Už som bola na letisku a mala som asi tisíc neprijatých hovorov a sms od Klausa. Nechcela som s ním ani hovoriť nechcela som ho vidieť nechcela sa s ním teraz kontaktovať. Vypla som si zvonenie a nasadla som do lietadla
...Klaus...
Nastúpila do auta a odišla ja som šiel k nej domov ale to už stihla tiež jej veci boli pobalené a na poličke pri dverách bol jej zásnubný prsteň.
Volal som jej ale nebrala mi to áno toto som si zaslúžil. Stále som jej volal a písal no po chvíli som to vzdal nalial si Whisky a sadol som si na gauč. V ruke som mal ten jej prsteň a mne sa tlačili slzy do očí znova som ju stratil....Tina...
Konečne sme odleteli a ja sa teším za ockom. Aspoň zabudnem na neho a na ňu. Aspoň nachvíľu. Naliala som si víno a napila som sa.Konečne sme boli v New Yourku. Znovu som cítila tú známu vôňu môjho domova.
Mesto žilo, všade autá, párty, zamilované páry, vôňa fast foodov..
Zastavila som si taxík a iba som povedala svoje meno a on ma hneď viezol ku mne domov. Vážne som sa tešila keď som mu volala ja mi to nezdvihol ani mi nezavolal naspäť. Dúfam že je v poriadku.
Po asi pol hodine sme boli u mňa doma svietilo s tam čiže to bolo dobré znamenieZazvonila som a po chvíli mi otvorila služobná odstúpila od dverí a ja som vošla dnu. Porozhliadla som sa a usmiala som sa "Znovu doma.''
Povedala som si pre seba a videla som ocka ísť po schodoch.
Usmiala som sa a bežala som k nemu skočila som mu okolo krku a on ma objal okolo pása,,Bože tati tak tak moc si mi chýbal. Ani nevieš ako vážne veľmi veľa.''
,,Zlato aj ty mne, aj ty mne.''
Odtiahla som sa a on ma pobozkal do vlasov a usmial sa,,Zlato prečo si mi volala bola si tam celá rozklepaná a smutná."
,,No chcela som aby si prišiel do New Orleans pretože ma tam skoro nikto nerešpektuje až na pár vážne verných ľudí. Ako si mi povedal že Tí ktorý si tam nezaslúžia miesto tak už nemôžu žiť. Oci zabila som už minimálne 7 ľudí pretože nikto ku mne nemá rešpekt ako mali k mame.''
,,A Klaus on si vedie ako?''
,,Jeho počúvajú on sa im páči obľúbili si ho.''
,, Zlatíčko moje keď pôjdeš späť do New Orleans pôjdem s tebou a nastavím to tam ako to tam má byť určite majú aj nejaký rešpekt ešte u mňa. Aj keď je to už veľmi dlho.''
Ja som prikývla a ešte raz som ho objala zobrala som si kufre a išla som do svojej starej izby. Usmiala som sa a zavrela som oči.
Položila som si kufre na zem a vybalila som sa do šatníka. Nebudem v New Orleans dlho. Teda aspoň kým to nespracujem a neprekusnem sa cez to čo sa vlastne stalo viem že to tak nemyslel alebo možno áno? Čo ak k nej znovu začína niečo cítiť? Čo ak ma už nemiluje? Čo ak sa s ňou vyspí? Čo ak.. Takéto všetky otázky som sa pýtala sama seba a prechádzali mi v hlave.
Keď som sa vybalila vyzliekla som sa a dala som si veľmi relaxačnú dlhú kúpeľ bola som tam vážne asi hodinu. Vyšla som nahá a dala som si spodné prádlo a išla som dole.
Tam bol otec s nejakou ženou ja som sa usmiala a otočila som sa na schodoch. Aspoň jemu sa tá láska vydarila. Síce až druhá ale vyzerá byť šťastný.
Zavrela som dvere a zamkla som vydýchla som a začal mi volať Klaus ja som ten mobil nechala zvoniť a rozplakala som sa išla som do postele a plakala som do vankúša ani neviem prečo ma to takto veľmi zobralo ale pre boha veď sme boli zasnúbený...Klaus...
,,Kam išla?!!''
Skríkol som a on polkol a pozrel sa nervózne okolo,,Áno povedala mi že sa vám ozve. Že sa sama ozve myslel som že už to urobila bože môj čaká ma smrť.''
,,Nič ťa nečaká.''
Áno dobre zaslúžil som si to aby ma ignorovala ale aby odišla preč som vážne nečakal išiel som domov k nej domov a mal som taký hnev že odišla. Všetko je to len kvôli mne keby som nepobozkal Caroline nič sa nemuselo stať a ona mohla byt tu znovu je to len moja vina. Znovu som ju stratil a na ako dlho? Nemôžem za ňou ísť ona musí prísť sem nemôžem tu nechať mesto len tak a mojich ľudí taktiež.
Volal som jej ale nezdvíhala mi to ako inak vzdychol som a ľahol som si na posteľ..
YOU ARE READING
Forbidden love
VampireChristina je 22 ročné dievča ktoré príde do New Orleans je veľmi bohatá je to tatinkové dievčatko ktoré všetko čo chcelo dostalo dom majú aj v New Orleans takže sa usadila tam. Stretne ale osobu ktorá ju prekvapí a zmení život... ⚠️⚠️Horšie Milostné...