Keď som sa ráno zobudila Klaus ešte spal ja som pokrútila hlavou a usmiala sa posadila som sa a on ma chytil za rameno a prešiel mi prstami až k ruke chytil ma za ňu a zvalil vedľa seba ja som sa zasmiala a on mi znova nasadil prsteň od neho ja som sa usmiala a pobozkala ho
,,Prečo som taká naivná.''
,,Nie si láska si moja.''
Povedal mi a ja som sa usmiala zakryl nás dekou a vliezol si na mňaKeď sme tak nejako na obed vyšli von z izby ja som bola unavená Klaus ma držal za pás a ja som mala na sebe župan
Uvidela som ocka dala som mu pusu na líce a usmiala som sa on ma chytil za ruku a pozeral sa mi do očí,,O čom neviem zlatíčko?''
Ja som sa iba nervózne usmiala a pozrela okolo a Klaus sa potichu zasmial a pozeral sa do zeme,,S Klausom sme zasnúbený už nejakú dobu.''
On ma pobozkal na čelo a na líce a objal ma ja som sa usmiala a odtiahla sa. Som rada že mu to nevadí.
Išla som späť za Klausom a išli Sme do kuchyne vysadil ma na linku a ja som sa zasmiala
Začal ma pusinkovať na krku a pokračoval medzi prsia ja som sa zasmiala a chytila ho rukami za tvár.
Pokrútila som hlavou a on sa pousmial pozrela som sa okolo a vo dverách som uvidela Emily usmiala som sa a ona sa potichu zasmiala pokrčila som ramenami a ona sa otočila a odišla. A to sa už Klaus znova venoval môjmu krku vpasoval sa mi medzi nohy a ja som sa usmiala jeme ma pod tým krkom chytil a zašiel mi rukou pod ten župan čo som mala mal ruku na mojom vnútornom stehne a ja som sa nadýchla. On sa usmial a odtiahol sa odo mňa ja som sa pousmiala a pobozkala ho na pery,,No ale nemysli si to že budeme mať každý deň sex. Lebo sú tu aj iný ľudia.''
,, Ježiiiš.''
Prevrátil očami a zasmial sa ja som sa usmiala a pohladila ho po tvári. Zoskočila som z tej linky otočila som sa k nemu chrbtom a začala som si robiť kávu...Klaus...
Chytil som ju za zadok a stlačil som jej ho ona pokrútila hlavou a ja som sa pousmial chytil som ju za rameno a jemne som jej dával ten župan dole rukáv ona ma chytila za tú ruku a vyhrnula si ho späť otočila sa na mňa a prevrátila očami ja som sa usmial a ona sa napila kávy a ja som jej zobral tú šálku a napil som sa aj ja. Ona ma capla po ramene a ja som sa zasmial pobozkal ju na líce a sadol som si za stôl ona zosadla z tej linky a sadla si na mňa obkročmo.
Ja som sa usmial a pobozkal ju pritiahol som si ju k sebe viac a ona sa začala na mne pohybovať ja som sa vyrovnal a ona sa pousmiala...Rebekah...
Išla som dole za Caroline a ona sa na mňa pozrela kľakla som si k nej a zdvihla jej hlavu ona sa na mňa pozrela a ja som sa jej zadívala do očí.,,Kde je kolík z bieleho duba ktorý si ukradla?''
Ona sa iba pousmiala a ja som jej dala facku postavila som sa zamkla a išla hore naliala som si Whisky a napila sa prišiel ku mne Elijah a nalial si tiež ťukol si so mnou a napil sa tiež,,Ako to že má v sebe ešte Železník už by ho v sebe nemala mať.''
,,Rebekah zvládneme to bude tam kým nám to nepovie.''
Ja som prikývla a objala ho on sa usmial a išiel za Hayley do izby usmiala som sa a išla som si dať krv...Tina...
Sedeli sme na lavičke na námestí a Klaus mal ruku okolo mojich ramien ja som ho za tú ruku chytila a pobozkala ho do dlane.
On ma pobozkal na pery a ja som sa usmiala a pobozkala som ho aj ja chytil ma za tvár rukami a pobozkal ma znova,,Tak moc si mi chýbala.''
,,Ver tomu že aj ty mne.''
Usmiala som sa a on sa usmial tiež bol rád keď so toto povedala.
Milovala som ho ako nikoho na svete ale musela som si dať od neho pauzu za to všetko čo mi spravili áno veľmi mi ublížil..Prišli sme domov a v otcovej izbe sa svietilo a ja som počula sténanie zarazila som sa a tlačila som Klausa von z domu
,, Myslím že tu teraz nemusíme byť..''
Povedala som on sa započúval a zasmial sa ja som sa nervózne usmiala a tlačila som ho ďalej...
Išli sme nakoniec do hotela no ale keďže sme nemali žiadne oblečenie Klaus ma donútil spať nahú a ako inak začalo sa to zvrhávať
Posadil ma na seba a ja som sa na ňom začala pohybovať...
YOU ARE READING
Forbidden love
VampireChristina je 22 ročné dievča ktoré príde do New Orleans je veľmi bohatá je to tatinkové dievčatko ktoré všetko čo chcelo dostalo dom majú aj v New Orleans takže sa usadila tam. Stretne ale osobu ktorá ju prekvapí a zmení život... ⚠️⚠️Horšie Milostné...