Şehr-i Aşk 3E

81 1 0
                                    

Ey sevgili "Benim artık mutluluğa inancım kalmadı ben mutsuz olmak için doğmuşum. Dedim ya kitapları yaşıyoruz diye işte her kitap mutlu sonla bitmiyor."

Bölüm Şarkısı ☘🎶❤

https://youtu.be/yrEkqfY5Onc

~~~
İyi okumalar...
~~~

Ege'nin ağzından:
Gözlerimi açtığımda kendimi hastane odasında buldum. Etrafı tararken yanımdaki yatakta Gece'yi gördüm. Gözleri kapalıydı, uyuyordu. Sağ tarafımda kıpırdanma hissedince oraya döndüm. Uyandığımı görünce ayaklandı. "İyi misin, oğlum? Bir yerin acıyor mu? Ağrın var mı? Eğer ağrın varsa söyle,
hemşireyi çağırayım hemen."diyerek endişesini belli etti. Onu rahatlatmak
amacıyla "İyiyim dede, bir şeyim yok."diyerek gülümsedim. Daha sonra bir şeyi unuttuğumu fark ederek dedeme döndüm. "Bugün günlerden ne? Saat kaç?" "Bugün pazar, saat akşam 10'a 5 var."dedi. Üniversite kayıtları pazartesi sondu, çok şükür ki vaktim vardı.
"Şu an neredeyiz?" "İstanbul'da bir hastanedeyiz.""Sen ne zaman geldin peki?" "Hastaneden aradılar beni. Kaza yaptığını duyunca ilk uçağa atlayıp geldim. Ben sana demiştim 'Birlikte gidelim.'diye. Dinlemedin beni, bak olanlar oldu.
•••
Açıkçası pişman değildim. Eğer dedemi dinleseydim Gece ile tanışamayacaktım. Yanımdaki yatakta yatan Gece'ye doğru döndüm, gözlerini açıyordu. Tam ona
seslenecektim ki kapı açıldı. İçeriye bir sürü kişi girdi. Hepsi ağız dolusu sorularını Gece'ye yöneltiyordu. Şu an onula konuşmamın sırası değildi. Dedemle konuşmamıza devam ettik. Gece'ye olan bakışlarımı fark etmiş olmalı ki bana onu sordu. Gülümseyerek onu anlatmaya başladım. Dedem anlattıklarıma oldukça sevinmişti. Çünkü uzun zamandır hayatıma kimseyi almıyordum. "Aferin benim torunuma, kapmış güzel kızı."diyerek güldü. Buna bende gülmüştüm.
•••
Odadakiler çıkınca Gece'ye doğru döndüm. Tam ona seslenecektim ki bana dönerek konuşmaya başladı. "İnsan bir 'geçmiş olsun' der Ege. Sen nasıl yolculuk arkadaşısın?" Böyle diyince ben şaşırıp kaldım, bir şey diyemedim. Yüz ifademden şaşırdığımı anlamış olacak ki gülerek "Şaka yapıyorum. Zaten etrafım doluydu, sorsanda cevap veremezdim. Neyse sen sormadın ben sorayım,nasılsın Ege?"dedi. "İyiyim, senin uyandığını görünce daha iyi oldum. Sen nasılsın?"
"Nasıl olayım? Üniversite kayıtlarının yarın son günü ve ben kolumu kırdım. Galiba yetişemeyeceğim."dedi.Bir anda "Ne üniversitesi ya?"diye sordum. Gülerek "Bildiğimiz üniversite işte, ne
olacak?dedi. "Pardon ya, hangi üniversite diye soracaktım. Bende üniversiteye kayıt olmak için gelmiştim de, o yüzden." "İstanbul Üniversitesi."
•••
Hızlıca "Hadi ya, bende oradayım. Kayıtlar çoktan başlamıştı ama benim anca haberim oldu."dedim. "İstersen yarın kayıt yapmaya birlikte gidebiliriz, ne dersin? Ben yarın sabah taburcu olacağım. Sen ne zaman olacaksın?"
"Bende sabah taburcu olacağım."dedi. "O zaman sabah hastaneden taburcu olduktan sonra kayıda birlikte gidiyoruz, tamam mı Gece?"diye sordum. "Tamam, olur."dedi.Etraf sessizleşince ona bakmaya başladım. Bunu fark edince "Ayıp oluyor yani Ege!"dedi. Ben ona anlamamış bir şekilde bakarken "Biraz daha bakmaya devam edersen yüzümde bir şey var sanacağım. Anne çocuğuna bu kadar bakmıyordur."diyerek açıkladı. Utanarak önüme döndüm.

~~~
Ben Ege,

Diğer bölümde sizlerle görüşmek dileğiyle...
~~~

Şehr-i Aşk (ցἶ̇բ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin