Elviana memandang pemandangan malam pantai yang diserikan dengan lampu-lampu yang indah sambil dia berjalan kaki ayam. Tenang sangat malam ini.
Suasana pantai ini sekarang terasa sangat romantis dengan beberapa pasangan duduk menikmati pemandangan indah pantai. Ada juga yang sedang menikmati candle light dinner dengan lilin dan kelopak mawar merah ditabur sekeliling mereka.
Elviana tersenyum kecil memandang mereka. Terasa seperti mereka berkongsi kebahagiaan dengannya sekarang.
Sandalnya disarung ke kakinya balik. Di saat dia sibuk membetulkan tali sandalnya, terasa ada yang menyentuhnya dari belakang. Refleks dia berdiri tegak dan memandang gerangan yang telah mengganggunya.
Ada seorang pemuda yang badannya agak gempal tersenyum memandangnya.
"Ah miss, how lovely and sexy you are." Tangan kasarnya naik ingin menyentuh wajah Elviana namun pantas Elviana menepisnya.
"Don't you dare to touch me with your dirty hand." Elviana berkata dingin. Pasti lelaki ini sedang mabuk sekarang.
"Aish, you're so arrogant. Dude! Help me!" Lelaki itu menjerit.
Tiba-tiba kedua-dua lengannya dipegang kemas dari belakang.
Shit. She off her guard just now.
"Oh shit! This scent so fcking sexy like your body!" Lelaki yang memegang lengan kirinya bersuara sambil hidungnya menghidu wangian di celah leher Elviana.
"I promised you we'll gonna do it fast then we not gonna disturb you anymore. Hmm?" Lelaki di depannya mengusap pipinya.
Elviana merentap kuat kedua-dua lengannya untuk melepaskan diri dari lelaki itu tapi pegangan mereka amat kuat.
"Don't you fcking dare!" Jerit Elviana lantang. Kawasan sekitar yang kurang pelancong sekarang buatkan dia sedikit sebanyak takut.
"Oh damn it! You make me crazy over your body!" Jerit lelaki itu dan mula menanggalkan bajunya.
"Don't you fcking place even a finger on her." Satu suara garau muncul.
Lelaki yang sudah menanggalkan baju berdecit kasar. "Tch! Who the hell is that?!" Dia berpaling ke belakang.
Elviana turut menoleh ke arah suara itu. Terasa peluangnya untuk selamat pada malam ini agak tinggi bila ada yang sudi menolongnya.
Seketika dia terkaku melihat gerangan yang sedang berdiri di depannya sekarang.
Joshua.
"Aish dude, if you want her too, wait for your turn. We got her first and we promised we not gonna take her for entire night. An hour is enough." Lelaki yang di kanan Elviana bersuara.
Joshua memandangnya tajam.
Buk!
Tumbukan hinggap atas pucuk hidung lelaki yang bersuara tadi sehingga dia tersungkur ke tanah.
Pantas Joshua menarik lengan Elviana kuat sehingga Elviana terdorong rapat ke tubuhnya. Pinggang Elviana dipeluknya dengan tangan kanannya.
YOU ARE READING
HEARTMATE
Teen FictionARMEL RAISYA, gadis kacukan malay-british yang cantik. Dengan anak mata kelabu pasti ramai jejaka yang tergugat. Dua tahun dia ke Itali mengikut keluarganya. Pada umur dia 17 tahun, dia kembali semula ke Malaysia dan bersekolah semula dia sekolah...