
~~~ İyi okumalar... ~~~Gece'nin ağzından:
Saat 4 gibi kalkmıştım. Otobüs saat 7'de kalkacaktı. Yetişmem gereken bir İstanbul otobüsü vardı. Üniversite kayıtları için yarın son gündü.
'Neden bu kadar bekledin kayıt olmak için?' diye sorabilirsiniz.
Şöyle ki: Aslında biletim geçen hafta için alınmıştı. Fakat firmadan kaynaklanan bir hatanın sonucunda biletim bugün için alınmış oldu. Ben de bilet boşa gitmesin diye değiştirmedim.
Yapacak çok işim vardı. Eşyalarımı toparlayıp hazırlandığımda saat çoktan 6 olmuştu bile. Ailemle vedalaşıp aşağıda beni bekleyen taksiye bindim.
Ceplerimi yokladım. Kulaklığım evde kalmıştı ama artık geri dönmeye vaktim yoktu. Neyse ki yerim cam kenarındaydı. Yolu izlerken vakit geçerdi.
Otobüse bindiğimden beri ön taraflarda oturan beyefendi ve hanımefendi tartışıp duruyordu. Kadının bağırmaları beni sinir ediyordu.
Muavin sorunu halletmişti. Aralarına koskoca bir çantayla tüm yol gideceklerdi. Üzülmüştüm adama.
Tam uykuya dalıyorum ki tekrar tartışma çıkmıştı. Kadın "Beğenmiyorsanız inin otobüsten" dediğinde dayanamayıp ayağı kalktım.
"Hanımefendi! İsterseniz siz benim yerime geçin. Ben beyefendiyle oturabilirim."
Bir anda böyle deyince ortalık sessizleşti. Kadın eşyalarını toparlayıp yanıma geldi. Ben ise adamın yanına doğru ilerliyordum.
Aklımda tek soru vardı: "Yanında oturacağım çocuk nasıl bu kadar sakın kalabildi?"
Ben onun yerinde olsam büyük bir olay çıkarmış olurdum. Suskunluğu benim üzerimde büyük bir merak uyandırmıştı.
~~~
Ben Gece sizlerle diğer bölüm görüşmeyi dört gözle bekliyorum.. ,) ~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şehr-i Aşk (ցἶ̇բ)
RandomYeni Bir Başlangıç: Şehr-i Aşk Bölüm Bir(08.09.2021) ցἶ̇բ ι̇çι̇πε βακʍαδαπ πε ølδuğuπu βι̇lεʍεz$ι̇π