Pov Night
Wkońcu jestem nad " Klifem Zakochanych " (ale debilska nazwa). Jeszcze mój adorator nie przyszedł więc postanowiłem na nich poczekać.-minęło około 10 min.-
Nadal nikogo niema dziwne. Aż tu nagle
-Cross co ty tu robisz? Zapytałem się przyjaciela który pojawił się jakby z nikąd.
-Przepraszam że się spóźniłem wpadłem na pewną "niemiłą niespodziankę ". Powiedział Cross.
-Poczekaj czyli Ty jesteś tym adoratorem? Zapytałem się ze zdziwieniem.
-Tak Night i mam coś tobie do powiedzenia, coś co chciałem Ci powiedzieć przez bardzo długi czas. Night... Od dłuższego czasu się w tobie podkochuje i chciałem się ciebie dziś zapytać czy chciałbyś ze mną chdzić?To było pardzo durzo to przeanalizowania dla mnie. Cross się we mnie kocha? Czy Error o tym wie? I czy Cross zrozumie...
Kiedy to wszystko się działo w mojej głowie stałem jak słup, niezdolny do wypowiedzenia niczego. Potem pomyślałem jak Cross może się teraz czuć, pewnie był bardziej zestresowany niż ja kiedykolwiek byłem, więc postanowiłem skrócić jego cierpienia i już nie myśleć nad tą sytuacją tylko mu odpowiedzieć.-Cross bardzo Cię lubię jesteś moim najlepszym przyjacielem ale nieodwzjajemniam uczucia które ty masz. Powiedziałem bardzo nietypowym dla mnie stylu.
-Rozumiem. Powiedział Cross z łzami w oczach.
-Muszę spędzić trochę czasu sam.Cross odszedł.
Niemiałem zamiaru za nim iść przecież sam mówił że chce być sam więc postanowiłem wrócić do domu.
-w bazie meme squad'u-
Wszedłem do domu ale nikogo tam nie było. Cross był sam (jak wiadomo), Error był na swojej randce (nawet jakby był w domu to byśmy nie rozmawiali) a, Kevin pewnie teroryzował Subway więc byłem sam. Z każdą minutą uczucie samotności się powiększało. Każda sekunda jak minuta, minuta jak godzina a godzina jak wieczność.
------------------------------------------------------------
Koniec rozdziałów z crossmare.
Czy mi się zdaje czy to najdłuższy zozdział???
O, i jeszcze dziękuję za fan'ów i szczególne dzięki dla AsteroidaB26 i Blackstarnightwing (OFC) to chyba pierwsze osoby które to czyta Blackstarnightwing
CZYTASZ
On tylko chciał być kochany (Dreamswap )
FanfictionTa opowieść będzie się skupiać na Ds! Nightmerze Shipy :Ds!Crossmare, jeden rozdział Ds!Drink, jeden rozdział Ds!Blueerror ,jeden rozdział Ds!Crink. Dreamswap przez Onebizzerarki na Tumblr