Ahoj volám sa Christina Riccie a mám 22 rokov všetci ma ale volajú Tina alebo Chris cestujem s New Yourku do New Orleans nemám moc veľa kamarátov keďže si každý myslí že som štetka len pre to ako sa obliekam je to môj vkus a v New Yourku je to normálne preto vám hovorím nesúdte knihu podľa obalu s nikým som nespala a aj tak si každý myslí že som štetka.
Som v mojom osobnom lietadle otec všetko prepísal na mňa ak by sa mu niečo stalo aby to mal vybavené všetko mám ja som tu sama a mám v ruke šampanskéZa pár hodín by som tam mala byť mám tam vilu a teraz si uvedomujem čo tam budem robiť sama bez nikoho neviem ani variť všetko mi vybavil otec chodili sme po reštauráciach bola som proste jeho dievčatko ktoré ho milovalo a stále miluje. Mama mi zomrela pred 3 rokmi našli sme ju mŕtvu na zemi všade bola krv a ja som sa zhrútila milovala som ju tak isto ako otca a mala by som sa už osamostatniť pretože už nie som taká malá ale otec hovorí že vždy budem jeho dievčatko.
Keď som pristála na letisku čakalo ma tam auto naložili mi veci do kufra a šofér mi otvoril dvere môj otec vlastnil 10 firiem všetci ho poznali a poznali jeho dievčatko vlastne som nebola zvyknutá robiť nič v limuzíne som mala jahody a čokoládu neodolala som a dala som si jahody som milovala bolo to moje obľúbené ovocie raz som ho ochutnala a odvtedy sa tým neviem nasýtiť..
Keď sme boli pri vile pozrela som sa na ňu bola obrovská šofér mi pomohol s kuframi a verte tomu že som ich mala minimálne 16 poďakovala som zaplatila som mu a išla som dovnútra iba som sa prezliekla dala som si čierne šaty ktoré mali hlboký výstrih a odhalené brucho a tmavo červený rúž(Prosím nehľaďte na vlasy ďakujem ❤️)
a išla som do baru potrebovala som sa odreagovať a alkohol mi pomáhal našla som bar a sadla som si vedľa nejakého muža a bola tam s ním aj blondína barmanka sa ma spýtala
,,Dobrý deň vy ste tu nová verte že poznám všetkých a vás som tu nevidela.''
Ja som sa usmiala a odpovedala
,,Hej hej teraz som prišla.''
,,Tak vítam vás čo to bude?''
,,Whisky poprosím.'' ona prikývla a ja som sa obzrela okolo bol to vážne pajzel nič moc ale bolo to tam očividne obľúbené započula som konverzáciu tých dvoch
,,Budeme mať novú kamarátku prosím ťa veď to nič nie je.'' hovorila tá žena
Prišla ku mne a ten muž sa na mňa otočil
,,Dobrý deň ja som Caroline Forbes a toto môj priateľ Klaus Mikaelson.'' natiahla ku mne ruku a ja som si s ňou potriasla a s min tiež
,,Teší ma. Christina ale všetci mi hovoria Tina alebo Chris ako chcete..'' usmiala som sa a Klaus sa spýtal
,,Si tu sama?''
,,Áno som pricestovala som sem teraz pred chvíľou.''
YOU ARE READING
Forbidden love
VampireChristina je 22 ročné dievča ktoré príde do New Orleans je veľmi bohatá je to tatinkové dievčatko ktoré všetko čo chcelo dostalo dom majú aj v New Orleans takže sa usadila tam. Stretne ale osobu ktorá ju prekvapí a zmení život... ⚠️⚠️Horšie Milostné...