Pobozkala ma znovu a znovu ja som sa neodtiahol a bozkával som ju tiež
Začala mi rozopínať košeľu a ja som jej rozpol šaty čo mala na sebe
Dala mi ju dole a nadvihla sa stiahol som jej ramienka zo šatov a pretiahol cez hlavu ona mi rýchlo rozopínala opasok a začala ma bozkávať na hrudi išla nižšie dala mi dole nohavice a boxerky ja som zaklonil hlavu a zavrel oči
Keď som to už nevydržal prevalil som ju pod seba a bozkával ju na bruchu zišiel som pri podbruško a medzi stehná ona mi zašla rukou do vlasov a sténala
Vysadil som ju na seba a ona zrýchlene dýchala pritahol som ju viac k sebe a ona ma pobozkala na krkMiloval som sa s ňou celú noc asi až okolo 5 ráno som ležal vedľa nej a ona spala bolo sme u nej v izbe sledoval som ju bola čelom ku mne pozeral som sa jej na prsia a pousmial som sa
Ráno..no ráno zobudili sme sa okolo 12 čiže vlastne na obed. Objal som Tinu a pobozkal som ju vliezol som k nej pod deku a pusinkoval ju na bruchu a potom na podbrušku ona sa zasmiala a ja som si oprel hlavu o jej brucho ona ma hladila vo vlasoch
,,Tak toto som ešte nezažila.''
Ja som sa zasmial a ona sa usmiala,,Dnes máme schôdzu?''
Spýtala sa ma Tina.,,Áno mali by sme mať.''
Ona vydýchla a postavila sa ja som si ľahol a sledoval som ju,,Mhmm dobre..''
,, Čo sa deje?''
Pousmial som sa a ona sa na mňa otočila ja som si ju obzrel,, Šibe ti milovali sme sa do 5 ráno myslíš že nie som zničená?!''
,,Ja som v pohode.''
Pousmial som sa a ona prevrátila očami dala si na seba spodné prádlo a niekomu volalaJa som ju sledoval ako stojí na tom slnku akoby sa celá trblietala bola úžasná dokonalá moja jediná.
Keď dotelefonovala prišla ku mne a sadla si na mňa obkročmo začala ma bozkávať na hrudi ja som zavrel oči a odhodila tú deku na zem bozkami pokračovala na brucho a potom k panveKeď už sme konečne vyliezli z postele pripravili sme sa a išli sme na schôdzu na stanovenom mieste
Vošli me dovnútra a ja som sa porozhliadol uvidel som Caroline ako sedí na Tininej stoličke,,Čo tu robí tá krava?!''
Pošepkala mi a ja som ju chytil za ruku ona vytiahla zbraň z môjho opasku a nabila ju dala si ju pri telo a išla pri čelo stola,,Kto ju sem pustil? Pokiaľ viem všetci beriete Železník.''
Hovorila kľudne a ja som k nej prišiel a dal som jej ruku na rameno,, Slečna Ricci sa vás niečo pýtala.''
Mathew zdvihol ruku a povedal že on ju sem pustil Tina vydýchla usmiala sa a prišla k nemu
,,Milý kamarát povieš mi aj prečo si ju sme pustil? Pokiaľ viem toto je tajná schôdza a nikto sa o nej nemá dozvedieť!!!''
Skríkla a ja som sa pousmial prešla mu tou zbraňou po ramene a skončila pri hlave on polkol a srdce mu ani nestíhalo biť,, Mathew buď to pôjde po dobrom alebo po zlom.''
,,Pustil som ju sme lebo hovorila že je žena Klausa Mikaelsona.''
Tina sa narovnala a prišla ku mne,, Ďakujem Mathew.''
Prikývla a ja som začal mať znova v sebe toľko hnevu Tina rýchlo namierila zbraň na Caroline a bez váhania vystrelila samozrejme že sa trafila prišla k nej a odstrčila ju z tej stoličky a sadla si.
Sadol som si aj ja a ona povedala,,Ešte raz sem pustíte niekoho neznámeho a prisahám že za seba neručím je to jasné aj keby to bola jeho sestra nemáte sem nikoho púšťať!! Toto je tajná organizácia môjho otca a len ja a Pán Mikaelson možme určiť koho sem pustíme a koho nie!!! Je to jasné?!!''
Skríkla Tina a oni všetci prikývli,,A Mathew ak sa to bude ešte raz opakovať vieš ako dopadneš.''
On polkol a prikývol
Miloval som keď bola rázna a vedela nastaviť kde má kto svoje miesto
Potom schôdza už prebiehala normálne.,, Ďakujem vidíme sa o týždeň.''
Povedala Tina a zobrala zbraň zo stola,, Nabudúce dúfam že už sa vrátite v lepšej nálade!''
Skríkol Mathew nechápem prečo toto spravil vedel veľmi dobre aká Tina je a vedeli to všetci ona sa zastavila a nadýchla sa nabila znovu zbraň nachvíľu zavrela oči ako keby si to vymeriavala a bez pozerania sa trafila do hlavy Mathewa mal som pravdu vedela by trafiť aj poslepiačky,,Ja ťa milujem.''
Pošepkal som a ona sa pousmiala na som ju chytil za pás a ona sa otočila,,Ešte niekto má problém?''
Všetci mlčali ona išla k Markovi k tomu jej strýkovi a niečo mu šepkala on prikývol a pobozkal ju na líce ona sa usmiala a prišla ku mne dal som jej ruku okolo pása a keď sme vyšli počul som ako všetci vstali báli sa jej nie mňa ale jej,,Čo si mu hovorila?''
,,Nech zavolá z New Yourku našich ľudí mali by sme sa rozrastať a mali by me byť na jednom mieste. A ak sa ku mne budú správať takto myslím že zostaneme len ty ja a Mark.''
,,Ale no tak Andrew je verný to isté John a Martin.''
,,Máš pravdu.''
Pobozkala ma a išli sme k nej
KAMU SEDANG MEMBACA
Forbidden love
VampirChristina je 22 ročné dievča ktoré príde do New Orleans je veľmi bohatá je to tatinkové dievčatko ktoré všetko čo chcelo dostalo dom majú aj v New Orleans takže sa usadila tam. Stretne ale osobu ktorá ju prekvapí a zmení život... ⚠️⚠️Horšie Milostné...