Şehr-i AŞk 2K

115 1 0
                                    


"Karanlığa gerek yok , ben senin aydınlığında kayboldum..."

Bölüm Şarkısı ☘🎶❤

https://youtu.be/TGHOcyiZrDs

~~~

İyi okumalar...
~~~

Gece'nin ağzından:

Yerime geldiğimde ona dönüp "Yerimden kalkar mısınız?" dedim. Bana dönmüş boş boş suratıma bakıyordu. Tekrar konuştum.

"Beyefendi!?" İrkilmişti.

"Efendim?"

"Artık yerimden kalksanız da yerime otursam diyorum. Şayet yolculuğumu ayakta geçirmek istemiyorum."

Eliyle yan tarafını göstererek "Buraya oturabilirsiniz." dedi.

Sesimi yükselttim. "Ben buraya oturmak istiyorum. Eğer oradan kalkmak gibi bir niyetiniz yoksa benim için hava hoş, seve seve eski yerime geçebilirim. Ee doğal olarak sizde biraz önceki hanımefendiyle oturmak durumunda kalacaksınız. Gördüğünüz gibi otobüste başka boş koltuk yok."

Çok uzun ve tehditkar bir cümle kurmuştum. Aslında kesinlikle(!) böyle biri değildim ama arada böyle konuşmak gerekiyordu. Konuştuklarımdan sonra yüzü korku dolu bir ifade aldı. Yerinden kalkıp bana yol verdi. Cam kenarına oturdum, o da yanıma oturdu.

Nedensizce bana baktığını hissetmiştim. Gözü hep bende gibiydi. Ona 'Neden hala bakıyorsun?' demek için dönmüştüm ki vazgeçip geri önüme döndüm. Camdan dışarı bakıyordum ama aklım hala onun bana neden baktığındaydı.

Yanımdaki kıpırdamayla oraya döndüm. Elinde kalemle önündeki deftere bir şeyler yazıyordu. "Ne yazıyorsun?" diye sordum.

"Şiir yazıyorum. Canım sıkıldı da."

"Peki çok sık yazar mısın?" Aslında böyle şeylere ilgim yoktu. Sadece merak etmiştim.

"Yani, yazmaya çalışıyorum."

Biz onunla böyle konuşurken isimlerimizi bilmediğimiz geldi aklıma. Tam ona ismini soracakken o benden önce davrandı.

"İsminiz ne?"

"Gece."

O yine dalıp gitmiş, beni izliyordu. Omzunu dürttüm. "Senin ismin ne?"

"Ege." İsmini söyleyip bir anda önüne döndü. Bende cama doğru dönüp dışarıyı izlemeye devam ettim.

Bu çocuk fazla garipti ve bu garipliği ona karşı merakımı her dakika daha da artırıyordu.

Yola doğru bakarken birden uyku bastırmıştı. Yandan gelen şarkı sesiyle bir anda uykum kaçtı. Şarkı dinlemeyi seviyordum. Hele uzun yolculuklardayken daha çok.

Ona doğru dönüp omzunu dürttüm. Bana doğru döndü, elimle kulaklıklarını çıkarması için işaret verdim. Kulaklıklarını çıkardı.

"Bende müzik keyfine katılabilir miyim?"

"Olur." Kulaklığın tekini bana uzattı ve telefonunu elime verdi. Şarkı listesini karıştırırken Minik Serçe'nin 'Vazgeçtim' şarkısı gözüme ilişti. En sevdiğim şarkılardan biriydi. müzik zevkimiz aynıydı. Bir kaç şarkı daha açmıştım. Birlikte dinlemiştik. Sonra ben kulağımda kulaklık uykuya dalmışım. Gözlerimi hastane odasında açtım etrafıma baktım ama...

~~~
Ben Gece,

Diğer bölümde sizlerle görüşmek dileğiyle ..

~~~ 

Şehr-i Aşk (ցἶ̇բ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin