Hejka wszystkim, tu Justi!
Chcę jeszcze raz wszystkim podziękować za poświęcenie chwili na przeczytanie tej książki. Trudno mi uwierzyć, że minęło już tyle czasu odkąd się skończyła, czy nawet od kiedy zaczęłam ją pisać.
Przejrzałam wczoraj statystyki książki, i albo Wattpad się ze mną droczy, albo rzeczywiście są osoby z innych miejsc na świecie co czytają tą książkę. Tak czy siak, nie mogę uwierzyć, że aż tyle osób ją zobaczyło.
Dziękuję jeszcze raz za wszystkie komentarze, gwiazdki, obserwacje. Witam nowe osoby, ale też tych co są tu już dłużej.
Mam nadzieję, że zostaniecie na następną książkę.
Tym razem jednak nie jest ona po polsku, tylko po angielsku. Przepraszam więc osoby, które nie będą w stanie jej przeczytać. Jeśli czytaliście wcześniejszy dodatek, to nie, nie jest to ta książka wspomniana w dodatku. Tamta jest póki co wstrzymana w pisaniu, ale możliwe, że kiedyś się jej doczekacie.
Książka sama w sobie nie jest skończona, mam na razie parę rozdziałów, ale myślę, że publikowanie mnie bardziej zmobilizuje i zmotywuje do pisania. Te rozdziały, które już mam gotowe mają swoją ustaloną datę publikacji, i nie jest ona regularna. Prawdopodobnie jednak kolejne rozdziały będą pojawiać się później niż bym chciała czy planowała.
Mimo to obiecuję, że będzie to książka warta uwagi!
Tutaj możecie przeczytać zapowiedź/opis książki o tytule Home To You:
When one of the greatest universities organizes a promising project, Kristin immediately sets to work. After passing the enrollment and travelling to a different country, she goes to a new high school to study there for a year. She meets new friends and enemies and someone who stole more of her attention than she allowed.
What seemed like an excellent opportunity to leave her home and problems turns to be another complicated chapter in her life.
Blake, on the other hand, can't get out of her loop. That is until a new girl crosses her path - and then continues to knock into her life. But insecurities, secrets, past, and even future crept up from every corner.
Just like the topic of the project the students need to figure out.
Tak więc, to byłby wstęp! Pierwszy rozdział możecie przeczytać już 20.10.2021.
Jeszcze raz dziękuję, że tutaj jesteście. Trzymajcie się ciepło, i być może, do zobaczenia w Home To You!
Justi
CZYTASZ
Make It Real [PL]
Teen FictionDwie najlepsze przyjaciółki... A może nie? Co jeśli to nie przyjaźń? Co jeśli to coś więcej?... [08.09.2020] #1 w girlxgirl