Ráno som sa zobudil a posadil som sa pozrel som sa vedľa seba a vzdychol som tak noc mi chýbala
Išiel som dole a tam som uvidel Rebekah objal som ju a mne sa tlačili slzy do očí. Ona ma držala pri sebe a mne tiekli slzy po tvári.
Odtiahol som sa od Rebekah a ona mi utrela slzy a pobozkala na čelo,,Ona sa vráti opäť.''
Ja som pokrútil hlavou a išiel som opäť hore...Rebekah...
Tak toto som nečakala Klaus sa rozplakal kvôli žene musím jej zavolať a zistiť kedy príde a ako je to s ňou áno on jej ublížil ale takto ubližuje ona jemu"Tina ahoj! Tu Rebekah.''
"Ou ahoj ahoj..''
"Prosím kedy máš na pláne sa vrátiť domov.. dnes..teda teraz sa Klaus rozplakal v mojom objatí len kvôli tebe on sa trápi..''
Bola chvíli ticho a potom sa nadýchla"Už som povedala kým tam bude Caroline neprídem.''
Ja som vzdychla a povedala jej"Veľmi ho takto trápiš.''
"Rebekah ale aj on trápi mňa keď mi robí toto!''
"Ja viem..''
Rozlúčila sa s ňou a napila som sa kávy a rozmýšľala ako dostať od Caroline kolík a dostať ju preč..Tak pôjde to po dobrom alebo po zlom.....Tina...
Keď mi Rebekah povedala že sa kvôli mne Klaus rozplakal zostala som v šoku vážne som Nevedela že sa trápi až takto veľmi ale on mi ubližoval tiež.
Postavila som sa a dala som si šaty a išla som dole tam som uvidela ocka a tú ženu bežala som ho objať a on ma pobozkal na čelo a usmial sa ja som sa usmiala tiež všetko bolo lepšie keď je tu on.
Niekto zazvonil a ja som sa usmiala,,Mám stretávku s Clarkom predstav si že je tu.''
Usmiala som sa a išla som otvoriť skočila som mu okolo krku a on sa zasmial a pobozkal ma na líce zavrela som za sebou dvere a išli sme do mesta na kávu a do parku.,,Nie to si nespravil.''
Začala som sa smiať a on iba pokrútil hlavou a potichu sa zasmial
Hovoril mi o tom ako sa s nejakou ženou vyspal v kine.,,Och bože. Čo ty chalani pre sex neurobia však.''
Usmial sa a ja som sa zasmiala,,Aspoň mám nejaký život narozdiel od teba.''
Zasmial sa a ja som ho capla po ramene,,No dovoľ! Náhodou mám taký život aký by chcel každý! A ak si myslíš že som s nikým nespala tak si na veľkom omyle.''
,,Ale ale niečo tu neviem?''
Usmial sa a ja som sa zasmiala,,Prosím ťa každý jeden deň.''
Pretočila som oči a on sa zasmial a pošteklil ma,,Takže moja najlepšia kamarátka nie je tak nevinná ako si myslím.''
Zasmial sa a ja tiež pokrčila som ramenami a usmiala som sa a iba som sa naňho pozerala bol vážne fajn úžasný kamarát vážne od detstva..
Večer som prišla domov a oco nikde usmiala som sa a išla som do izby a do kúpeľne vyzliekla som sa do spodného prádla a napúšťala som si vodu do vane začal mi zvoniť telefón bol to Klaus musela som mu to zdvihnúť"Ahoj láska''
"Ahoj Klaus."
"Čo takého robíš?''
"Momentálne?''
"No nie za hodinu.''
Zasmiala som sa a on tiežZapla som kameru a on tiež usmial sa keď ma videl a ja som mu ukázala vaňu
"Momentálne. Idem do vane.''
Zdôraznila som slovo momentálne on sa zasmial a oprel si hlavu o čelo postele položila som ten telefon na umývadlo tak aby ma bolo vidieť dala som si dole podprsenku a vypla som tú vodu dala som si dole aj nohavičky a videla som ako sa vyrovnal sadla som si do tej vane a sledovala som ho on sa na mňa iba pozeral a ja som sa usmiala a priblížila som sa k tomu telefónu"Čo si dneska robil?''
On mi ani neodpovedal ako bol na mňa zadívaný"Hej! Sú to len 2 týždne a ty už si mimo keď ma vidíš nahú.''
Luskla som prstami a on sa usmial"Láska kto by nebol mimo z tvojho tela.''
Ja som sa usmiala a zakusla som si spodnú peru a on sa postavil a niekam išiel"Aby si nebola v tom sama.''
Ja som sa zasmiala a on si vyzliekol tričko a ja som sa vyrovnala ked som videla jeho telo všetko sa mi vrátilo späť..
Začal si napúšťať vaňu aj on a ja som sa naňho iba pozerala
Nie niekto zaklopal na dvere ja som rýchlo Klausa položila kamerou do umývadla a ja som mala otvorené dvere v kúpeľni,,Emm som vo vani! Zachvíľu prídem!''
Skríkla som a vydýchla som znovu som Klausa položila ak aby na mňa videl a on už vliezal do vane nadýchla som sa a on sa pousmial"Prečo si dneska plakal?''
On sa vyrovnal a ja som sa pozrela inam a mala som slzy v očiach"Klaus!!''
Počula som ako naňho volá niekto bol to hlas Caroline ja som rýchlo vypla ten telefón a oprela som sa o tú vaňu a začala som plakaťKeď som vyšla mala som krvavú vodu..jedine takto viem zmierniť moj hnev a bolesť dala som si župan vypustila vodu a išla som dole...
YOU ARE READING
Forbidden love
VampireChristina je 22 ročné dievča ktoré príde do New Orleans je veľmi bohatá je to tatinkové dievčatko ktoré všetko čo chcelo dostalo dom majú aj v New Orleans takže sa usadila tam. Stretne ale osobu ktorá ju prekvapí a zmení život... ⚠️⚠️Horšie Milostné...