XI."𝓩𝓪𝓶𝓪𝓷𝓲𝓷𝓭𝓪 𝓸𝓵𝓭𝓾 𝓪𝓶𝓪."

27 5 16
                                    

~°•1421 kelime•°~

"ᴢᴀᴍᴀɴɪɴᴅᴀ ᴏʟᴅᴜ ᴀᴍᴀ."

Beş gün sonra,

Bir kaç öğretmen konuşarak yukarı öğretmenler odasına çıkıyorlardı.

Harry'nin ayakkabısı ayağını çok kötü kesiyordu. Acıya dayanamayıp bir anda durdu ve ayakkabısına doğru, bacakları dik bir şekilde eğildi.

O aniden eğilince, arkasında bulunan Louis ona sert bir şekilde çarpmıştı. Diğer öğretmenler onlara takılmayarak geçip giderken ikili yaşadıkları şeyin donukluğunda aynı şekilde kalmışlardı.

"Harry, ben çok üzgünüm, sen birden durunca- Ben şey yapmak istemedim-"

Harry dikelip ona döndü.
"Benim hatamdı, ayakkabı ayağımı kesiyorda çok kötü yapınca birden arasına bez koyayım diye eğildim, kusura bakma."

"Ben yine de özür dilerim."

"Bende özür dilerim."

İkiside birbirlerine saygısızlık ettiklerini düşündükleri için çok kötü hissetmişlerdi.

Onları uzaktan izleyen Zayn gülmeye başladı.
"Of çok iyi bunlar ya! Aw birde özür dileyip dileyip duruyorlar, ya bir evlenin artık be."
Evet, Zayn de kendi kendine konuşuyordu.

-

Üç gün sonra,

Louis, Zayn'e bir şey söylemeye geliyordu.
Zayn'in önünde Harry vardı, Louis o taraftan geliyordu yani Harry onu görmüyordu. Zayn onun geldiğini fark edince tam onun yaklaştığı zamanda 'yanlışlıkla' anahtarını düşürdü. Harry anahtarı almak için yere doğru uzanınca Harry ve Louis yine garip bir pozisyona girmişlerdi istemsizce.

Harry iç çekerek kalktı ve Zayn'e baktı.
"Zayn yeter artık."

Zayn dün ve ondan önceki günde bir şekilde bunları böyle hallerde bulundurtmuştu.

"Keşke sende benim Liam ile böyle pozisyonlarda bulunmama yardım etsen be Harry." Zayn söylendi.

Harry iç çekti.

"Aman."
"Neyse ki ben sizin gibi ezik olmadığım için başkasının bir şeyler yapmasına gerek yok, kendi ilişkimi kendim hallederim."

"Kes, boş yapma."
Louis lafa girdi.
"Ben şey soracaktım, Christmas..."

"Oh, doğru."
"Kızlar ne yapacaklar?"

"İkizler arkadaşlarıyla kış evine gitmek istiyorlar. Ama emin değilim, ya başlarına bir şey gelirse?"

"Yani ne diyim ki? Ama sonuçta her an bir şey gelebilir...ben bilemem."

"Off..."
"Fizzy sevgilisinin ailesi ile olacakmış."
"Lottie bizimle."

"Awh!"
Zayn bağırdı heyecanla, aklına gelen fikir ile.

"Ne oluyor ya?"
Louis anlam veremedi.

"Sen, ben, Lottie, Liam, Harry...beraber kış evlerinin olduğu yerde bir ev tutalım, hem kızların isteği kursağında kalmaz hemde bize değişiklik olur."

Harry güldü.

"Ne o Harry?"

"Christmas'ımı şununla geçireceğimi düşünme saçmalığın komik."

"Harry lütfen, Ziam için."
Zayn dedi.

"Ziam kim ya?"

Zayn güldü.
"Liam aşkımla benim shipimiz."

Not Everything Is About YouWhere stories live. Discover now